• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel #2 - Wiyu

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Jij probeert iedereen mee te laten gaan, welke idioten gaan nou op Alice en Genade stemmen.?

Wacht, ik zie het al.

Wat maakt het nou uit of een overgrote meerderheid iemand verkiest of gewoon een kleine minderheid?
 

DeletedUser

Gast
Mats en Alice werken samen, ja, dus dat was vrij subtiel van hem. Ik stem op 2 random mensen, die niet té gevaarlijk zijn, maar ook niet niets kunnen.
 

DeletedUser

Gast
Mats en Alice werken samen, ja, dus dat was vrij subtiel van hem. Ik stem op 2 random mensen, die niet té gevaarlijk zijn, maar ook niet niets kunnen.

Ik stem gewoon op de personen waar het meest op werd gestemd? Aangezien dat dat meer stemmen oplevert lijkt dat me slim…

Wat maakt het nou uit of een overgrote meerderheid iemand verkiest of gewoon een kleine minderheid?

Die 'overgrote meerderheid' zie ik niet hoor… Veel mensen doen gewoon niet mee. We hebben sws een kleine meerderheid, en ik heb ook niet het idee dat er vorige keer iets gebeurde, dus misschien moeten er meer mensen op 1 persoon stemmen ofzo.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik stem gewoon op de personen waar het meest op werd gestemd? Aangezien dat dat meer stemmen oplevert lijkt dat me slim…



Die 'overgrote meerderheid' zie ik niet hoor… Veel mensen doen gewoon niet mee. We hebben sws een kleine meerderheid, en ik heb ook niet het idee dat er vorige keer iets gebeurde, dus misschien moeten er meer mensen op 1 persoon stemmen ofzo.

Weet jij dan wat de stemmen opleveren?
Zo niet waarom zou je dan blindelings achter iemand aanlopen?
 

DeletedUser

Gast
Hij weet wel wat de stemmen opleveren, want Alice werd de vorige keer verkozen en daar werkt ie mee samen.

Vgm leverde die van mij niks op.
 

DeletedUser

Gast
Weet jij dan wat de stemmen opleveren?
Zo niet waarom zou je dan blindelings achter iemand aanlopen?

Nee dat weet ik niet, maar we moeten toch iets proberen? Op wie moet ik volgens jullie dan stemmen? Volgens mij is het makkelijker gewoon op wat mensen te stemmen dan eerst te gaan welles-nietessen, met uiteindelijk een soortgelijk resultaat. Maar als jullie genoeg mensen zo ver krijgen dat ze op andere personen stemmen vind ik dat natuurlijk prima.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik mis nog heel wat stemmen, omdat ik anders de deadline al om 19.30 zou moeten zetten, laat ik hem gewoon staan maar zal de uitslag pas morgenmiddag komen.
 

DeletedUser

Gast
marcoknight
partofthegame
Ik snap er nog steds geen flikker van dus ga ik egoistisch zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dag 2

Een hoorngeschal deed iedereen wakker schrikken. Iedereen werd ruw wakker en keek verdoofd om zich heen. Ze hadden niet door wat er gebeurde, waarom zou iemand een hoorn luiden? Gele Bizon zuchtte, was het nu al tijd? Hij sprintte zijn tipi uit, maar werd halverwege door een pijl neergehaald. Hij viel op zijn rug en keek waar de pijl vandaan kwam. Een wreed lachende Mcg00 vuurde een volgende pijl af, die hem het leven afnam. Ook de andere indianen kwamen uit hun tipi's, kijken waarom er zo'n heisa was. In het midden van het dorp, op de grote totempaal van de vorige stam stonden 4 indianen. Mcg00 vuurde pijl na pijl af, die ieder doel trof. Zonder het te weten sneuvelden één voor één de indianen. Ze hadden elkaar gevonden, hun krachten gebundeld en zo het spel gewonnen.

Mcg00, Alice, POTG en Ydeger winnen Wiyu


Uitleg spel komt zo.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus, iedereen had een zegel. Op dat zegel stond een symbool, verder had het zegel ook een kleur achtergrond. Afhankelijk van de kleur achtergrond die je had, kreeg je een rol. Je had de jager, deze kon elke dag iemand proberen te doden. Verder had je de medicijnman, die kon elke dag iemand beschermen. De helderziende, deze kon elke dag een ja/nee-vraag stellen en al dan niet een duidelijk antwoord krijgen(Afb. zon = Ja, Afb. maan = Nee). Tenslotte had je ook het stamhoofd. Als deze al zijn teamgenoten kon insturen, werd dit bevestigd. Leefden ze allemaal nog? Dan was het spel gedaan.

Er waren 4 teams. Ieder team werd gekenmerkt door het symbool dat mooi op hun zegel stond.

Verder had je ook nog de stemmen. De gele stem boeide niet. Degene met de meeste paarse stemmen werd ook automatisch beschermd.

Ten slotte, als de stamhoofden niet konden winnen, was het spel gedaan als er enkel mensen over waren van 1 team.

Vragen mogen altijd gesteld worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan