• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
ik ben echt een burger en ik schrijf me uit omdat het volgende week laatste week school is en dat betekend veel toetsen. dus heb hier niet veel tijd voor

Dit had je kunnen weten. Je had die laatste week school aan kunnen zien komen, en je had gezien kunnen (moeten) hebben dat de kans vrij groot is dat je burger bent.

Verder vind ik de stemmers op Animal op het moment nogal raar. Nu hij vervangen is lijkt het mij logischer dat we even kijken hoe Fireas het doet.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik neem aan dat hij het sarcastisch bedoelde
Sarcasme = Tegen iemand zeggen die geen armen/benen heeft "Zullen we gaan zwemmen?"
Ironie = Hetgeen wat ik net zei ;)
jawel, maar er bestaat ook iets zoals enzovoort.
Ik heb altijd gehoord dat meerdere puntjes aanduiden dat er nog wat opvolgt .
Dan stond er wel enz. of etc. ;)
Conclussie, hij had het fout.
Conclusie: ... heeft meerdere betekenissen
Nee ... wordt vaak gebruikt om sarcasme/ironie aan te geven
Klopt helemaal.
 

DeletedUser

Gast
ik ben nog ff t eerste deel aan t doorlezen. Wel alvast t verzoek om de hele ironie/sarcasme discussie te stoppen, want dat is compleet off-topic.
 

DeletedUser

Gast
FireAs ik wacht nog steeds in spanning op jouw inbreng, hier ik leg wel wat druk op je :) :FireAs
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind dat Alice wel heel stil is. Gisteren zei ze een date te hebben gehad enzo, dat begrijpen we wel, maar ze zei vandaag actiever te worden. En het enige dat ik dan zie is dat haar stem misschien wel op vinie zal gaan, wat sowieso vrij apart is gezien de situatie rondom vinie, met dat uitschrijven enzo.

Ook vind ik de stemmen op Fireas niet heel logisch. Animal heeft zich misschien wat verdacht gemaakt, maar of dat nu wolfish is in plaats van Animals gewone speelstijl? Ik denk het niet, en ik denk dus dat we beter even kunnen wachten om te zien wat Fireas nog gaat doen/zeggen.
 

DeletedUser

Gast
FireAs--> Genius houdt zich bijzonder afzijdig en zijn argumenten tegen Maan waren matig

Ik zeg toch dat ik aan het wachten ben tot FireAs wat zegt maar vanwege animal gedrag achtte ik hem wolf tot het tegendeel was bewezen.
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat op Tristan. Hier komt een bekende tactiek naar boven op Skype:

Ik betwijfel
[19:54:25] Tristan: Of Moon wolf is
[19:54:36] Tristan: Ik raad iedereen hier dan ook af
[19:54:39] Tristan: Om op hem te stemmen
[19:54:49] Moon Monkey: :D

Laatste moment even doen alsof je zelf nog waarschuwde om die arme burger niet te lynchen. Jij bent dan degene die nog probeerde een burger te redden en de mensen die hun stem lieten staan zijn dan de wolven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Na heel erg lang twijfelen, heb ik er uiteindelijk voor gekozen om PotG te vertrouwen en Genius te stemmen.
Zijn argumenten richting MM raken kant nog wal en om eerlijk te zijn heb ik geen tijd meer om nog wat nuttigs te typen dus typ ik nog maar wat in de hoop dat Genade mijn post niet leest want dat doet hij vast niet en dat hoop ik zo vreselijk graag, ty schat.
 

DeletedUser

Gast
*knip* ;)

Wie ik tot nu toe 'verdenk': tristiano.

Waarom: Hij trekt misschien alle aandacht naar hem (dat niet gewoon is als wolf) , maar hij zegt weinig zinnigs tot nu toe. Oke hij heeft een schema gezet voor de "verduidelijking". Al wat deze zegt heeft half en half te maken met WvW dus waarom zou hij geen wolf zijn? Hij is misschien een wolf die graag in de picture wilt staan.

Voor vanavond zal mijn lynch stem gaan naar *rood* tristiano *rood* (zit op mobiel)
Verder mijn argumenten staan in de vorige post en zijn doen ligt me niet, maar het kan altijd zijn dat dat door mij komt.
 

DeletedUser19654

Gast
Genius hij is veel verdachter dan Fireas , en hij heeft ook meer stemmen en dit kan mijn leven redden en hoop dat hij goed gekeurt word ^^
 

DeletedUser

Gast
In dat ene, onwaarschijnlijke geval dat ik de lunch ben is DonFrank ook wel wolf.
 

DeletedUser199

Gast
Mijn stem gaat op Tristan. Hier komt een bekende tactiek naar boven op Skype:

Ik betwijfel
[19:54:25] Tristan: Of Moon wolf is
[19:54:36] Tristan: Ik raad iedereen hier dan ook af
[19:54:39] Tristan: Om op hem te stemmen
[19:54:49] Moon Monkey: :D

Laatste moment even doen alsof je zelf nog waarschuwde om die arme burger niet te lynchen. Jij bent dan degene die nog probeerde een burger te redden en de mensen die hun stem lieten staan zijn dan de wolven.
http://forum.nl.grepolis.com/showth...kerdam-93-Puur&p=868069&viewfull=1#post868069

Vanochtend zei ik al dat ik betwijfelde of MM wolf was?
Ergo: Je argument is gebaseerd op onzin...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan