• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel #2 - Wiyu

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik mis nog 5 inzendingen. Mocht iemand tegen vanavond nog steeds niets hebben ingestuurd, zal hij/zij al zijn tokens verliezen. Verder krijg je een boetekleed omgedaan en zal je dus niets anders mogen doen dan boeten totdat je zonden weggewassen zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een theorie over die kleurtjes :O

Degene die bij 1 van de kleurtjes het meeste heeft krijgt een extra token (bv de gele), maar wie dat bij de andere kleur de meeste heeft verliest een token :O
Nee, ik denk niet dat dat het is... ongeveer dat vgm, maar niet helemaal...
 

DeletedUser

Gast
Iedereen gelijk en zo. Je weet niet wat er gebeurt. Meestal is een stem een stem op een persoon die meedoet. Straks krijgen gevaarlijke personen enorme voordelen zonder dat we het weten.
Dat gaat niet werken, mensen gaan dat niet doen, dat lijkt me te overduidelijk ;)
EN ik moet zeggen, ik heb geen idee of jhe er iets aan hebt als je het vorige geheime spel hebt gevolgd, want ik ga hier compleet random in :X
 

DeletedUser

Gast
Ik mis nog 5 inzendingen. Mocht iemand tegen vanavond nog steeds niets hebben ingestuurd, zal hij/zij al zijn tokens verliezen. Verder krijg je een boetekleed omgedaan en zal je dus niets anders mogen doen dan boeten totdat je zonden weggewassen zijn.

Van doodvallen naar boetekleed? watje
 

DeletedUser

Gast
Hmm hmm interessant waarom denk jij dat er goedjes en slechtjes in dit spel zitten?

Zeer interessant ja, als je bedenkt dat ze daar vorig potje helemaal niet van uitging.

Maar mochten er slechtjes inzitten, Alice is er dan 1 van.
 

DeletedUser

Gast
[17:25:05] Claya (HernamewasAlice): 5 teams of 4 teams :x
[17:25:07] Claya (HernamewasAlice): Ben er nog niet uit :x
 

DeletedUser

Gast
Ik mis nog 5 inzendingen. Mocht iemand tegen vanavond nog steeds niets hebben ingestuurd, zal hij/zij al zijn tokens verliezen. Verder krijg je een boetekleed omgedaan en zal je dus niets anders mogen doen dan boeten totdat je zonden weggewassen zijn.
wat inzenden?
 

DeletedUser21204

Gast
Hmm hmm interessant waarom denk jij dat er goedjes en slechtjes in dit spel zitten?

Wel, met al die rollen enzo.. :p Tja, het is ook maar een gokje, maar deze geheime spellen zijn altijd gokken in t begin :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Gele bizon liep doorheen het kleine dorpje. Het dorpje was 1 grote chaos. Nu hun medicijnman, Rode Veter dood was, wist niemand weer wat er ging gebeuren. Het kon gewoon niet dat een dorp het redde zonder medicijnman. En dan liep er ook nog eens een dode doorheen het dorp. De paniek was overal. Het was een chaos tot en met. Tijd voor het volgende deel van zijn plan. Hij glimlachtte, het verliep precies zoals hij gepland had. Iedereen wist dat deze indianenstam op een stuk heel vruchtbaar land stond. Ieder stamhoofd zou een moord begaan voor dit stuk grond. Zo was het ook gebeurd met het huidig stamhoofd. Gele Schoen stond vertwijfeld om hem heen te kijken, hij wist niet wat te doen. Hij was helemaal de kluts kwijt. Hij probeerde de orde nog te herstellen, maar het was al te laat. Een gebroken vaas lijmen duurde lang, en daar had ie de tijd niet voor. Gele Bizon legde rustig zijn boog aan en de pijl trof enkele ademhalingen later de borst van Paars Hand, die genadeloos op de grond neerviel. Een jonge indianenvrouw kwam al snel haar leider toegesneld. Volledig in paniek bukte ze zich naast zijn hoofd, maar het was al te laat. Een nieuwe stam zou dit stuk grond bezetten. Hij hoorde al hoefgetrappel, en glimlachte. Tijd om zich te verstoppen, en de strijd om het dorp gade te slaan. Hij verstopte zich in een leegstaande tipi en doofde alle lichten. De duisternis viel, en daarmee kwamen de indianen ook naar het dorp, klaar om dit stuk land voor zich op de eisen.

Vanuit de tipi zag Gele Bizon tenslotte hoe de eerste indianen aankwamen. Er waren vele verschillende stammen, die allemaal belangen hadden bij dit stukje grond. Er sneuvelden die nacht vele indianen. Een woelige strijd vond plaats over heel het dorpje. De volgende morgend daalde een stilte neer over het dorpje. De indianen hadden hun toevlucht gezocht tot de vele lege tenten, en waren nu hun wonden aan het likken. Behoedzaam sprong Gele Bizon uit zijn verstopplaats. Dit verliep perfect, geen enkele indiaan van hier had het overleefd. Hij likte zijn lippen af bij het zien van alle doden. De volgende nacht zou er weer gemoord zijn, hij voelde het. Hij maakte zich maar snel uit de voeten en liet alles over aan de laatste indianen die nog in hun hutjes verscholen zaten.

Paarse Schoen, werd dood aangetroffen met een tomahawk in zijn borst.
Blauwe Os, werd gevonden met zijn zoon in de armen, beiden doorboort door meerdere pijlen
Rode Voet, werd dood aangetroffen, vertrappeld door paarden.
Gele Neus, werd ook dood aangetroffen, een pijl was dwars door zijn borst gevlogen. Zijn handen gaven zijn laatste doodstrijd weer.
Zwarte Veter, zoon van Rode Veter, werd door aangetroffen, verschillende slag- en steekwonden.
Blauwe Nagel, werd dood aangetroffen, vertrappeld door paarden.

Animal en vinie stierven. Ze hadden volgende zegels bij hun op zak:
2d7fuyd.jpg
2cdbiqe.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan