• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
*knip* ;)

Wie ik tot nu toe 'verdenk': tristiano.

Waarom: Hij trekt misschien alle aandacht naar hem (dat niet gewoon is als wolf) , maar hij zegt weinig zinnigs tot nu toe. Oke hij heeft een schema gezet voor de "verduidelijking". Al wat deze zegt heeft half en half te maken met WvW dus waarom zou hij geen wolf zijn? Hij is misschien een wolf die graag in de picture wilt staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
ik vind POTG nog het verdachtste voor de rest kan ik er nu nog niemand uithalen die wolf is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
ja, nou en :p
ik sla dit potje WvW over. Ik heb niet zoveel tijd om alles door te lezen
 

DeletedUser

Gast
Als je zegt dat je me verdacht vindt, dan kan je toch wel even de moeite nemen om te zeggen wat je verdacht vindt? Als iedereen deze mentaliteit heeft is het ook niet meer leuk.
 

DeletedUser

Gast
Vervanging

De spanning die de wolven teweeg brachten had op mensen heel verschillende effecten. Zo werd Animal erg prikkelbaar en toen Tristan iets naars tegen hem zei, ging Animal er dan ook gelijk op los schelden. Fireas, een toevallige voorbijganger uit een naburig dorp, was altijd al iemand die vond dat hij overal moest ingrijpen om het recht te doen gelden. Wanneer hij Animal zo tekeer hoorde gaan, gaf hij hem dan ook direct een mep. Iets te hard. Oeps. Fireas trok vlug Animals kleren aan en deed of er niets gebeurd was.

Fireas vervangt de gebande Animal.
 

DeletedUser20542

Gast
Sorry, ik heb het vnv nogal druk, en meng me daarom niet in een discussie. Mijn stem gaat op Animal->Fireas, omdat ik me in die theorie het best vinden kan. Het spijt me als ik nu stomme dingen doe, tijdsdruk en zo. Ook geen idee of ik 300 tekens haal. Maar excuus, vanaf morgen zal ik eens wat actiever worden en wat serieuze theorieen neerzetten, zodat wij de wolven uit kunnen roeien.
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn lynch voor vandaag gaat op Vinie.

Redenen:
veel plezier en succes iedereen.
'Spam'
bm: ik zou animal als BM willen hebben. Hij heeft ervaring en kan best wel leiden denk ik

dorpoudste; zou ik graag Moon en Ydeger als dorpoudste hebben
Wilt Adi als BM, terwijl die vrij verdacht bezig was? Daarnaast Moonmonkey die deels op Rabbid stemde 'omdat Rabbid zegt dat random stemmen verboden is'.
ik vind zelf dat POTG ook wel vreemd doen maar nog geen lynch raar. en ik ben er vanavond niet dus niet te veel spammen aub, anders moet ik alles lezen
Hij vindt dat Potg vreemd aan het doen is, maar vindt het raar dat hij nog Lynch heeft? Dat lijkt me ook wel vrij raar. Verder vraagt hij niet spammen, terwijl zijn posts ook niet héél inhoudelijk zijn.
ik vind POTG nog het verdachtste voor de rest kan ik er nu nog niemand uithalen die wolf is
Zet zijn Lynch op Potg, maar naar de redenen moeten we precies zelf zoeken.
ja, nou en :p
ik sla dit potje WvW over. Ik heb niet zoveel tijd om alles door te lezen
Spam.
ik koos gewoon random en jij zag er wel verdacht uit met je posten
Hij kiest random, maar vindt tegelijk iemand verdacht en stemt daarop. Beetje tegenstrijdig?
Conclusie: Hij vraagt niet te spammen, terwijl hij het zelf deels doet. Hij wilt Potg lynchen, maar ik zie de redenen niet en daarbij zegt hij ook iets tegenstrijdig bij z'n keuze. Hij stemt op Animal voor BM terwijl die vreemd bezig is/was. Hij wilt Moonmonkey voor Dorpsoudste terwijl die ook redelijk vreemd was.
 

DeletedUser22163

Gast
je hoeft niet op mij te stemmen; heb me al uit geschrijven. genade weet het dat ik stop. en als ik geen reden geef moet ik er zo i zo uit dus ik zou op iemand anders stemmen als ik jou was
 

DeletedUser

Gast
je hoeft niet op mij te stemmen heb me al uit geschrijven genade weet het als ik geen reden geef moet ik er zo i zo uit dus ik zo op iemand anders stemmen als ik jou was
Hoezo heb je je uitgeschreven?

Waarom gaat iedereen zich nu uitschrijven? :|
Iig, ik kan me in de verdenkingen op vinie vinden. Dus als hij vervangen wordt gaat mijn stem mss nog wel op hem...
 

DeletedUser19654

Gast
Dafuck? Ben jij pro-random stemmen ofzo? Dat is altijd al waardeloos geweest.

Moon, voor mij, aangezien hij er blijkbaar op gebrand is om alle ervaren spelers te lynchen, te beginnen met Rabbid, dit kan wolfisch zijn, om tegenstand in de toekomst te vermijden.
Nou, ik ben er op gebrand een wolf uit te lynchen niet om een ervaren speler!!!
Het enige wat je hier nu eigenlijk zegt is... mocht er ooit iemand rabbid willen lynchen dan is dat meteen een wolf in mijn ogen. Dat gaat nergens over.
Ik vind het ook echt opmerkelijk dat jij je zo bezig houd met 1 zin uit mijn hele argumentatie tegen rabbid. Als je mijn hele post zou lezen zou je zien dat ik gewoon een reactie uit rabbid wilden halen, die er niet kwam. Waarom ging het nu zo onnodig op POTG in wat helemaal niet zo bij hem past. Dat hij er 1x wat van zegt oké maar dit ging te ver vond ik. De rest van zijn gedrag dat erbij is gekomen vind ik ook gewoon vreemd, direct counteren heb ik hem eigenlijk nooit zien doen.

Dan Moonmonkey als Dorpsoudste, hij wilt juist Rabbid lynchen zonder fatsoenlijke redenen? Die logica mis ik weer even.

=>Moonmonkey is het verdachtst. Ik stem nog niet voor de Lynch omdat er nog meer ontwikkelingen kunnen komen i.v.m. Moonmonkey.
Meestal als iemand zo vroeg een lynch stem uitbrengt is dat meer om een reactie te kunnen verkrijgen ipv hem zo graag dood te willen hebben. Het enige wat ik wil is de wolven dood.
Uiteindelijk vind ik zijn gedrag totaal niet passen bij hem naarmate de inhoud van zijn post gelezen te hebben en dus blijf ik ook daadwerkelijk bij deze keuze.
Wat jij nu uiteindelijk doet is precies wat ik doe volgens jou. Een stem uitbrengen op iemand zonder fatsoenlijke reden, want die had ik gewoon wel, maar jij kan gewoon niet lezen.

Momenteel (na alles gelezen te hebben), vind ik dat Tristan met de beste Theorieën komt (Nogmaals: Tristan) Ook Rabbid maakt goede Theorieën. Tevens vind ik dat momenteel MoonMonkey het meest verdacht overkomt.



Als je goed bent, ga je altijd op posts in. Je bent namelijk zelf degene die bij andere iets los moet krijgen.



Hierboven weer dezelfde reden.
Hier ga ik speciaal voor jou gewoon niet meer eens op in, ik neem aan dat als ik hier op inga je dat toch niet zult zien of lezen.

Ik heb het echt het gevoel dat bijna iedereen van jullie er zowat al vanuit gaat dat rabbid goedje is. Waarom zou een lychstem op rabbid nu zo verkeerd zijn. Mijn reden is dat zijn gedrag totaal verschillend is dan normaal. Ja, dat kan ik vinden ja... en ik neem aan dat ik niet de enige ben. Rabbid waarvan jullie zeggen dat hij zo goed is, kan zichzelf nog niet eens fatsoenlijk tegen mij verdedigen. Het enige waar hij naar keek was dat waardeloze eerste zinnetje. Hij zal vast en zeker ook gewoon dat stuk eronder gelezen hebben, maar daar gaat hij totaal niet in. Direct ook een counter erop wat hij overigens nooit doet (zo ver ik weet). Ik neem aan dat deze argumentatie tegen rabbid beter is dan al jullie argumentaties tegen mij, want die gaan letterlijk alle 3 nergens over.
 

DeletedUser22163

Gast
Hoezo heb je je uitgeschreven?

Waarom gaat iedereen zich nu uitschrijven? :|
Iig, ik kan me in de verdenkingen op vinie vinden. Dus als hij vervangen wordt gaat mijn stem mss nog wel op hem...

ik ben echt een burger en ik schrijf me uit omdat het volgende week laatste week school is en dat betekend veel toetsen. dus heb hier niet veel tijd voor
 

DeletedUser10470

Gast
Lekker, Animal is geband, Vinie stopt ermee... Er zijn tekort vervangers! Moon, waarom zou ik het toch niet lezen? Je wilt er niet op reageren, wat ik vreemd vind. Nu ga je er expres niet op in, maar wat is de reden dat ik het nooit zou lezen?
 

DeletedUser21674

Gast
Dat kan ook, maar lijkt me iets minder waarschijnlijk. ;)

Dit is zeker niet waar, ik zal vorig potje even als voorbeeld nemen.
Aan het begin ging Melkvin tegen mij in waardoor ik dood ging, Alice orakelde animal waardoor hij doodging, owen brandde er op vrijhard op om Melkvin te lynchen richting het eind van het potje.
Samengevat ik zou het zeker niet buitensluiten dat ze beide wolven zijn.
Zoals beloofd Vinnie
 

DeletedUser

Gast
Lekker, Animal is geband, Vinie stopt ermee... Er zijn tekort vervangers! Moon, waarom zou ik het toch niet lezen? Je wilt er niet op reageren, wat ik vreemd vind. Nu ga je er expres niet op in, maar wat is de reden dat ik het nooit zou lezen?

Ben je blij omdat je dan als wolf dan minder moet vermoorden, want anders snap ik niet waarom je blij bent?
 

DeletedUser

Gast
Vertel, wat weet jij meer dan mij? Ooit van Ironie gehoord? Staan niet voor niets 3 puntjes achter...
jawel, maar er bestaat ook iets zoals enzovoort.
Ik heb altijd gehoord dat meerdere puntjes aanduiden dat er nog wat opvolgt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan