• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Het is nu wachten op de uitslag...

Ja, maar misschien is het ook beter dat die uitslag niet komt:confused:, maar zal er dan vanzelf ook een 3.0 ofzo komen?

Maar 2.0 is leuk om te spelen, maar ik hoop wel dat niet heel veel mensen weg gaan omdat 1.0 er niet meer is, dat is gevaarlijk voor grepolis.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ja, maar misschien is het ook beter dat die uitslag niet komt:confused:, maar zal er dan vanzelf ook een 3.0 ofzo komen?

Maar 2.0 is leuk om te spelen, maar ik hoop wel dat niet heel veel mensen weg gaan omdat 1.0 er niet meer is, dat is gevaarlijk voor grepolis.

Wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren.:rolleyes:
 

DeletedUser8927

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Waar is die uitslag? Om een poll te maken zijn ze rap hoor maar om de uitslag te geven.. Eigenlijk kunnen ze die even goed vervalsen hé ;)

Gilles.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Waar is die uitslag? Om een poll te maken zijn ze rap hoor maar om de uitslag te geven.. Eigenlijk kunnen ze die even goed vervalsen hé ;)

Gilles.

Denk niet dat ze dat zouden doen.
 

DeletedUser8927

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Je weet nooit :)

Ik denk dat het zowat gelijk op gaat, of dat 2.0 net de bovenhand haalt :(

Gilles
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

omg, hoe kan dit????

Ik heb op Theta én Zeta in veel verschillende topalli's gehoord dat er maar ongeveer 3 waren (alles bij elkaar) dat ze 2.0 wilden op de 1.0 werelden.

Het is trouwens ook gewoon doorgestoken kaart, Innogames wil natuurlijk 2.0 overal want dat is makkelijker voor hen en dus hebben ze gezorgd dat er niet werd verteld dat zonder 2.0 de wereld ook gewoon kan eindigen en niet eeuwig door hoeft te gaan.

Er zullen nu iig wel veel topalli's er mee stoppen op Theta, Zeta en wss nog meer werelden zodra 2.0 wordt doorgevoerd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

wat is er nou mis met 2.0
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

omg, hoe kan dit????

Ik heb op Theta én Zeta in veel verschillende topalli's gehoord dat er maar ongeveer 3 waren (alles bij elkaar) dat ze 2.0 wilden op de 1.0 werelden.

Het is trouwens ook gewoon doorgestoken kaart, Innogames wil natuurlijk 2.0 overal want dat is makkelijker voor hen en dus hebben ze gezorgd dat er niet werd verteld dat zonder 2.0 de wereld ook gewoon kan eindigen en niet eeuwig door hoeft te gaan.

Er zullen nu iig wel veel topalli's er mee stoppen op Theta, Zeta en wss nog meer werelden zodra 2.0 wordt doorgevoerd.

Heel Epsilon verprusts het vermoedelijk..
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

maar waarom is dit nu niet gewoon per wereld gedaan? en waarom mag niet gewoon alleen de top stemmen?
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

maar waarom is dit nu niet gewoon per wereld gedaan? en waarom mag niet gewoon alleen de top stemmen?

Inderdaad..

Othiana als je leest mogen wij eens antwoorden?
Kan het niet per wereld enz..
 

DeletedUser9011

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Dat word stoppen met grepolis.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

dit is gewoon de domste actie ooit, volgens mij hebben ( m.u.v. de domme mensjes van Gamma, Delta en misschien nog andere werelden) alleen de noobs op 2.0 gestemd, gewoon omdat 2.0 na 1.0 komt.

nu zullen er ook heel veel spelers stoppen, en vooral de topspelers, die stuk voor stuk veel premium gebruiken.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Misschien lezen ze dit, en gebruiken ze het..
Maar ik vraag het me af..
 

DeletedUser9011

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Delta was helemaal voor, maar Theta helemaal tegen volgensmij!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

( m.u.v. de domme mensjes van Gamma, Delta en misschien nog andere werelden)

Misschien kan je ook iets duidelijk maken zonder gelijk een hele groep over 1 kant te scheren als je niet eens kennis hebt van de stand van zaken op een wereld ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Delta was helemaal voor, maar Theta helemaal tegen volgensmij!

beta ook...

maar ik word er gewoon niet goed van... op beta loopt alles net lekker, veel oorlogen en dan voeren ze dit in... beta voldoet aan de voorwaarden voor WW's, dus dat betekent dat beta snel zal eindigen... of we gaan de WW's boycotten :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

dit is gewoon de domste actie ooit, volgens mij hebben ( m.u.v. de domme mensjes van Gamma, Delta en misschien nog andere werelden) alleen de noobs op 2.0 gestemd, gewoon omdat 2.0 na 1.0 komt.

nu zullen er ook heel veel spelers stoppen, en vooral de topspelers, die stuk voor stuk veel premium gebruiken.

Lees mijn posts maar in het begin van deze thread. De stemming was eigenlijk geen stemming, het was al vanaf het begin duidelijk dat 2.0 zou komen.

Ze hebben de antwoorden zo gemanipuleerd dat heel veel mensen DACHTEN dat ze TEGEN stemden, maar door de manipulatie als nog voor hebben gestemd zonder dat ze het door hadden ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

dit is gewoon de domste actie ooit, volgens mij hebben ( m.u.v. de domme mensjes van Gamma, Delta en misschien nog andere werelden) alleen de noobs op 2.0 gestemd, gewoon omdat 2.0 na 1.0 komt.

nu zullen er ook heel veel spelers stoppen, en vooral de topspelers, die stuk voor stuk veel premium gebruiken.

En dan wil jij eindeloos oorlog voeren zonder een doel te hebben in dit spel? Respecteer gewoon een anders mening.. en als je het er niet mee eens bent dan kan je toch andere online strategie spellen spelen?
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

beta ook...

maar ik word er gewoon niet goed van... op beta loopt alles net lekker, veel oorlogen en dan voeren ze dit in... beta voldoet aan de voorwaarden voor WW's, dus dat betekent dat beta snel zal eindigen... of we gaan de WW's boycotten :confused:

Dat is nu net het leuke aan de wereldwonderen. Allianties moeten het hele eiland bezitten om een wereldwonder te bouwen. Eén dorpje is voldoende om de hele opbouw te stoppen. (--> boycotten) Je kan je dus al voorstellen wat een gevecht dat gaat worden. Ik denk dat de wereldwonderen veel meer actie zullen brengen in het spel. Daar ben ik vrijwel zeker van.

Dus als je niet wilt dat de wereld snel eindigt: Bouw één wereldwonder volledig uit en verdedig het. Zo kunnen de andere allianties dit wereldwonder niet bouwen en ontbreekt er dus in elk geval 1 van de 7 wereldwonderen om het einde van de wereld in het vooruitzicht te brengen.

Lees mijn posts maar in het begin van deze thread. De stemming was eigenlijk geen stemming, het was al vanaf het begin duidelijk dat 2.0 zou komen.

Ze hebben de antwoorden zo gemanipuleerd dat heel veel mensen DACHTEN dat ze TEGEN stemden, maar door de manipulatie als nog voor hebben gestemd zonder dat ze het door hadden ;)

Denk je echt dat Innogames zijn spelers - waar zij overigens al hun inkomsten aan verdienen - gaan pesten door uitslagen van cruciale enquêtes te vervalsen? De speler is de klant en de klant is koning. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan