• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
Beste spelers,

Het tijdperk van de Wereldwonderen is nabij. Daarom zouden wij graag deze gelegenheid willen gebruiken om vragen te beantwoorden over de Wereldwonderen en hun relatie met de, binnenkort verschijnende, Heldenwerelden.

De volgende tekst zal zich concentreren op het verduidelijken van de beloningen voor het voltooien van de wereldwonderen en het bereiken van de overwinningsvoorwaarden van een wereld. Hou er rekening mee dat de toegangseisen voor de heldenwereld niet helemaal worden besproken in deze tekst.

Wat zullen spelers ontvangen voor het volbrengen van de overwinningsvoorwaarden?

Als een alliantie 4 van de 7 wereldwonderen bouwt, dan zullen zij het volgende ontvangen:

Alle alliantie leden ontvangen een origineel certificaat voor het voltooien van de respectieve wereld.

Hun opslagplaatsen in de heldenwerelden zullen 10% meer gunst kunnen opslaan (500<>550)

Een speciale award zal beschikbaar komen: “Winnaar van wereld XXX” (Heldenwerelden zullen ook toegankelijk worden)

Als een alliantie alle 7 wereldwonderen bouwt, dan zullen zij het volgende ontvangen:

De award “Heerser van XXX”

Een kroon zal getoond worden in de spelersprofielen van de winnende allianties.


Wanneer eindigt een wereld?

De wereld zal niet eindigen nadat 4 wereldwonderen zijn voltooid door een alliantie, het zal doorgaan. Het volgende doel voor de leidende alliantie zal natuurlijk zijn om de controle te krijgen over alle 7 wereldwonderen. Wanneer, en als ze dit kunnen bereiken, zullen ze de meest prestigeuze award die beschikbaar is in het spel vrijspelen, “Heerser van XXX”. Deze zal zichtbaar zijn op het profiel van de speler.

De werelden zullen open blijven totdat de volgende heldenwereld is gelanceerd. Dan zullen de werelden worden beoordeeld op activiteit. Het is niet onze bedoeling om alle zuurverdiende steden en troepen die onze spelers hebben ontwikkeld af te nemen. Wanneer het aantal actieve gebruikers op een wereld afneemt tot onder het limiet van 1000, dan zal het eindspel voor de wereld worden ingeluid. De spelers hebben dan nog 4 weken een kans om hun laatste gevechten en oorlogen uit te vechten. De aftelprocedure zal in het spel worden weergegeven. Wanneer het eindigt zal ook de wereld eindigen en sluiten.

Wat zijn de toegangsvoorwaarden voor de heldenwereld?

Heldenwerelden zijn gecreëerd voor ervaren Grepolis-spelers. Alle spelers die tot de alliantie behoorden die vier wereldwonderen bouwden krijgen toegang, evenals spelers van de alliantie die alle zeven wereldwonderen gebouwd hebben, indien dit niet dezelfde allianties zijn. Natuurlijk kunnen andere spelers ook het recht krijgen een stad te stichten in een heldenwereld. Alhoewel we deze informatie momenteel niet kunnen onthullen, kunnen we het volgende zeggen: een speler-award kan ook toegang verschaffen tot een heldenwereld.

Wanneer zullen de eerste heldenwerelden starten?

De eerste heldenwereld zal gestart worden op 15 december 2011. Alle spelers die toegangsrechten hebben kunnen aan dit nieuwe Grepolis-avontuur beginnen. Verdere informatie over heldenwerelden zal verschijnen in november.

Wat gebeurt er met de oude werelden?

Kun je niet wachten totdat de nieuwe functies van 2.0 op jouw werelden komen en je kunt beginnen met het bouwen van wereldwonderen? Dan hebben we ook goed nieuws voor jou: vanaf vandaag tot woensdag 12 oktober, 12:00 uur kun je stemmen of je de 2.0 update ook op oude werelden wil of niet. Dit is ingame naar je verstuurd, vergeet je berichten niet te checken! (dit bericht zal deze avond toekomen in je berichtenbox)


Veel plezier met Grepolis!
Jullie Grepolis team


Ok, discussiëren maar :D Ik denk alleen dat een heldenwereld 15 december wel erg vroeg zal zijn of zijn er al werelden waar begonnen is met wereldwonderen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik ben benieuwd hoe dit op 1.0 zal gaan!
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?p=346421#post346421

Ok, discussiëren maar :D Ik denk alleen dat een heldenwereld 15 december wel erg vroeg zal zijn of zijn er al werelden waar begonnen is met wereldwonderen ?

Neen er zijn tot nu toe nog nergens WW's in de maak. ;)

Maar ik denk dat dit het eerste teken van opluchting is voor vele spelers. Eindelijk een eindspel in zicht, weer iets waar ze zich volop voor kunnen geven, een nieuw doel voor ogen. 'Heerser worden van...'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Sommige werelden zijn nog maar net begonnen joh, ik vind dat eindspel wel erg vroeg
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Sommige werelden zijn nog maar net begonnen joh, ik vind dat eindspel wel erg vroeg

De ervaren spelers *Kuch* zoals ik *Kuch*lezen het af wel en weten dan dat een wereld aan voorwaarden moet voldoen
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ha, daar is het eindspel eindelijk ;)!

Kun je niet wachten totdat de nieuwe functies van 2.0 op jouw werelden komen en je kunt beginnen met het bouwen van wereldwonderen? Dan hebben we ook goed nieuws voor jou: vanaf vandaag tot woensdag 12 oktober, 12:00 uur kun je stemmen of je de 2.0 update ook op oude werelden wil of niet. Dit is ingame naar je verstuurd, vergeet je berichten niet te checken!


Veel plezier met Grepolis!
Jullie Grepolis team
Waar kan ik mijn stem uitbrengen? :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Wat gebeurt er met de oude werelden?

Kun je niet wachten totdat de nieuwe functies van 2.0 op jouw werelden komen en je kunt beginnen met het bouwen van wereldwonderen? Dan hebben we ook goed nieuws voor jou: vanaf vandaag tot woensdag 12 oktober, 12:00 uur kun je stemmen of je de 2.0 update ook op oude werelden wil of niet. Dit is ingame naar je verstuurd, vergeet je berichten niet te checken! (dit bericht zal deze avond toekomen in je berichtenbox)

Ff toegevoegd want de server heeft het lastig :)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Sommige werelden zijn nog maar net begonnen joh, ik vind dat eindspel wel erg vroeg

Er wordt ook nog lang niet gesproken over een eindspel op de nieuwe werelden. Zoals in de post vermeld, zal één alliantie alle 7 wereldwonderen volledig moeten uitbouwen. Dan opent de heldenwereld en na de sluiting hiervan zal er aan de hand van de activiteit op die wereld gedacht worden aan een einde. Wees er maar zeker van dat dit een heel tijdje zal duren. ;)
 

DeletedUser8566

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

idd, waar kunnen we stemmen?
En, wat ik niet begrijp, mijn alliantie Ghost-Vortex heeft al meer dan 7 wereldwonderen zodra 2.0 begint. Maar, als de heldenwereld start, verliest iedereen dan al zijn steden? En punten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6742

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Wat gebeurt er met een wereld waarin meer stemmen zijn tegen 2.0 dan voor 2.0? Sluit zo'n wereld dat gewoon of blijft die dan zoals die is?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik denk dat gelet op de tijdsgeest en de concentratiespanne van de meeste Grepolis-spelers de voorwaarden voor een en ander dusdanig bij gesteld moeten worden dat na 6 tot 8 maanden na de start van een wereld met snelheid 2 de ww geschikbaar moeten zijn (realistisch) en dan de heldenwereld zsm er achteraan, een dergelijk tijdspad zal meer mensen motiveren door te spelen en afhankelijk van de snelheid kan die periode iets korter of langer zijn, want laten we eerlijk zijn, het aantal stoppers is te groot wat zijn tol trekt op anderen en demotiverend werkt ;)


Zoals Othiana al zei: 'dit bericht zal deze avond toekomen in je berichtenbox.'
ik heb hem al drie keer, wat een spam ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Er wordt ook nog lang niet gesproken over een eindspel op de nieuwe werelden. Zoals in de post vermeld, zal één alliantie alle 7 wereldwonderen volledig moeten uitbouwen. Dan opent de heldenwereld en na de sluiting hiervan zal er aan de hand van de activiteit op die wereld gedacht worden aan een einde. Wees er maar zeker van dat dit een heel tijdje zal duren. ;)

Hmm, misschien ook wel.. het is niet dat ik er over heen gelezen heb.. maar het klinkt alsof sommige werelden veel eerder sluiten. Lambda zal bijvoorbeeld al snel klaar zijn met de wereldwonderen en dergelijke.. Maar het is moeilijk in te schatten hoe lang een wereld 1000 actieven behoud

Maar als ik er over na denk hebben alle 1.0 werelden dat nog wel een tijdje, dus misschien oordeelde ik te snel
 

DeletedUser9482

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Als je 2.0 wil spelen ga dan op een 2.0 server spelen. Wat zou het een bullshit zijn als de 1.0 servers hierdoor vergierd worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

eindelijk ergens om naar toe te leven
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Als je 2.0 wil spelen ga dan op een 2.0 server spelen. Wat zou het een bullshit zijn als de 1.0 servers hierdoor vergierd worden.

Je snapt het doel van dit topic niet?

Of ww's of wereld gewoon zomaar gesloten!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Je snapt het doel van dit topic niet?

Of ww's of wereld gewoon zomaar gesloten!

Niemand spreekt van het sluiten van een wereld? De keuze is aan jullie 2.0 of 1.0.

Bij 1.0 worden echter geen updates meer gedaan en geen ondersteuning meer geboden bij eventuele bugs.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Dus, Wat gebeurt er dan met een 1.0 wereld?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Die blijft gewoon in het 'oneindige' doordraaien, zonder updates en zonder ondersteuning.
 
Bovenaan