• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Fireas' logs waren legaal.

Dag 1

De spanning was die dag om te snijden. Groepen Wakkerdammers zaten elkaar over en weer te beschuldigen. Niemand voelde zich sterk aangetrokken tot de gedachte om maar mee te lopen met de grootste groep, waardoor er niet duidelijk één grote verdachte naar voren kwam. In feite waren er drie Wakkerdammers die die dag allemaal evenveel stemmen tegen zich kregen. Maar goed dat ze gisteren een burgemeester hadden gekozen. Die kon voorkomen dat het tot onenigheid over het slachtoffer zou leiden.
Genius werd naar voren gehaald en naar de galg geleid. Hij was verbaasd dat hij het lynchslachtoffer was geworden. 'Genade, heb Genade met dit arme volk' waren zijn laatste woorden. Daarna stierf hij aan de strop en zagen de Wakkerdammers dat ze een strop hadden begaan, want Genius was een burger.

Die nacht gingen de bewoners angstig naar bed. Want, wist men, dit was de nacht van de weerwolven. Wie zou het volgende slachtoffer zijn?
De volgende dag leek er niets aan de hand te zijn geweest. Iedereen was immers nog levend en de Wakkerdammers konden opgelucht ademhalen - voorlopig.


Stemmen
1. PartOfTheGame => Genius
2. Moonmonkey => Genius
3. Vinie =>
4. Gekko => Vinie
5. Gerbentjee
6. Noobje783 =>
7. Kyraco => HernamewasAlice
8. Tristiano => Genius
9. Fireas => Tristiano
10. RabbidRobin => MoonMonkey
11. owen666 => Tristiano
12. Genius => MoonMonkey
13. Mineos452 =>
14. Blueknife. => Tristiano
15. Alice
16. Scorpione
17. Ydeger => Fireas
18. Initia =>
19. Jo 10
20. Donny => MoonMonkey

Genius, Tristiano en MoonMonkey hadden alledrie drie stemmen tegen zich. Omdat de burgemeester op Genius stemde, sterft hij.
Genius was burger.

Inactiviteit

Gerbentjee, Alice, Scorpione en Initia vallen dood aan die vervelende ziekte die inactiviteit heet. En Vinie schreef zich uit. Een gemis voor Wakkerdam, want zij waren allemaal brave, nou ja brave, in ieder geval burgers geweest.
Mineos en Jo 10 krijgen een waarschuwing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21674

Gast
ik had hem er af gehaald, was alleen vergeten een nieuwe lynch stem uit te brengen :$
 

DeletedUser21356

Gast
Ik heb m'n stem inderdaad niet van Vinie gehaald, maar dat was omdat ik later niet meer online kwam. ;)
En nu zijn er ineens 5 Goedjes dood. :(
 

DeletedUser10470

Gast
Gezien ik er zometeen vanaf 14:00 nietmeer ben (Tot 02:00), ga ik nu alvast stemmen.


Mijn stem blijft op MoonMonkey staan omdat hij nog altijd de verdachtste is in mijn ogen. Redenen heb ik al eerder genoemd, dat is dat hij niet ingaat op vragen en discussies. Tevens gaat hij ervanuit dat je zijn berichten niet leest. Beetje vreemd.

Inderdaad stom dat die inactieven dood zijn, ze moeten vooraf gewoon weten of ze wel of geen tijd hebben voordat ze meedoen met WvW. Ik weet dat ik er vanavond niet ben, daarom stem ik ook eerder. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen hebben.

Tot vannacht.
 

DeletedUser19654

Gast
Stem op rabbid ^^

@rabbid je snapt toch zelf ook dat je argumentatie niets waard is.
Trouwes dat laatste punt ik reageer gewoon niet op waardeloze argumenten zoals jij die geeft in je verdediging.


Maar omdat je het zo lief vroeg:
Jou verdediging bestaat uit niets... nee het staat gewoon in de regels dat random is verboden en als jij zo goed zou moeten zijn snap ik niet waarom je daar zo hard op inhamert.

Waar slaat het op... zeggen dat je nuttig bezig bent. Dat laat je zien ipv zeggen. Het is nog waardelozer dan het eerste punt. Je doet door je waardeloze niets toevoegende tunnelvisie op POTG van gisteren even laten zien met mooie woordjes dat je wat doet en dus "nuttig" bent maar dat totaal niet bent als je een beetje nadenkt want je bereikt er niks mee.

Als laatste ydeger en animal. Die verdienen het meer als tris en rabbid maar ik zal me er niet druk over maken die uitslag stond al dagen vast in mijn hoofd.

Je quote alleen het dik gedrukte gedeelte van dat stuk tekst en vervolgens stem je op me met de reden dat ik niet inga op discussies.
Dan kom ik met onderstaande post om je gewoon te kloten, door gewoon lekker niet op je in te gaan.
Nou, ik ben er op gebrand een wolf uit te lynchen niet om een ervaren speler!!!
Het enige wat je hier nu eigenlijk zegt is... mocht er ooit iemand rabbid willen lynchen dan is dat meteen een wolf in mijn ogen. Dat gaat nergens over.
Ik vind het ook echt opmerkelijk dat jij je zo bezig houd met 1 zin uit mijn hele argumentatie tegen rabbid. Als je mijn hele post zou lezen zou je zien dat ik gewoon een reactie uit rabbid wilden halen, die er niet kwam. Waarom ging het nu zo onnodig op POTG in wat helemaal niet zo bij hem past. Dat hij er 1x wat van zegt oké maar dit ging te ver vond ik. De rest van zijn gedrag dat erbij is gekomen vind ik ook gewoon vreemd, direct counteren heb ik hem eigenlijk nooit zien doen.


Meestal als iemand zo vroeg een lynch stem uitbrengt is dat meer om een reactie te kunnen verkrijgen ipv hem zo graag dood te willen hebben. Het enige wat ik wil is de wolven dood.
Uiteindelijk vind ik zijn gedrag totaal niet passen bij hem naarmate de inhoud van zijn post gelezen te hebben en dus blijf ik ook daadwerkelijk bij deze keuze.
Wat jij nu uiteindelijk doet is precies wat ik doe volgens jou. Een stem uitbrengen op iemand zonder fatsoenlijke reden, want die had ik gewoon wel, maar jij kan gewoon niet lezen.


Hier ga ik speciaal voor jou gewoon niet meer eens op in, ik neem aan dat als ik hier op inga je dat toch niet zult zien of lezen.

Ik heb het echt het gevoel dat bijna iedereen van jullie er zowat al vanuit gaat dat rabbid goedje is. Waarom zou een lychstem op rabbid nu zo verkeerd zijn. Mijn reden is dat zijn gedrag totaal verschillend is dan normaal. Ja, dat kan ik vinden ja... en ik neem aan dat ik niet de enige ben. Rabbid waarvan jullie zeggen dat hij zo goed is, kan zichzelf nog niet eens fatsoenlijk tegen mij verdedigen. Het enige waar hij naar keek was dat waardeloze eerste zinnetje. Hij zal vast en zeker ook gewoon dat stuk eronder gelezen hebben, maar daar gaat hij totaal niet in. Direct ook een counter erop wat hij overigens nooit doet (zo ver ik weet). Ik neem aan dat deze argumentatie tegen rabbid beter is dan al jullie argumentaties tegen mij, want die gaan letterlijk alle 3 nergens over.
Vervolgens krijg ik nu weer opnieuw van je te horen dat ik alweer niet inga op discussies terwijl iedereen met ogen toch kan zien dat ik dat daadwerkelijk doe.
Mijn stem blijft op MoonMonkey staan omdat hij nog altijd de verdachtste is in mijn ogen. Redenen heb ik al eerder genoemd, dat is dat hij niet ingaat op vragen en discussies. Tevens gaat hij ervanuit dat je zijn berichten niet leest. Beetje vreemd.
Dan zeg je dat ik het vreemd vind dat ik het gevoel heb dat mijn post niet gelezen worden. Jij bent degene die stront in zijn ogen heeft volgens mij want overal ben ik op ingegaan en nu dan maar eindelijk ook eens op jouw, zodat je wellicht iets nuttigs met je leven kunt doen.

Verder vind ik het heel raar dat je in eerste instantie maar een deel van mijn post quote. Net dat deel wat je nodig had wat verdacht klinkt/lijkt. Maar als je gewoon fatsoenlijk alles quote en niet een gedeelte dan heb je gewoon letterlijk niks.

Dus bij deze Donfrank, omdat hij niet 1 maar 2x mij eruit probeert te krijgen met redenen waarvan hij zelf weet dat het onzin is. Kom alsjeblieft met een normaal argument tegen mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
"Hier ga ik speciaal voor jou gewoon niet meer eens op in, ik neem aan dat als ik hier op inga je dat toch niet zult zien of lezen."


Je zegt er altijd op in te gaan? Nee, lees mijn redenen nogmaar eens goed, samen met het dik gedrukte deel, dan weet je waar ik het over heb. Tevens ben je nu gewoon aan het counteren.
 

DeletedUser19654

Gast
Dan kom ik met onderstaande post om je gewoon te kloten, door gewoon lekker niet op je in te gaan.
Als je mijn post net even goed las, dan stond daar duidelijk in wat de reden was daarvoor, maar ik denk dat je die opnieuw hebt gemist.
 

DeletedUser

Gast
Bij deze schrijf ik me uit. Mijn iPod is nu volledig kapot, waardoor ik veel minder online kan komen, en dan meestal vrij vroeg en niet lang, dus dan heb ik geen tijd/zin voor WvW. En er komen ook nog wat privéredenen bij.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Om nog eens op het hele moon-verhaal terug te komen. Ik weet dat ik nu oude koeien uit de gracht haal, maar lekker boeiend. Moon beschuldigt mij met vrij zwakke redenen. Ik had idd op de eerste dag even wat tunnelvisie, wat ik na eventjes discussieren ook door had. Is dat een reden om iemand te lynchen? Blijkbaar wel. Om dat nu als schuilmiddel te gebruiken om BM/DO te worden is wat vergezocht, kunnen ze evengoed POTG kiezen, die even actief blijkt te zijn. Verder waren zijn stemmen in mijn ogen toch echt wel enigzins verdacht. Dus, in mijn ogen had ik dus eigenlijk niet veel fout gedaan, blijkbaar vergistte ik me daarin, maar goed. Vervolgens stemt ie met die redenen losjes op mij, wanneer ik een zoveelste post maak waarin staat dat random stemmen verboden is. Dat moest even gezegd worden, anders zou Noobje dood kunnen vallen aan inactiviteit, en dat zou zonde zijn.

Vervolgens counter ik idd vrij droogjes en vrij slecht onderbouwt. Gewoon om even jouw reactie te zien. En verder ook om verder iets van argumentatie van jou te krijgen, want die eerdere sloeg op niets/was vrij tot zeer onduidelijk. Wellicht dat je met wat hete kolen onder je voeten deftige argumenten ging bovenhalen. Echter deed je dit nog steeds niet, wanneer ik voor opheldering vraag over de beschuldigingen zeg je dat je niets te maken wilt hebben met mijn waardeloze gedoe?

Daarna verdedig je je wel behoorlijk en hoor ik eindelijk eens wat nuttigs uit je mond. Echter komt dit in mijn ogen vrij tot zeer laat. Verder kom ik later die dag nog op een ander puntje, mede mijn reden van mijn DO/BM-stemming. Daardoor wordt dit alles in mijn ogen wat op te blazen. Ik heb idd een stem gegooid, en die beargumenteerd(met kakargumenten), maar daarom vond ik je nog niet meteen wolf. Wanneer noobs mij dan beginnen te volgen, raad ik dat dan ook af.

Je counterde op Maan, want zeg nou zelf, hij had wel gelijk toen hij zei dat je argumenten tegen mij niet zo goed waren. Vervolgens zet hij een stem op je en wat doe jij? Jij zet een stem op hem omdat hij een stem op jou zet.

Als hij een stem zet met die argumenten en ze vervolgens niet wilt verduidelijken, ja.

Ik vraag me ook af waarom rabbid niet zegt van:
Mensen aan mij heb je geen ene shit (sorry voor taalgebruik) want ik mijn dit hele weekend er toch niet. Aan mijn WvW kwaliteiten heb je dus een vrij lange tijd niets. Dan kunnen we toch beter een wat actievere DO aanstellen of ligt dat aan mij?

Dus moraal van het laatste stukje:
Late we er voor zorgen dat de wolven geen inactiefje gaan lunchen!!

Tijd is relatief, ik vind 1 deadline missen geen ramp, het is zonde, maar geen ramp. Ik zeg ook nergens dat ik de ideale DO ben, maar als mensen dat per se willen, vind ik het nog ergens wat goed dat het iig niet naar een wolf gaat, is dat verkeerd? En dat moraal-gezever slaagt ook echt nergens, maar dan ook echt nergens op. Sorry, maar dat is kak.

Tristan en Blueknife zijn een beetje op elkaar aan het inhakken. Echter hebben ze beiden argumenten.
Nu zijn er 2 opties:
1) Twee Goedjes hebben een discussie, en daaruit volgt dat er een Goedje doodgaat, zoals meestal.
2) Eén van beiden is Wolf, en probeert de andere verdacht te maken.

Welke van de 2 opties weet ik niet, jammer genoeg.

Wat draagt deze post exact bij aan de discussie, als ik vragen mag? Hij lijkt interessant, maar hij is het eigenlijk niet.

Hij gaat zo goed als alleen op dat ene zinnetje af. Terwijl daar onder duidelijk een wat normaler argumentatie staat om gewoon van hem te kunnen horen waarom hij zo noddig een onozele tunnelvisie tegen potg had. Hij had toch moeten weten dat hij er niks mee ging bereiken en nog ging hij er zo lang op door. Tjsa.. daar geeft hij maar geen antwoord op nu is hij weg...

Uit mijn post is duidelijk te lezen dat ik enkel het eerste argument deftig heb gelezen, aangezien er ook flutargument staat. In plaats van even te reageren met wat ik te zeggen heb op de andere argumenten, ga je gewoon roepen dat ik aan het ontwijken ben en gewoon nutteloos gedoe post? Wel, je kan het jezelf makkelijk maken, maar dit gaat er een beetje over.

P.s. genade ga je hem dood laten vallen nu we weten dat hij dit weekend er niet is? anders hebben we gewoon een DO verspild.

Als ik zou doodgevallen zijn, ben ik tenminste lief genoeg om even alle mensen die op mij als DO stemden dat in een pm te laten weten. Zo'n eikel ben ik niet.(Alhoewel, volgens jullie wel D:)

Ik vind het ook echt opmerkelijk dat jij je zo bezig houd met 1 zin uit mijn hele argumentatie tegen rabbid. Als je mijn hele post zou lezen zou je zien dat ik gewoon een reactie uit rabbid wilden halen, die er niet kwam. Waarom ging het nu zo onnodig op POTG in wat helemaal niet zo bij hem past. Dat hij er 1x wat van zegt oké maar dit ging te ver vond ik. De rest van zijn gedrag dat erbij is gekomen vind ik ook gewoon vreemd, direct counteren heb ik hem eigenlijk nooit zien doen.

Een gelijkaardig doel bij mij. Om wat reactie op te wekken en te hopen dat je de rest wou verduidelijken. Wat maakt mijn post dat zoveel verschillender van de jouwe?

Wat jij nu uiteindelijk doet is precies wat ik doe volgens jou. Een stem uitbrengen op iemand zonder fatsoenlijke reden, want die had ik gewoon wel, maar jij kan gewoon niet lezen.

Ik heb het ook niet goed kunnen lezen heuwr.

Rabbid waarvan jullie zeggen dat hij zo goed is, kan zichzelf nog niet eens fatsoenlijk tegen mij verdedigen. Het enige waar hij naar keek was dat waardeloze eerste zinnetje. Hij zal vast en zeker ook gewoon dat stuk eronder gelezen hebben, maar daar gaat hij totaal niet in.

En jij kan niet fatsoenlijk posten en je argumentjes duidelijk op punt stellen. Je punt is?
Zoals het er nu staat, vind ik het nog steeds vrij krom.

Vrijdagmiddag ging ik er van uit dat Moon echt wolf was, na die avond zijn reacties te hebben gelezen was ik er vrij onzeker van en betwijfelde ik ook of hij wolf was. Echter moest ik lynchstem zetten en was hij tot dan de enige die enigzins verdacht was. Maar nu ben ik weer eerder geneigd je als wolf af te stempelen.

E: Nog een kleine toevoeging:

Ben ik nu weer in tunnelvisie aan het vallen en faal ik zo hard in WvW? Mogelijk. Maar in mijn opzicht valt ie me net iets te hard aan en doet ie net iets te veel moeite om me te lynchen zonder dat ie zich ook maar iets van mijn argumenten aantrekt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
'Hoihoi ik schrijf me in maar als ik geen wolf of speciaaltje(die er dus niet eens inzitten) ben schrijf ik me weer uit of reageer ik gewoon niet!!!!'--->Bijna iedereen hier


E: En om maar even op Robin in te gaan zonder te dubbelposten, dat van Gekko was me ook al opgevallen, alleen toen bedacht ik me dat ie wel niet zo'n enorm slechte wolf zou zijn en dat het té gemakkelijk zou zijn om hem om die redenen aan te vallen. Ik vind hem sws vaak verdacht spelen.

Kyra is mij onderhand ook al opgevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Vervanging

Nu er al zo veel doden waren gevallen, vooral aan inactiviteit, begon Mineos ernstig te vrezen voor zijn leven. Uiteindelijk hield hij het niet meer. Hij riep iets over een kapotte iPod ofzo, en vluchtte Wakkerdam uit. Niemand zag hem ooit weer.
Maar er bestaan ook tegenhangers van dit soort mensen. Mensen die zich juist in tijden van gevaar willen inzetten om anderen bij te staan. Zo iemand was DutchGirl, die na het vertrek van Mineos naar Wakkerdam trok.

DutchGirl329 vervangt Mineos.
 

DeletedUser19654

Gast
Even voor de duidelijkheid, zo graag wil ik rabbid er eigenlijk helemaal niet uit.
Hij was op dat moment mijn enige verdachte dus wat moet je anders doen? Op iemand gaan die je niet verdacht vind?

Op dit moment vind ik dat don veel verdachter bezig is. Hij moet toch wel doorhebben dat wij hij nu allemaal zegt en doet nergens meer over gaat? Helaas is hij deze avond dan ook weg *zucht*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan