• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #101

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21336

Gast
maar ik wil zo graag op het potje van alice stemmen :(


smiley_emoticons_neutral_new.gif
 

DeletedUser

Gast
Ja, toegegeven t is een wat lange deadline, 4 mei. Maar t zijn volgens mij drukke dagen/afwezigheid van sommigen en misschien zijn er nu nog mensen aan een concept aan het werken, dus de deadline blijft staan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik schrap mijn inzending, geen tijd meer om de boel te balanceren, wordt voor een volgende keer.
Mocht er geen inschrijving meer bij komen betekent dit een peiling en blijf in dat geval met jullie pollen van dit topic aub
 

DeletedUser21336

Gast
er zijn meer 3potjes... :O
komt er nu een peilinkje voor 2potten of voor 1potje
 

DeletedUser

Gast
De Nieuwerds van Nachtwaker

Grammar-Nazies, Spammers, Ouwerds, en Nieuwerds.
Lang geleden, leefden de vier groepen in vrede samen. Maar alles veranderde, toen de Nieuwerds aanvielen. Alleen de Spamatar, meester in alle vier de elementen, kon hen stoppen, maar wanneer hij hen meeste nodig was, verdween hij... Een honderd jaar ging nabij, en 2 random Ouwerds (Katana en Socko ) vonden de nieuwe Avatar, een Spammer, genaamd Henk, en ook al is hij een geweldige Spammer, hij heeft nog veel te leren. Onderweg ontmoet hij ook allemaal awesum vriendjes <3 MOMO en APPA<3, maar die laatste twee verraden de Avatar, om te proberen samen de wereld te veroveruh.
Maar ik geloof, dat Henk de wereld kan redden.


Spelers: 20
Rollen:
Grammar-Nazies, Spammers en Ouwerds (burgers)
Tijdelijke-Nieuwerd (lycantroop)
Nieuwerd (wolf)
Prinses Azula (Infectie wolf)
de Spelling Koning (muizenval)
de Ouwerdstamhoofd (bengel)
Henk (Postbode)
Katana (beul)
Socko (dorpsoudste)
Momo (premiejager)
Appa (premiejager)

dit is een non netwerk en non claim potje.




Nope, maak er maar 2 van.

E: Onmogelijk dat ik dit verlies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
oke, je zei dat je naar de instellingen moest kijken en die is bij jou echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(ik kan door gaan)eeeeeeeeel slecht ;)
 

DeletedUser

Gast
Dat zeg je alleen omdat hij er geen verhaaltje bijheeft Vinie:O.

Ik denk dat deze niet meegeteld wordt.:(
 

DeletedUser

Gast
Ja ik zou het ook onterecht vinden maar je weet wat voor spelbrekers die mods zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan