• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Aan jouw nutteloze theorieën hebben we evenmin iets?
Verder blijf ik erbij dat Fireas veel te actief is voor zijn doen. Voor de rest is iedereen te actief waardoor een duidelijke mening vormen gewoon bijna onmogelijk is.
 

DeletedUser

Gast
Ik zet mijn geld in op Alice. Normaal zegt ook zij veel, maar ik zie dit potje maar weinig Posts van haar langskomen. Niet haar gewone speelstijl, dus ik denk dat ze ons allemaal op wil eten :O
Ik heb dubbel zoveel posts als jij, hoor :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Bezem is altijd ontiegelijk inactief, daarvan kun je meestal 1 post per dag verwachten dus dat het nou een goed argument is weet ik ook niet alice.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het vrij raar van jou dat jij zo inactief bent en alleen maar reageert als je naam valt.
Wel, er valt niks te zeggen voor mij :p
En als ik dan wel iets probeer te zeggen wordt t toch genegeerd (nouja, nu dus duidelijk niet)
Dus wat is het nut?
 

DeletedUser

Gast
Dus je bent niet op jacht naar wolfjes? In dat geval maak je het ons wel heel gemakkelijk hea ;)
Nee, ik bedoel dat er niks te zeggen valt voor mij. Als er niemand anders iets zegt en er niks is voor mij om op in te gaan is het vrij normaal dat ik niets te zeggen heb. En goed, je mag me best wel lynchen. Ik ben duidelijk toch geen aanwinst voor de goedjes...
Langs de andere kant, als je mij vermoordt winnen de slechtjes zo goed als zeker.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nee, ik bedoel dat er niks te zeggen valt voor mij. Als er niemand anders iets zegt en er niks is voor mij om op in te gaan is het vrij normaal dat ik niets te zeggen heb.

Als iedereen zo denkt gebeurt er over heel de dag gewoon geen zak? Wat is dit nu weer voor zever?

Ik wil niet zeuren, maar wat doe je nu zelf?

Wat posten, wat uitlokken, hier en daar een reactie terugkrijgen en zo een beter beeld te krijgen over bepaalde spelers. Degenen die actief zijn iig.
 

DeletedUser

Gast
Wat denk je van een eventueel Koppel? Er is ook nog een Heks/Jager :)
Ik hoop van harte dat er een G/S koppel is, liefst een waarvan ze het niet in hun hoofd halen het goedje van te infecteren. En ja er is nog een heks, jager betwijfel ik aangezien die al dood is, maar je weet maar nooit. Maar dan nog verkleint de kans dat we winnen bij elk goedje dat gelyncht/gedood wordt.

Als iedereen zo denkt gebeurt er over heel de dag gewoon geen zak? Wat is dit nu weer voor zever?
Dat is er ook aan de hand atm. Ik stem nu al 2 dagen op Gerben en heb nog 0 reactie van hem teruggehad.

E: Dat doet me er aan denken Gerben
De reden kennen jullie al.
 

DeletedUser

Gast
Mag ik je slaan? Alsjeblieft? Ik ben hier überhaupt de enige die nog iets moeite doet. Het niveau hier is inmiddels al zo ver gedaald D:.

Je doet moeite, in mijn ogen iets te veel. Je bent zo iedereen aan het aanvallen, dat ik jou nu op #1 van mijn verdachtenlijstje heb staan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan