• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Gerben ik denk niet dat alice slecht is, ze speelt voor zover ik weet ongeveer gelijk als toen ze goed was.
Met een potje zonder netwerken en claimen is het moeilijk maar jij hebt als bm de beslissende stem (die je nu hebt gegeven) maar ik denk niet dat gekko slecht is.
Klopt, ik faal vrij hard zonder claimen/netwerken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Zeg ik dat? Nee
Ik bedoel: Die heks mag zijn (hopelijke) dodendrankje straks wel gaan inzetten.

"Typefout", geloof je t zelf? Die fout maakte ik ook een keer, en werd er genadeloos op afgestraft.

Ik zeg een paar posts lang dat ik denk dat alice goed is en gekko slecht en dan typ ik het 1x verkeerd omdat we nog maar een paar minuten overhebben en dan denk je gelijk dat ik slecht ben?
 

DeletedUser

Gast
Typefout ik had het de hele tijd over alice.
Ik denk niet dat alice slecht is maar dat gekko slecht is.
Dat is ook zo. Aangezien ik toch ga sterven kan ik mss meteen zeggen dat ik een speciaal goedje was? :)
 

DeletedUser

Gast
Leer AUB lezen. Zeg ik dat ik denk dat jij wolf bent? Nee. Ik vind het alleen wat verdacht overkomen.

Mochten we straks maar 2 lynchstemmen neerzetten. Dan wist ik t wel.
 

DeletedUser

Gast
Melden = Claimen. Nu niet doen of je neus bloedt.

Je snapt me wel. Wil je er ook nog een discussie van maken om me zo verdacht te maken? Ik hoop dat mensen niet zo dom zijn om hier in te trappen.

Eerlijk Rabbid, ik vind je dit potje falend spelen :x
 

DeletedUser21204

Gast
Dunno of dat nog een optie is, aangezien de deadline al voorbij is :confused:
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Klopt is het ook.
Ik hoop dan dat je slechtje bent en we nog een kans hebben om te winnen maar ik denk het niet meer:(
 

DeletedUser21204

Gast
Tel ik verkeerd, of hebben we gewoon verloren als de lunch doorgaat en Alice goedje is :confused:
 

DeletedUser

Gast
Als ik niet doodga: Rabbid
Zoek te "overdreven" naar wolven. Elk dingetje dat verdacht van mijn kant is, kaart hij aan, en probeert vervolgens met domme reden me verdacht te maken.

@Kyra, we hebben nog een heks, en hoogstwaarschijnlijk nog een koppel. Het is nog mogelijk
 

DeletedUser21204

Gast
@Kyra, we hebben nog een heks, en hoogstwaarschijnlijk nog een koppel. Het is nog mogelijk

Hebben wij zekerheid dat er een heks inzit? Want die neemt dan wel heel veel risico's, met nog geen doodsdrankje op dag 3 enzo..
 

DeletedUser

Gast
Eerste post van dit topic. Spoiler: Instellingen. Heks: Ja. Levendrankje en/of doodsdrankje.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dus dan kan het ook een levensdrankje zijn, nu alleen hopen dat die de lunch stopt anders wordt de kans wel heel klein.
 

DeletedUser21204

Gast
Eerste post van dit topic. Spoiler: Instellingen. Heks: Ja. Levendrankje en/of doodsdrankje.

Ik vind dit wel een facepalm waard.
(facepalm) <- There you go.

Want wat staat er onder de rollen?
Inderdaad.
"-Ja betekent dat deze rol er mogelijk inzit."
 

DeletedUser

Gast
Lynch dag 4

Een nieuwe dag met nieuwe kansen! Zou er vandaag wel een rat uitgaan? Je zou zeggen dat gezien er minder mensen bijzaten, maar nog minstens evenveel ratten, dat die kans steeds groter werd. Vandaag ontstonden er twee evengrote partijen, met daarnaast enkele mensen die niet echt een duidelijke mening hadden. De stemming ging namelijk tussen Isco en Zidane. Enkele mensen vonden het belachelijk om de assistent-trainer eruit te stemmen. Zo ook de gekozen leider. Vandaar dat:

Alice, Isco, de wapensmid eruitvloog
De stemming:
ej7m6u.png

Lunch dag 4
Tja, dit moment kon niet voor eeuwig uitgesteld blijven. Ooit zouden de ratten wel van hem afwillen. Iedereen weet over wie ik het heb: Ronaldo. Hij was de volgende dag namelijk spoorloos verdwenen:

Robin, Cristiano Ronaldo, was burger
 

DeletedUser21204

Gast
1. Gekko
2. Fireas
4. Kyraco
6. Sanhal
11. Bezem
13. Genius
14. Gerbentjee | BM

Dit is de lijst, toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Neen, owen=robin=dood. Ik zal even de lijst checken maar vgm klopt hij verder wel.

E: hij klopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan