• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik heb het al uitgebreid in Skype erover gehad met Altijd Bezig dat er veel te veel wolven waren.
Eigenlijk zouden de goedjes gewoon moeten winnen. :p

Overigens. Ik wil niets insinueren, maar de spelers die Elienolanaomi naar dit forum heeft gehaald - Klein Kindje en Loom-a-holic - beschermenden allebei zonder duidelijke reden haar. Klein Kindje volgde het topic gewoon niet, zag dat het tussen Eli en iemand anders ging en stemde dan maar op die ander. Loom is Eli's dochtertje en die stemde natuurlijk niet op haar moeder. Naja het is blijkbaar erg lucratief om nieuwe spelers die niet erg in het spel zitten hierheen te halen.

Echt :O
Is het Eli's dochtertje? :O

Oja, slechtjes winnen 8-)
Dus heel officieel heb ik ook gewonnen x)
 

DeletedUser22651

Gast
Tijd voor een bekenning: ik mag dan wel voor het eerste spelen hier en niet al te veel van dit spel af lijken te weten, weet ik eigenlijk precies hoe je dit spelletje in RL speelt. De vragen die ik had aan Rabbid, gingen dan ook over fingen die anders zijn op het forum. Daarnaast is onwetend lijken en de meest aparte titels als debiel en noob, een ideale dekmantel. Ik kon zonder al te veel verdenkingen lekker actief spelen. Maximus had gelijk: niets is makkelijker dan je achter nieuw zijn beschermen. En ja kyra, ik heb dus enige WvW ervaring (op een paar rollen en regels na). En eli: goed gespeeld. Jammer dat men niet eeder met mijn beschuldigingen op jou. Onne kwam te laat, maar goedd gespeeld! ;)
 

DeletedUser16774

Gast
O, dat was dus Eli's dochter :D Heeft die ook skype, dan gooien we der in de chat.
 

DeletedUser

Gast
We hadden in totaal met 8 wolven kunnen zijn :/

En blijkt dat loom eli's dochter is vind ik het niet eerlijk tegenover de anderen. Natuurlijk, ik gun haar het plezier van WvW, maar een kindje van 10 zou niet snel op haar moeder stemmen, wat toch wel vrij oneerlijk is, alsof je 2 stemmen hebt. Verder kunnen we er ook niet zeker van zijn dat ze thuis er niet over gesproken hebben.

Voor de rest, goed gespeeld goedjes, vooral in de eerste paar dagen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het al uitgebreid in Skype erover gehad met Altijd Bezig dat er veel te veel wolven waren.
Eigenlijk zouden de goedjes gewoon moeten winnen. :p

Overigens. Ik wil niets insinueren, maar de spelers die Elienolanaomi naar dit forum heeft gehaald - Klein Kindje en Loom-a-holic - beschermenden allebei zonder duidelijke reden haar. Klein Kindje volgde het topic gewoon niet, zag dat het tussen Eli en iemand anders ging en stemde dan maar op die ander. Loom is Eli's dochtertje en die stemde natuurlijk niet op haar moeder. Naja het is blijkbaar erg lucratief om nieuwe spelers die niet erg in het spel zitten hierheen te halen.

Oke dan zal ik het even duidelijk maken.
Loom is mijn dochter klopt en ze wou een keer mee spelen ik zag daar geen problemen in. Maar gezien de reacties waar ik dus ook bang voor was speelt ze niet meer mee en wacht ze maar tot ze een paar jaar ouder is.
Dit was daarom ook eenmalig en heb het even aangezien maar ze is er gewoon nog te jong voor.
We hebben niet genetwerkt en we wisten elkaars rollen niet.
Ze heeft ook echt zitten twijfelen op wie ze moest stemmen elke dag omdat ze het niet goed begreep.
En dat ze niet op mij zou stemmen is dikke onzin omdat ze wou winnen en ze gewoon niet door had dat ik wolf was.

Klein Kindje deed mij niet beschermen en snap dat het zo leek met fireas.
Ik had meer verwacht van hem maar vergeet gewoon naar dit forum te gaan...
Klein Kindje had ik gevraagd om een keer met RvR mee te doen en dat deed ie na lang dubben.
En dat ie een keer mee wou doen met WvW leek mij niet verkeerd. Maar blijkbaar was dat een verkeerde inschatting die ik heb gemaakt over hoe er hier verder op gereageerd zou worden.
Het was te proberen om wat meer activiteit hier heen te krijgen maar dat is blijkbaar niet een succes en wordt niet gewaardeerd.
ANDY ken ik iets minder goed en dat is ook een TW'er heb ik niet gevraagd of die mee wou doen.


Echt :O
Is het Eli's dochtertje? :O

Oja, slechtjes winnen 8-)
Dus heel officieel heb ik ook gewonnen x)

Ja en dat wist je ook wel.


O, dat was dus Eli's dochter :D Heeft die ook skype, dan gooien we der in de chat.

Nee geen skype van haar of in een chat groep zetten daar ligt de grens.
Ze mocht 1 keer mee doen en nu is het klaar ze moet maar gewoon een paar jaar wachten ;)

We hadden in totaal met 8 wolven kunnen zijn :/

En blijkt dat loom eli's dochter is vind ik het niet eerlijk tegenover de anderen. Natuurlijk, ik gun haar het plezier van WvW, maar een kindje van 10 zou niet snel op haar moeder stemmen, wat toch wel vrij oneerlijk is, alsof je 2 stemmen hebt. Verder kunnen we er ook niet zeker van zijn dat ze thuis er niet over gesproken hebben.

Voor de rest, goed gespeeld goedjes, vooral in de eerste paar dagen.

En waarom zou het niet eerlijk zijn...?
Juist om dit soort reacties heb ik niks gezegd tegen iedereen.
En ze zou zeer zeker wel op mij stemmen als ze dacht dat ik wolf was maar dat dacht ze niet.
Mochten er mensen zijn die het oneerlijk vonden dat ik niet op een eerlijke manier heb gewonnen of iets dan geef je mij gewoon geen punten en laat je me niet mee tellen in de winst.
Of sluit je me uit voor het volgende potje of weet ik veel wat jullie leuk lijkt. Doe er mee wat je wilt doen ik heb mijn best gedaan om Lunch te worden om op Initia te bashen en stemmen hinten :p
Dat was me gelukt ik werd lunch op dag 2 :)

Verder heb ik geen zin om hier verder een discussie over te gaan voeren.
Mochten er verder nog vragen zijn weet je me te vinden op skype.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ze zeker wel wilde winnen en niet dus expres op mij stemde, maar ik denk dat ze gewoon eerder geloofde dat haar moeder een goedje was ipv mij. Maar ja :p

Wel had je nog even tegen haar kunnen zeggen dat het wel zo netjes was om nog even te reageren op mijn dingen het is weekend dus ze is vrij en ze had tot half10 denk dat ze tussen door echt wel had kunnen reageren maar ja :p
Op naar het volgende potje
 

DeletedUser21204

Gast
Eli, was het dan niet slimmer en leuker geweest om een potje samen te doen?
Dat je haar gewoon alles laat meekijken en mee laat denken, en dan via jouw account post?
Want ik kreeg de indruk dat ze het spelletje niet echt doorhad.
En ik geloof best dat jullie niet genetwerkt hebben en dat ze je echt niet wantrouwde, maar als jij als 10jarig meisje een beslissende lynch moet uitbrengen en echt geen idee hebt wie te lynchen, denk ik toch dat we ergens wel hadden kunnen verwachten dat jij niet de lynch zou worden.
Echter is het natuurlijk ook de schuld van de goedjes dat het überhaupt zo ver kwam. Toen spelers als WWG, Rabbid, POTG en ik dood waren, en spelers als Tristan inactief werden, ging het meteen flink bergafwaarts.

Verdeling was idd ook oneerlijk. Als de wolven niet zo vreselijk falend hadden gespeeld, hadden ze dit gemakkelijk kunnen winnen. Premiejagers en cupido gingen namelijk ook nog van de goedjes af, en veel speciaaltjes waren er ook niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ze zeker wel wilde winnen en niet dus expres op mij stemde, maar ik denk dat ze gewoon eerder geloofde dat haar moeder een goedje was ipv mij. Maar ja :p

Wel had je nog even tegen haar kunnen zeggen dat het wel zo netjes was om nog even te reageren op mijn dingen het is weekend dus ze is vrij en ze had tot half10 denk dat ze tussen door echt wel had kunnen reageren maar ja :p
Op naar het volgende potje


Ik zei elke dag meerdere keren tegen haar vergeet je het forum niet ;)
En ze was bang dat ze dood zou gaan door verkeerde dingen te zeggen.

Ze was vandaag bijna de hele dag met een vriendinnetje te spelen. Wat ik belangrijker vind dan een spelletje op het forum.

En ja toen ze nog vakantie had mocht ze wat langer opblijven en toen ze naar school ging moest ze eerder van mij op bed.
En in het weekend ligt ze ook wat later maar er waren dingen tussen gekomen waar door ze geen tijd meer had en haar computer geen internet meer had.
 

DeletedUser

Gast
Te
Veel
Wolfjes.
Op zich viel de hoeveelheid wolven mij wel mee, ik had er wel wat meer speciale goedjes in kunnen doen besef ik mij nu.

Veels te veel wolfjes. Ook nog veel neutraaltjes. Te weinig speciale goedjes.
Sorry. Maar dit potje was zeer slecht gebalanceerd. Het is geluk te noemen dat de goedjes er zo veel wolven uit kregen
Ik kan mij hier wel in vinden, achteraf gezien waren er teveel burgers, daar had ik beter een paar extra speciaaltjes voor kunnen doen.

Voor de eerste keer heb je wel goed geleid. Ik heb wel wat opmerkingen.



Dit had je bijvoorbeeld beter niet kunnen zeggen, hiermee maak je hem imo eigenlijk bewezen.

En loom bleek dus toch wel geclaimd te hebben aangezien ze een zienende rol had, om die reden had ze best doden mogen vallen van mij.

Voor de rest ging het potje leiden wel goed vind ik.

Goedjes hebben niet zo goed gespeeld op het einde. Het viel me ook een beetje tegen dat niemand mijn posts ging bekijken aangezien ik de wolven kende maar goed.
Ik had het met onnebecool misschien anders moeten verwoorden, aan de andere kant was het voor de goedjes wel weer een extra stukje hulp die ze door een overschot aan wolven wel hadden verdiend :O

Eli, was het dan niet slimmer en leuker geweest om een potje samen te doen?
Dat je haar gewoon alles laat meekijken en mee laat denken, en dan via jouw account post?
Want ik kreeg de indruk dat ze het spelletje niet echt doorhad.
En ik geloof best dat jullie niet genetwerkt hebben en dat ze je echt niet wantrouwde, maar als jij als 10jarig meisje een beslissende lynch moet uitbrengen en echt geen idee hebt wie te lynchen, denk ik toch dat we ergens wel hadden kunnen verwachten dat jij niet de lynch zou worden.
Echter is het natuurlijk ook de schuld van de goedjes dat het überhaupt zo ver kwam. Toen spelers als WWG, Rabbid, POTG en ik dood waren, en spelers als Tristan inactief werden, ging het meteen flink bergafwaarts.

Verdeling was idd ook oneerlijk. Als de wolven niet zo vreselijk falend hadden gespeeld, hadden ze dit gemakkelijk kunnen winnen. Premiejagers en cupido gingen namelijk ook nog van de goedjes af, en veel speciaaltjes waren er ook niet.
Zoals ik al eerder heb aangegeven, ik had er inderdaad beter nog een paar speciaaltjes in kunnen doen.


Ik hoop dat jullie wel plezier hebben gehad in dit potje, en mij eventueel nog een keer als spelleider willen zien.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Maximus had gelijk: niets is makkelijker dan je achter nieuw zijn beschermen.

Eindelijk :O iemand die dat toegeeft :)
Laten we het niet meer vergeten :p

Verder: ik vond het best een leuke pot ondanks het grote aantal wolven. Als premiejager erger je er volgens mij ook minder aan. Wel jammer dat WWG er zo snel werd uit geluncht.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Achteraf had ik gewoon onne bm moeten maken, ik zat te twijfelen of hij wolf was of eli dus besloot ik om het op "safe" te spelen en degene waarvan ik vrij zeker wist dat ze goed was bm te maken. Direct daarna wist ik al wel dat het een fout was maarjah.
Ik was trouwens wreker, wanneer Rabbid werd geluncht heb ik gelijk mineos opgestuurd als beul omdat ik toen pas kon beulen.
Wel ben ik benieuwd hoe loom het als bijziende dorpsgek heeft gedaan. (dat is ook een ingewikkelde rol voor een 10 jarige en aangezien dat naar mijn weten de enige ziener was ben ik wel benieuwd wat daaruit was gekomen.)
 

DeletedUser

Gast
Achteraf had ik gewoon onne bm moeten maken, ik zat te twijfelen of hij wolf was of eli dus besloot ik om het op "safe" te spelen en degene waarvan ik vrij zeker wist dat ze goed was bm te maken. Direct daarna wist ik al wel dat het een fout was maarjah.
Ik was trouwens wreker, wanneer Rabbid werd geluncht heb ik gelijk mineos opgestuurd als beul omdat ik toen pas kon beulen.
Wel ben ik benieuwd hoe loom het als bijziende dorpsgek heeft gedaan. (dat is ook een ingewikkelde rol voor een 10 jarige en aangezien dat naar mijn weten de enige ziener was ben ik wel benieuwd wat daaruit was gekomen.)

Jah, het verbaasde me echt dat ik nog zo lang leefde :p
Wel jammer dat ik juist toen besloot om actiever te spelen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan