• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Haha, leuk geprobeerd, maar ik was het die begon met tristan DE WOLF lynchen. Niet bepaald iets waar een wolf mee zou beginnen, of wel? Zijn 'medewolf' verdenken, en ik heb de niet-wolf burgemeester gemaakt, gek om dat als wolf te doen...

Je kan ook premiejager zijn, dan heeft het eruit van een wolf enkel voordeel voor je en spreekt je dat helemaal niet vrij.
 

DeletedUser22651

Gast
Aran-Galad dit maakt je echt heel erg verdacht, je hebt uiteindelijk namelijk op Mayco gestemt (een welp) en niet op de wolf Tristiano. Je gebruikt het nu meer als rede dat je een goedje zou moeten zijn maar het is juist een actie wat een wolf zou doen. Roepen dat zijn Tristiano wolf is en stemmen op Mayco (die dus welp was wat je niet kon weten).
En zonder jou stem had RabbidRobin makkelijk BM kunnen worden.
Heel logisch om dit dus als wolf te doen zo dat het lijkt alsof je gewoon meeloopt maar de uistlag was eigenlijk bekent.

Toen ik stemde was robin echt nog niet zeker. En daarbij, een goedje kent een welp ook niet. En het was kyra, de dorpsoudste die ik volgde. Volgens mij ben ik nu verdacht omdat ik meer reageer dan anderen, want als ik ook nog weg zou zijn, was dit potje dood nu dood. Erg makkelijk om mij daarom te beschuldigen. Erg...wolverig
 

DeletedUser

Gast
Toen ik stemde was robin echt nog niet zeker. En daarbij, een goedje kent een welp ook niet. En het was kyra, de dorpsoudste die ik volgde. Volgens mij ben ik nu verdacht omdat ik meer reageer dan anderen, want als ik ook nog weg zou zijn, was dit potje dood nu dood. Erg makkelijk om mij daarom te beschuldigen. Erg...wolverig

Je gaat erg slecht om met beschuldigingen.
1| Nee inderdaad het was nog niet zeker maar je ging wel met de wolf mee (Tristiano) wat je zelfs melde.
2| Inderdaad een goedje kent een welp ook niet, net zoals een goedje geen wolven of andere speciale rollen kent. Dit is gewoon echt een bullshit opmerking, dat een goedje de welp niet kent heeft geen enkele invloed als jij dus een wolf bent en dus een welp eruit stemt kon je dit niet weten.
3| Je denkt dat je verdacht bent wegens je activiteit? Volgens mij was jij degene die laatst melde dat ik verdacht wegens mijn inactiviteit (wat niet echt zo is).
4| En als laatste is het inderdaad erg makkelijk om jou te beschuldigen omdat er een vrij grote neon pijl boven je hoofd bungelt.
5| Echt als laatste, een counter op mij inzetten is ook weer duidelijk dat je in het nauw voelt gedreven.
 

DeletedUser

Gast
Aran was dan wel de hele tijd op Kyra bezig zou idd wel eens kunnen zijn dat hij de premiejager is.
En dat Kyra op zijn lijstje stond...

Nee er is nog een premiejager. Geen wolf meer lijkt me.

Die komt dan wel heel erg dicht in de buurt om te gaan winnen.
Als je ziet hoeveel doden er al zijn en ze maar 8 hoeven te doden op hun lijstje.

Waar je ook rekening mee moet houden is het volgende.
Er zat een grafdelver in en die maakt een lijk op dag 2.

Grafdelver: De Grafdelver kan vanaf nacht 2 in een zelfgekozen nacht een lijk maken. De gelunchte speler sterft dan niet, maar wordt lijk. Als de lunch mislukt, mag de grafdelver dit opnieuw proberen. De grafdelver krijgt niet te horen wie hij tot lijk gemaakt heeft. De grafdelver wint met zijn lijk mee. Als het lijkt sterft, sterft ook de grafdelver.

Lijk: Het lijk kan later in het spel gemaakt worden door de grafdelver. Het lijk is een aparte partij die het tegen zowel de goedjes als de slechtjes opneemt. Hij wint als hij alleen (of met zijn grafdelver) overblijft. Het lijk kan niet geluncht worden. Vanaf het moment dat zijn grafdelver of alle wolven (geen slechte hulpjes) dood zijn, mag hij elke dag een lunch insturen.

Als er een lijk is gemaakt op dag 2 dat verklaart waarom de lunch niet door ging dan zou die kunnen lunchen alleen als alle wolven dood zijn. Nou gezien het aantal wolven dat dood is denk ik dat alle wolven er nu wel uit zijn.
 

DeletedUser22651

Gast
Vanmorgen heb ik diep nagedacht over de premiejager. Er waren veel wolven uitgegaan, en ik vond dat de laatste premiejager nu een grotere dreiging vormde, dan die ene wolf die er misschien niet eens meer inzit. Ik heb mijn premiejager gevonden, ik ben er 100% zeker van: Elienolanaomi. Zo zeker, dat ik zelfs deels jullie lijst kan maken.

Een premiejager stemt vrij wispelturig, om zijn doelwitten eruit te krijgen, niet de verdachten of de wolven. De redenen zijn niet altijd even sterk, en het gedrag is niet eentonig. Laten we elisabeths posts eens nader bekijken:

Mijn BM stem gaat naar Maximus

Hij heeft de afgelopen potjes goed gespeeld.


Nu de rest verder lezen.

Prima, je wilde Maximus voor BM, onthouden.

Mayco lijkt me geen wolf

Hm, geen verdenking, geen uitleg. Wellicht dat jij en wwg een ander target op jullie lijst hadden. Mayco is het dan in ieder geval niet. Opvallend is ook dat deze ook niet door premiejager WWG verdacht werd gevonden. Mayco staat niet op jullie lijst.

Sorry voor mijn inactiviteit mijn RL ging voor wvw.
Dit zijn nog een paar dingen die mij op vallen.

Hoe weet jij zo zeker dat er een ziener in het potje zit?

Welke eerdere verdenking dat hij een meeloop stem vroeg plaatst?
Beetje kort door de bocht om daar dan gelijk een Lynch op te zetten.
Iets wat een wolf eerder als een makkelijke stem zou pakken...

Blijkbaar was er niet iemand anders verdachter?

Kyra hou je er rekening mee dat dit een 10 jarig meisje is.

Deze post was gericht tot Initia. 100% zeker dat hij op jullie lijst stond. Later blijkt ook dat, wanneer ze zich bijna volledig afzijdig houdt, jij er flink op los gaat op Casper. (eruit gehaald wegens te veel tekens. Is op te zoeken)

Je komt alleen maar om te stemmen en je reageert dus nergens verder op dat ik je verdacht bezig vind en dat Tris een stem op je heeft staan???

Omdat je me er zo lievv aan helpt herinneren.

Nee ik volg je idd niet met je hersenkronkels anders had ik het er ook niet bij gezet.
Dat ik het niet goed heb gelezen kan wel kloppen in was je al kwijt bij de eerste keer dat je zei ik ben wolf of toch niet.
Het is verwarrend en als je verwarring wil veroorzaken dan is je dat bij deze gelukt.


Heb het even nagelezen en dat had ik er anders neer moeten zetten.
Wat ik dus wel hier mee bedoel had moeten zijn.

- Je bent wolf en probeert zo te doen
- Je bent goed en probeert zo te doen


Waarom ik me dus af vraag waarom je dit zo laat blijken omdat je nu niet als goed of slecht probeert over te komen.
Heeft niks met dit te maken:

1. Goh, Rabs, jij bent zo'n slimmerd, ik kan niet aan je tippen.
2. Ik zou het ook niet weten. Sorry. Aan mij heb je niks meer.
3. Denk niet dat ik je oproep ontwijk, ik heb gewoon geen zin om hier echt heel diep over na te denken.

Ik probeer zelf na te denken en niet achter iemand anders zijn Theorie te gaan verschuilen en mee te lopen.
En de enige die nu verdacht bezig is in mijn ogen is Initia...

Dit was voor mij ook een vrij essentiële post. Iedereen praatte over mij en Kyra, en jij noemt het twee goedjes die tegen elkaar bashen. Twee goedjes? Iedereen dacht dat er minstens één van ons wolf is, en zie, nu kyra het niet blijkt te zijn, ben ik voor velen hoofdverdachte. Toch geef ik je gelijk, we waren twee goedjes die op elkaar bashde. Ik wist het toen kyra dorpsoudste was. Toch, gaan jij en Robin er als enige vanuit dat dat niet zo is? Waarom? Wat is voor jou het belang dat wij niet sterven, dat je ons als goedjes afspiegeldt, gelijk of geen gelijk? Wij tweeën, kyra en ik, staan blijkbaar niet op jou lijstje. Dus je plaatst je stem maar op Initia, omdat je je kans schoon ruikt om hem te pakken met zijn zwakke aanval op mij en enige verdenkingen opzij hebt kunnen schuiven (ja, dat is je tot op dit moment gelukt), door te zeggen dat het 'wss twee goedjes zijn die op elkaar bashen'. Twee vliegen in één klap: twee mensen gespaard die je nog kunt gebruiken, en een ander doelwit verdacht gemaakt.

Zou je die dan kunnen zeggen ik kan hem niet vinden....

Omdat hij een counter plaatst volgens jou...?

Leg jij dan eens uit in je eigen woorden waarom Aran dan verdacht is?
Ipv achter Kyra aan te lopen...

En dat doe jij niet wil je zeggen?

Nou nee dat ben je niet altijd in mijn ogen.
Maar ik vraag je dingen en je reageert daar gewoon totaal niet op.
Je stemt zodat je niet dood valt maar je doet verder helemaal niks.
Dus vraag ik het nog een keer waarom is Aran dan zo verdacht volgens jou in je eigen woorden en niet die van een ander?

Nee lui zijn is wolven gedrag.
Voor zo ver ik weet waren de stemmen op WWG 3 Mayco 6 Andy 2 Fireas 2 Tristan 2 Alice 1 Aran 1
En Ijzer stemde op Alice en Jij op Aran dus zo verdacht was hij niet...
En als ik me niet vergis stonden er eerst heel veel van de stemmen die op Mayco staan eerst op Andy.

Oke zijn theorie klopt niet mee eens en dat geeft ie later ook toe...



Dat je dus een counter plaatst om dat Kyra op je stemt vanwege een theorie die niet klopt...?!
Het lijkt mij eerder dat jullie 2 goedjes zijn die op elkaar aan het stemmen zijn. Hier hebben we het!


Kyra waarom val je hem zo zwaar aan op alles wat hij zegt?
Ik vrees voor een tunnel visie of heb ik het mis?

Ja kyra niet iedereen heeft even goed door hoe het werkt.
En dat is het jammere van berichten aanpassen als je dan al aan het reageren bent.
Daar heb jij ook wel eens last van als een ander het doet.
2 en 3 zijn de zelfde reden...

Mij een beetje beschermen. Kyra heeft geen bescherming nodig, dus op deze manier haal je ons allebei voldoende uit de brand.
Nou, ik weet meer van het spel dan dat anderen denken, en jij ook blijkbaar.

Nu heb ik het ook jij past een post tot 2x toe aan en ik zou reageren...

Maar hij spreekt zich wel tegen met dat ie het wel kent en toch ook weer niet dat is dan wel vreemd.

Hier sta je kyra nog een beetje bij. Alles opgelost voor jou. Hier is je stem dan uiteindelijk:

Nou heb ik nogmaals al jou posts gepakt tot aan je zegt dat je zegt dat je je verdedigd hebt tegen tristan zijn stem...
Nou mag ik blind zijn maar heb je niet en dus krijg je mijn stem Initia

Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Verwacht ook niet dat die er gaan komen...

Dat laatste is ook echt een heel gegronde reden om Casper te verdenken hè. Niet dus.

Hier zegt ze toch ook niet dat het vogeltje zegt dat Rabbid gezien is als wolf...
Ze zegt dat het vogeltje denkt dat Kyra goedje is.

Waarom zou je niet kunnen zeggen dat een vogeltje een goedje heeft gezien?
De wolven kennen elkaar dus die weten dan toch zelf wel dat de rest goedje is of zie ik dat verkeerd.


Ze zegt toch ook niet dat Rabbid gezien is als wolf of wel?

Het gedonder met loom-a-holic. Niet op jou lijstje, dus die kan beschermd worden. Maar: niet al te overduidelijk. Men een beetje in de goede richting duwen is voldoende hier, en dat blijkt ook zo te zijn.

Nou ja of er moet iemand met een beschermende rol in zitten die deze vogel dan zou gaan beschermen...

Zijn meer ziedende rollen die er bestaan dan Orakel ga de rollen eens nalezen.
Ik heb wel een idee wat het zou kunnen zijn.

Dan moet jij nu maar eens de rollen gaan lezen.

Heb ik gezegd dat ik denk dat ze claimt nee ik heb alleen mijn idee met wat voor rol ze zou kunnen hebben.

Hier komt je kans: een inactief target eruit halen. Erg moeilijk om dat te doen, maar hier ruik je je kans:
Mijn stem gaat naar Genius

Ik reageer op zijn reactie stel hem een vraag en vind het vreemd dat hij om een samenvatting vraagt.
Vervolgens plaatst hij een stem op mij als reactie daar weer op.
Ik vraag hem waarom hij was duidelijk nog online en krijg daar geen antwoord op.
Hij zegt wel actiever te zijn maar heb daar niks van gemerkt.

Ik heb het nu even druk morgen begint school weer hier.
Hoop nog optijd terug te zijn voor de DL maar moet eerst een dochter op bed brengen.



Nou ik vind het toch wel een beetje vreemd.
Ik weet dat je wel dingen in scène hebt gezet als wolf.
En dat je gebruik maakt van fake logjes als het nodig als er wel netwerken is.
Dus nou er geen netwerken is zou dit juist wel eens kunnen...
Om idd omgekeerde Psychologie te gebruiken...
En dat je er nu niet bent is wel lastig omdat er geen verdediging gaat komen.

Denk niet dat Rabbid premie is.

En waarom zou een premie geen dreiging zijn in jou ogen?

Mooi, hier bescherm je het vak. Je zegt hier dat het wel een dreiging is, maar je hebt de afgelopen tijd alleen maar wolven nagejaagd, maar het kan niet zo zijn dat je ze gezien hebt als premiejager. Wat ik denk? Ze stonden op jou targetlijst.

Nou ik vraag me af of jij een goedje bent ja. Dat is toch niet zo vreemd?!
Zoals je zelf altijd zegt ik faal als goedje maar je bent goed als slechtje...

Klopt het is heel lastig maar niet onmogelijk...
En 3 goedjes zou dus morgen premie kunnen winnen in theorie....

Ik bash niet op Kyra ik vind haar gewoon verdacht...
Maar jij vertrouwt haar blijkbaar?!
Waarom is Kyra dan een goedje in jou ogen?

En wie is er dan verdacht in jou ogen?

Er zijn een zootje inactieven die ik zo maar eens onder de loep ga nemen...

Kyra verdacht maken doe je hier om niet op te vallen. Je plaatst ook geen stem op haar, noch op één iemand anders die op dat moment verdacht leek.

@Genius ik wacht op je antwoord of blijf in inactief net als het vorige potje...?

Oke dit valt mij dan wel op Maximus heeft 3 posts gemaakt...?!

Het potje is een stuk actiever.
Dus nou jou inzet nog?

Nou jah je stem op ANDY...
Hij trollt wat en is niet actief kan zijn dat hij een saaie rol heeft het het daarom zo doet of gewoon niet serieus wil spelen?!

Dan komt je post met je uitleg.
Waar niks mis mee is maar verder zeg je helemaal niks meer?!

En wat wou je hier mee zeggen?
Dat je dan nu iets aan het potje hebt toe gevoegd en komt hier na je stem en klaar?!
Klopt zoals Rabbid opmerkt je zegt niet veel tijdens dit potje.

Heb geen idee waarom de Lunch niet door is gegaan dat kan met zo veel dingen te maken hebben...
Maar waarom zou dat dan Kyra moeten zijn geweest in jou ogen? En is ze dan vermoedelijk wel goed/neutraal in jou ogen?

Als je terug leest begon ik met vragen te stellen aan Initia maar ik kreeg geen antwoorden en hij zei dingen die niet klopten aan de hand van zijn ontloop gedrag en wazige stemmen heb ik later nog een keer een poging gedaan om een reactie te krijgen maar die kwam er niet en heb ik mijn stem op hem neergezet en laten staan.

Kijk deze post maar.

En deze met mijn stem

Het klopt dat Tristan er toen al een stem op had staan.

Hier, Andy staat op jou lijstje. Je hebt je stem van Genius afgehaald, omdat je geen support kreeg, en daarbij komt ook nog dat je wist dat hij vroeg of laat dood zou vallen, wat jou goed uitkomt. Daarom stem je op iemand waar je BIJNA genoeg support voor had: andy. Hij is nog een beetje actief, dus dat zou iets makkelijker moeten zijn, want hij trollt.

Mee eens hij kan net zo goed een wolf zijn.

Jij hebt een mooi lijstje gemaakt maar mogen mensen dan niet zelf nadenken en hun eigen stem en idee er bij hebben?
Moeten we dan iemand van jou lijst gaan lynchen omdat jij zegt dat die gene verdacht is of niet...?

Ik hoop ook op reacties van anderen maar ben bang dat die er niet gaan komen.
En dan bij gebrek aan beter zou ik nu ook op Andy gaan stemmen.

Hier spreekt Robin je tegen, omdat hij mensen verdacht noemt die niet op jou targetlijst staan. Slim, heel slim. Je weet hoe het spel gespeeld moet worden, heel goed zelfs.

Mijn stem gaat voor nu naar Andy

Hij trollt het hele potje maar wat terwijl ik weet dat hij beter kan spelen dan dit.
Hij voegt niks toe aan het potje en komt alleen maar om te stemmen zodat ie niet dood valt en dat is nog steeds wolven gedrag.
Het is gewoon te makkelijk om als wolf zo door het potje heen te komen.

Waarom ik nu stem is omdat ik nu 2 kinderen op bed ga doen.
In de hoop dat ik op tijd terug ben voor de DL om evt een andere betere verdachte te gaan stemmen.

Verdediging op Andy, logisch. Jammer dat je toen faalde, niet?

Cupido is neutraaltje....

Maar we hebben er een wolf als g/s koppel er uit.

Mooi, dit is een mooie post. Hier ben je als enige keer BLIJ dat er iets uit is gehaald wat goed voor de goedjes is. Bij de dag van Mayco was dat helemaal niet zo, vanwege WWG, en zelfs bij Initia was je nog niet eens ingetogen blij. Nou, hier is een goede mogelijkheid op een geheime overwinning eruit gehaald. En het is volgens mij ook zou dat Andy én Tristan op jou lijstje stonden. Allebei eruit, écht een feest voor jou.

Ivm met mijn verjaardag weet ik niet of ik op tijd terug ben voor de DL....

En gaat mijn stem op [Maximus

Oh ja, je eerste stem was een bm-stem op Maximus. Wellicht dat hij op jou lijstje staat, je hem als dekmantel wilde gebruiken wanneer hij bm zou zijn, en dat je nu je kans rijp achtte om hem te pakken, omdat iedereen die bm-stem op hem, vergeten zou zijn. Mooi niet.

Jouw targetlijst:
Tristan (vanwege WWG's stem)
Andy
Initia
Maximus
Genius
Omdat jij deze verdacht hebt terwijl er anderen verdacht waren.

Sowieso niet op de lijst:
Kyraco
Robin
Mayco
Aran
Loom-a-holic
Want deze 5 heb jij beschermd toen zij onder vuur kwamen te liggen

Ik ben er 100% zeker van. Al sterf ik vandaag omdat mijn theorie niet wordt geloofd, wellicht dat jij de volgende bent. Je valt vroeg of laat een keer door de mand, laat dit een mooie zet in de juiste richting zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik ben het niet eens met bovenstaande post van Aran. In dit potje zie ik Eli spelen als iemand die doordachte vragen stelt en wel degelijk goedjes wil helpen ipv een ander doel te bereiken.
Ikzelf heb alles eens overlopen en ik vind Bezem het meest verdacht.

Op dag 1 is ie zeer actief. Ik herinner me het vorige potje waarin hij tegen mij zei dat hij op dag 1 juist meer de kat uit de boom keek. Nu is het helemaal omgekeerd: dag 1 = actief en de dagen erna is telkens 1-2 posts.
Dit is geen hard bewijs, maar de omschakeling van je gewoonte, geeft me het gevoel dat je omgeschakeld bent van kamp dit potje.
Verder ben je de eerste dag nogal wisselvallig. Eerst heb je Tristan verdedigd, WWG aangevallen en uiteindelijk stem je toch maar mooi op Tristan net zoals WWG en Mineos die uiteindelijk wolf bleek te zijn:

Ik zet vanavond mijn stem op Tristan. Zijn eerste post wil ik niet over uitweiden. Trollpost waar ik niet zoveel over kan zeggen, kan heel veel verschillende dingen betekenen. Verder vond ik zijn 'ik ga er niet vanuit dat ik goedje ben' verhaal erg wazig en vaag. Ik zou zelf alleen maar van die situatie uitgaan om theorieën van anderen beter te kunnen begrijpen en die eventueel te ontkrachten. Nu zegt Tristan dat hij dit altijd doet, wat ik maar raar vind. Je weet je eigen rol, dus dan is het juist handiger om in je hoofd ervan uit te gaan dat je zelf goedje bent en dat de anderen dit wellicht niet zijn. Zo zou je veel beter het potje kunnen spelen, omdat je je dan gedraagt naar je rol. Zijn BM stem op Rabbid vind ik niet verdacht, daar let ik nooit teveel op. Ik ga er bij de BM stemmen meestal vanuit dat degene die deze geeft hem ietwat random geeft. Verder heeft hij niet zoveel gezegd, behalve dan dat ik inactief ben.
Bezem trouwens.

Wat ik bedoelde met het aanvallen van WWG hierboven:
Het is niet echt aanvallen, hem eerder ff in een negatief daglicht zetten. Je stelt hem namelijk als lynchstem voor omdat hij enkele stemmen op zich had, maar zelf lynch je hem niet. Hiermee probeer je in elk geval de link tussen jou en WWG te verbergen zodat je uiteindelijk ongehinderd kunt meestemmen op Tristan. Het lot is slecht gezind want die avond sterft WWG. Verder wordt niet meer naar de lynchstemmen van WWG en jou gekeken, dus dat komt goed uit. Vooral omdat WWG vlak na jouw post besloot toch op Mayco te stemmen, maar als jij dan ook nog eens je stem zou aanpassen, zou het té opvallend zijn.

Ik ben te inactief geweest de laatste 2 dagen, dus stem ik vanavond maar op POTG

Er staat al een stem op me dus in hoeverre is dit random?

Want door die tekst erbij lijkt het of je dit een random stem noemt.
Goed punt van POTG. Intussen is hij wel dood, maar het is een opvallende stem. De stem die er al stond, kwam je goed uit. POTG was er uiteindelijk bijna geweest.
Niet zoveel. Daarbij is t niet mijn bedoeling actiever te lijken, want buitenom dag 1 was ik niet actief door drukte. Ik zal vanavond wel een flinke post met mijn verdachte(n) plaatsen.
Daarbij, een vraagje: stel, alle wolven zijn dood. Er is nog wel een premiejager. Winnen de goedjes dan of moet de premie dood? Want het zou dan best kunnen dat er alleen nog een premie is. 1 welp, 2 wolven en een infectie is aardig wat.
Ik heb de post met verdachten niet gezien. In elk geval vallen mij hier 2 dingen op. Je wil niet actiever lijken. Maw, je wil niet in de spotlights komen te staan. Je schuift de aandacht van je af met deze post en vervolgens stel je nog een opmerkelijke vraag.
Een terechte vraag voor iedereen (anders zou je ze niet in het openbaar kunnen/durven stellen), maar een vraag die vooral een premiejager zelf interesseert.
Ik stem op ANDY want hij is een noob troller die nog minder aan het potje toevoegt dan ik.
Je stemt op ANDY zonder dat hij echt van wolf verdacht is. Hijzelf blijkt uiteindelijk geen wolf. En je hebt geluk! Want hij is gelinkt aan Tristan die je er eerder ook al tevergeefs uit wilde. Het valt niemand op want Tristan is wolf dus uiteindelijk worden de ANDY - stemmers beloond.
Ik ga ook even stemmen.
Ik vind momenteel het verdachtste Kyraco. Van haar verwacht ik het momenteel het eerst dat ze wolf of premiejager is, dus zal haar dood nog wel het handigste zijn.
Hier stem je de uiteindelijk onschuldige Kyraco eruit. Ik geef toe, ik deed dat ook, maar met reden. Ik was er vast van overtuigd dat de troll van Ed geen echte troll was. Jij geeft niet eens aan waarom je Kyraco eruit wilt, het is gewoon handig voor jou. Het is handig dat Kyraco al verdacht was zodat jij je niet schuldig moest voelen met je stem achteraf.

Ik zal vandaag binnen enkele uren vertrekken en ik kan niet meer voor de deadline terug zijn. Morgen ben ik een hele dag weg (naar een pretpark en vervolgens pik ik een vuurwerk mee :) ) maar ik verwacht wel dat ik morgenochtend vroeg nog snel online kan komen.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik voel wel wat voor de theorie van Maximus, Bezem is inderdaad erg raar aan het doen en probeert onopvallend te zijn. Hij is niet meer zo actief sinds de dag dat WWG geluncht werd. Echter zie ik hem niet als de tweede premiejager, maar wellicht als een slecht hulpje, maar geen premiejager, en ik denk ook geen wolf. Hoe dan ook, er is nog die vreemde bm-aanwijzing van Robin. Waarom Bezem als bm? Wss om ons terug te pakken voor de lynch op Kyraco, maar ik denk niet dat Robin opzettelijk een slechtje aan de macht zou zetten, zeker niet omdat hij niet 100% zeker kan weten de Bezem slecht is, gezien Robins rol

Eli blijft mijn hoofdverdachte.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk wel dat robin dit doet, hij was namelijk boos ik weet niet of je het merkte ook een flauwe streek om bezem daarom als BM neer te zetten, 1 van de verdachte en 1 van de inactievelingen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik denk wel dat robin dit doet, hij was namelijk boos ik weet niet of je het merkte ook een flauwe streek om bezem daarom als BM neer te zetten, 1 van de verdachte en 1 van de inactievelingen.

Nee dat denk ik niet, Robin is juist iemand die dat soort streken haat.
Hij zou niet een spel minder leuk maken omdat hij zelf boos is over hoe het is gegaan.
 

DeletedUser

Gast
In mijn ogen dacht robin, net als Kyra, dat de bezem goed is. Hij is niet iemand die nare streken uithaald als wraak.
Hij wil ook gewoon winnen
 

DeletedUser

Gast
Vanmorgen heb ik diep nagedacht over de premiejager. Er waren veel wolven uitgegaan, en ik vond dat de laatste premiejager nu een grotere dreiging vormde, dan die ene wolf die er misschien niet eens meer inzit. Ik heb mijn premiejager gevonden, ik ben er 100% zeker van: Elienolanaomi. Zo zeker, dat ik zelfs deels jullie lijst kan maken.


Ik ben niet de premiejager en je zit er zo ver naast. Ik had als premiejager het zeker niet zo lang overleeft omdat ik als slechtje of neutraaltje namelijk heel erg hard faal. Iets wat jij als nieuwe speler niet kan weten omdat je nog niet met ons gespeeld hebt. Zou zeggen ga eens potjes waar ik als slechtje of goedje ben terug lezen. Dan kan je ook zien dat mijn argumenten niet altijd even sterk zijn maar ik wel opval als slechtje/ neutraaltje.

Een premiejager stemt vrij wispelturig, om zijn doelwitten eruit te krijgen, niet de verdachten of de wolven. De redenen zijn niet altijd even sterk, en het gedrag is niet eentonig. Laten we elisabeths posts eens nader bekijken:

Ik ben vanaf dag 1 al wolven aan het zoeken en ook naar de Premiejager die er nog over is na wwg zijn dood. Mijn redenen zijn nooit sterk ga maar eens potjes terug lezen. Maar probeer wel zo veel mogelijk naar de wolven te zoeken en iedereen te onder vragen.

Prima, je wilde Maximus voor BM, onthouden.

Ik probeerde hem BM te maken omdat hij het vorige potje goed gespeeld heeft. Op dag 1 weet je niet wie er wel of niet wolf zijn.
En wat heeft mijn BM stem er mee te maken of ik wel of niet premiejager ben.


Hm, geen verdenking, geen uitleg. Wellicht dat jij en wwg een ander target op jullie lijst hadden. Mayco is het dan in ieder geval niet. Opvallend is ook dat deze ook niet door premiejager WWG verdacht werd gevonden. Mayco staat niet op jullie lijst.

Zoals ik dus zei ik heb geen targets en ben de premiejager niet.
Mayco leek mij geen wolf maar hij was welp en die is er uit gegaan en dat was een goede dag. Ik had een gedeelte gemist van die dag.


Deze post was gericht tot Initia. 100% zeker dat hij op jullie lijst stond. Later blijkt ook dat, wanneer ze zich bijna volledig afzijdig houdt, jij er flink op los gaat op Casper. (eruit gehaald wegens te veel tekens. Is op te zoeken)


Ja ik ging op Initia stemmen omdat hij in mijn ogen wel heel duidelijk wolf was. Iets wat je opvalt als je wat langer met bepaalde spelers speelt dan leer je hun speelstijl kennen en hoe ze reageren op bepaalde dingen. Zie niet wat dit mij premie zou moeten maken.


Dit was voor mij ook een vrij essentiële post. Iedereen praatte over mij en Kyra, en jij noemt het twee goedjes die tegen elkaar bashen. Twee goedjes? Iedereen dacht dat er minstens één van ons wolf is, en zie, nu kyra het niet blijkt te zijn, ben ik voor velen hoofdverdachte. Toch geef ik je gelijk, we waren twee goedjes die op elkaar bashde. Ik wist het toen kyra dorpsoudste was. Toch, gaan jij en Robin er als enige vanuit dat dat niet zo is? Waarom? Wat is voor jou het belang dat wij niet sterven, dat je ons als goedjes afspiegeldt, gelijk of geen gelijk? Wij tweeën, kyra en ik, staan blijkbaar niet op jou lijstje. Dus je plaatst je stem maar op Initia, omdat je je kans schoon ruikt om hem te pakken met zijn zwakke aanval op mij en enige verdenkingen opzij hebt kunnen schuiven (ja, dat is je tot op dit moment gelukt), door te zeggen dat het 'wss twee goedjes zijn die op elkaar bashen'. Twee vliegen in één klap: twee mensen gespaard die je nog kunt gebruiken, en een ander doelwit verdacht gemaakt.



Ja jij en Kyra gingen op elkaar los en zoals ik dus ook zei lijkt het wel alsof jullie 2 goedjes zijn die op elkaar aan het stemmen zijn. Ik heb ook niet 1x op Kyra gestemd omdat nadat ik haar vragen hebt gesteld en haar posts terug heb gelezen ze wel goed moest zijn. Jammer dat jij dat dan ook niet wou in zien en wel 3 dagen achter elkaar op haar aan het stemmen bent gegaan. En ze daardoor er ook uiteindelijk uit is gegaan. Als wolf zou ze dat met Ed niet zo hebben aangepakt maar ik heb wel om haar reactie gevraagd om te zien hoe ze daar op zou reageren. Haar reactie daarop was voor mij voldoende om te zien dat ze geen premie of wolf moest zijn.
Mijn mening over jou was daar ook als een goedje die niet goed weet hoe de andere spelers spelen. Maar mijn mening over jou is wat gaan veranderen je zegt steeds aan het begin van het spel dat je niet goed weet hoe wvw werkt en je doet maar wat. Maar nu zeg je weer zoals je eerder dit potje ook deed dat je wel degelijk weet hoe het werkt.



Mij een beetje beschermen. Kyra heeft geen bescherming nodig, dus op deze manier haal je ons allebei voldoende uit de brand.
Nou, ik weet meer van het spel dan dat anderen denken, en jij ook blijkbaar.

Zoals je hier dus zegt je weet meer van het spel dan wij blijkbaar denken, en ga ik steeds meer denken dat je het spelletje als premie heel erg goed aan het spelen bent...

Hier sta je kyra nog een beetje bij. Alles opgelost voor jou. Hier is je stem dan uiteindelijk:

Ja omdat Initia wolf was in mijn ogen. En hij mijn vragen deed ontwijken. En hij zei dat hij had gereageerd op Tristan zijn stem maar daar kon ik nergens een verdediging in terug vinden. Ik zie nog steeds niet wat dit alles mij een premie zou moeten maken...

Dat laatste is ook echt een heel gegronde reden om Casper te verdenken hè. Niet dus.

Dat is dus als je met spelers vaker speelt dan weet je een beetje hoe ze gaan reageren op bepaalde dingen als ze een bepaalde rol hebben.

Het gedonder met loom-a-holic. Niet op jou lijstje, dus die kan beschermd worden. Maar: niet al te overduidelijk. Men een beetje in de goede richting duwen is voldoende hier, en dat blijkt ook zo te zijn.


Loom is niet verdacht in mijn ogen omdat dit een 10 jarig meisje is die niet dingen kan faken.
Dat is ook iets wat ze voor het potje heeft aangegeven.
Ze iets zegt over een vogeltje en dus duidelijk een goedje is waarom zou ze dat anders zo doen.
Het meisje heeft alleen niet zo veel verstand van wvw. En moet nog heel veel leren. Dus hoezo zou ik hier dan iets verdachts van moeten vinden hoop dat ze wat met haar rol nog kan doen....
Iedereen die ik bescherm die zo duidelijk eigenlijk een claim hint in het topic....
Eerder als een premie een beetje slim was had ze op het lijstje moeten staan omdat ze een makkelijk doel wit had kunnen zijn. Het feit dat ze er nu nog in zit is voor mij reden genoeg dat de premiejagers dat niet gedaan hebben.



Hier komt je kans: een inactief target eruit halen. Erg moeilijk om dat te doen, maar hier ruik je je kans:

Dit slaat dus ook nergens op. Mijn stem op Genius is omdat er geen verdachten waren voor mij op dat moment en ik bij hem had verwacht dat hij wolf, burger of premie moest zijn wolf dan is het mooi weer een wolf dood, burger beter dat dan een speciaaltje en premie hele kleine kans maar die had ik in mijn achter hoofd had ik minder het idee omdat hij anders wel iets meer zijn best deed om bepaalde spelers er uit te krijgen.
Ik geen tijd meer had om tot vlak voor de DL te wachten... jammer genoeg gebeurde er vlak voor de DL wel van alles waar ik niet aan mee kon doen. Maar mijn kinderen gaan voor het spelletje en school is hier weer begonnen dus moeten ze gewoon op tijd op bed.



Mooi, hier bescherm je het vak. Je zegt hier dat het wel een dreiging is, maar je hebt de afgelopen tijd alleen maar wolven nagejaagd, maar het kan niet zo zijn dat je ze gezien hebt als premiejager. Wat ik denk? Ze stonden op jou targetlijst.


Dit is de een grote zever. En ik hoop dat je dat nu wel door hebt. Rabbid was wolven aan het zoeken en hij zei dat hij vond dat de premie nog wel even kon wachten. Maar ik was juist de gene die zei dat we daar wel rekening mee moesten houden. En dat die nog wel een kon gaan winnen en ik niet begreep waarom ze daar zo makkelijk op konden reageren. Nogmaals je zit er echt ver naast ik ben geen premiejager.


Kyra verdacht maken doe je hier om niet op te vallen. Je plaatst ook geen stem op haar, noch op één iemand anders die op dat moment verdacht leek.

Kyra heb ik niet verdacht gemaakt ik vond het vreemd wat er tussen haar en Ed gebeurde...
Maar ik heb haar vragen gesteld en aan de hand van de reacties van haar had ik eerder een goed gevoel bij haar dan een slecht gevoel bij haar. Ook de reden dat ik geen stem op haar heb gezet. Ze in mijn ogen niet slecht is maar een goedje. Je kan iemand verdacht vinden zonder op deze persoon te stemmen en eerst zijn of haar reacties af te wachten als je daar tijd voor hebt. Nee ik plaats geen stem op haar ga eens na de tijd kijken. Ik heb eerst de reacties van anderen afgewacht. Moet ik mijn stem dan rond 12uur al hebben staan of mag je ook eerst wat reacties van anderen krijgen voordat je een stem plaats?! Jammer genoeg komen de reacties laat opgang.


Hier, Andy staat op jou lijstje. Je hebt je stem van Genius afgehaald, omdat je geen support kreeg, en daarbij komt ook nog dat je wist dat hij vroeg of laat dood zou vallen, wat jou goed uitkomt. Daarom stem je op iemand waar je BIJNA genoeg support voor had: andy. Hij is nog een beetje actief, dus dat zou iets makkelijker moeten zijn, want hij trollt.

Ik heb mijn stem nergens van Genius afgehaald dat was gewoon omdat ik dus gebrek aan verdachten had en lees: mijn uitleg over Genius en waarom ik mijn stem daarop zette. Ik stemde Idd op ANDY omdat ik hem van TW ken en hij als goedje anders speelt dan dat ie hier heeft laten zien en dat had ook een reden. Hij trollt wel vaker wat maar komt ook wel met een paar goede serieuze posts met theorieën en goede argumenten iets wat hij nu helemaal niet deed.

Hier spreekt Robin je tegen, omdat hij mensen verdacht noemt die niet op jou targetlijst staan. Slim, heel slim. Je weet hoe het spel gespeeld moet worden, heel goed zelfs.

Ik spreek Rabbid hier tegen volgens jou omdat hij wel eens een handje heeft van vreemd gedrag en dat hij door de bomen het bos niet meer ziet. Zoals ik dus bij iedereen aan het doen ben ik zoek naar reacties van spelers en maak daar mijn mening en stem op uit.

Verdediging op Andy, logisch. Jammer dat je toen faalde, niet

Oke dan mag je me dit gaan uitleggen dit snap ik niet...
Verdediging op Andy? Er is een G/S koppel er uit gegaan zal niet de eerste keer zijn dat Tristan op deze manier wint.


Mooi, dit is een mooie post. Hier ben je als enige keer BLIJ dat er iets uit is gehaald wat goed voor de goedjes is. Bij de dag van Mayco was dat helemaal niet zo, vanwege WWG, en zelfs bij Initia was je nog niet eens ingetogen blij. Nou, hier is een goede mogelijkheid op een geheime overwinning eruit gehaald. En het is volgens mij ook zou dat Andy én Tristan op jou lijstje stonden. Allebei eruit, écht een feest voor jou.

Moet ik bij elke keer dat er een wolf uit gaat, een post maken met jee een wolf er uit? Daar schieten we dus helemaal niks mee op. En wat heeft dit er mee te maken dat ik Premie moet zijn?


Oh ja, je eerste stem was een bm-stem op Maximus. Wellicht dat hij op jou lijstje staat, je hem als dekmantel wilde gebruiken wanneer hij bm zou zijn, en dat je nu je kans rijp achtte om hem te pakken, omdat iedereen die bm-stem op hem, vergeten zou zijn. Mooi niet.

De BM stem heb ik aan het begin uitgelegd lees het daar maar. Snap niet wat een BM stem mij een Premie zou moeten maken...

Jouw targetlijst:
Tristan (vanwege WWG's stem)
Andy
Initia
Maximus
Genius
Omdat jij deze verdacht hebt terwijl er anderen verdacht waren.

Sowieso niet op de lijst:
Kyraco
Robin
Mayco
Aran
Loom-a-holic
Want deze 5 heb jij beschermd toen zij onder vuur kwamen te liggen

Mooi lijstje maar niet die van mij...


Ik ben er 100% zeker van. Al sterf ik vandaag omdat mijn theorie niet wordt geloofd, wellicht dat jij de volgende bent. Je valt vroeg of laat een keer door de mand, laat dit een mooie zet in de juiste richting zijn.

Ik ben er 100% zeker van dat ik geen premiejager ben.

Zie mijn vet gedrukte tekst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben het niet eens met bovenstaande post van Aran. In dit potje zie ik Eli spelen als iemand die doordachte vragen stelt en wel degelijk goedjes wil helpen ipv een ander doel te bereiken.
Ikzelf heb alles eens overlopen en ik vind Bezem het meest verdacht.

Op dag 1 is ie zeer actief. Ik herinner me het vorige potje waarin hij tegen mij zei dat hij op dag 1 juist meer de kat uit de boom keek. Nu is het helemaal omgekeerd: dag 1 = actief en de dagen erna is telkens 1-2 posts.
Dit is geen hard bewijs, maar de omschakeling van je gewoonte, geeft me het gevoel dat je omgeschakeld bent van kamp dit potje.
Verder ben je de eerste dag nogal wisselvallig. Eerst heb je Tristan verdedigd, WWG aangevallen en uiteindelijk stem je toch maar mooi op Tristan net zoals WWG en Mineos die uiteindelijk wolf bleek te zijn:



Wat ik bedoelde met het aanvallen van WWG hierboven:
Het is niet echt aanvallen, hem eerder ff in een negatief daglicht zetten. Je stelt hem namelijk als lynchstem voor omdat hij enkele stemmen op zich had, maar zelf lynch je hem niet. Hiermee probeer je in elk geval de link tussen jou en WWG te verbergen zodat je uiteindelijk ongehinderd kunt meestemmen op Tristan. Het lot is slecht gezind want die avond sterft WWG. Verder wordt niet meer naar de lynchstemmen van WWG en jou gekeken, dus dat komt goed uit. Vooral omdat WWG vlak na jouw post besloot toch op Mayco te stemmen, maar als jij dan ook nog eens je stem zou aanpassen, zou het té opvallend zijn.




Goed punt van POTG. Intussen is hij wel dood, maar het is een opvallende stem. De stem die er al stond, kwam je goed uit. POTG was er uiteindelijk bijna geweest.

Ik heb de post met verdachten niet gezien. In elk geval vallen mij hier 2 dingen op. Je wil niet actiever lijken. Maw, je wil niet in de spotlights komen te staan. Je schuift de aandacht van je af met deze post en vervolgens stel je nog een opmerkelijke vraag.
Een terechte vraag voor iedereen (anders zou je ze niet in het openbaar kunnen/durven stellen), maar een vraag die vooral een premiejager zelf interesseert.

Je stemt op ANDY zonder dat hij echt van wolf verdacht is. Hijzelf blijkt uiteindelijk geen wolf. En je hebt geluk! Want hij is gelinkt aan Tristan die je er eerder ook al tevergeefs uit wilde. Het valt niemand op want Tristan is wolf dus uiteindelijk worden de ANDY - stemmers beloond.

Hier stem je de uiteindelijk onschuldige Kyraco eruit. Ik geef toe, ik deed dat ook, maar met reden. Ik was er vast van overtuigd dat de troll van Ed geen echte troll was. Jij geeft niet eens aan waarom je Kyraco eruit wilt, het is gewoon handig voor jou. Het is handig dat Kyraco al verdacht was zodat jij je niet schuldig moest voelen met je stem achteraf.

Ik zal vandaag binnen enkele uren vertrekken en ik kan niet meer voor de deadline terug zijn. Morgen ben ik een hele dag weg (naar een pretpark en vervolgens pik ik een vuurwerk mee :) ) maar ik verwacht wel dat ik morgenochtend vroeg nog snel online kan komen.

Als je nou eens alles had gelezen, had je geweten dat ik minder actief werd omdat ik andere dingen te doen had/heb. Meerdere malen vermeld door mij. Die stem op ANDY was gewoon omdat ik het enorm irritant vind als mensen niet serieus spelen. Dan kunnen ze beter weg gaan. 1 trollpost op dag 1, oké, maar constant gaat me te ver. Die stem op Kyra was omdat ik wederom andere dingen te doen had. Even een snelle blik leerde mij dat het tussen Sanhal en Kyra zou gaan. Aangezien Kyra mij eerder wolf leek dan Sander zette ik dus mijn stem op haar. Blij toe, anders was de kans op een dode beul groter geweest en dat zou een groter probleem geweest zijn. Waarom zou die vraag over de premie alleen de premiejager aangaan? Als goedje wil je toch ook weten of je hebt gewonnen als de wolven dood zijn, of dat je dan nog iemand moet doden? Dat wat je daar zegt is echt onzin.

E: Inactieverds. Ik ga zo an die arbeit, dus ik zet voor nu mijn stem op Aran. Reden? Hij werd door Kyra verdacht, en ik gok dat zij op het goede spoor zat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik stem op Aran reden??
Nou omdat ik hem verdacht vind spelen en hij werd door kyraco verdacht en nu ik zie dat zij een goedje was denk ik dat zij op het rechte eind zat.
Daarom stem ik op hem.
 

DeletedUser22651

Gast
Ik stem op Aran reden??
Nou omdat ik hem verdacht vind spelen en hij werd door kyraco verdacht en nu ik zie dat zij een goedje was denk ik dat zij op het rechte eind zat.
Daarom stem ik op hem.

En ik kan ook echt zien dat zij een goedje was, want ik ben ziener of zo, en ziener moet gelyncht worden. Dit gaat nergens meer over. Meeloop stem #85 van loom-a-holic. Probeer op zijn minst eens een mooie opsomming te maken waarom ik verdacht speel. Dit soort kletskoek kan iedereen rondbazuinen :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
nou dat zij ik niet ik zij dat jij een ziener bent of zo ik zij dat ik zag dat zij goedje was
 

DeletedUser

Gast
Jij beweert dus dat eli premiejager is.
Je doet alles om de groep te overtuigen, en ik geloof eerder dat zij je laatste target is.
Noem t blindheid, maar Aran
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan