• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Tja ook al ben ik het eens met Fireas ik vind niet dat eli schuldig genoeg is. Daarom kan ik het niet laten om ook te stemmen op eli. Ik zet de stem niet op mijzelf omdat ik wel verdachten heb en Fireas en Bezem zijn de andere 2 van dat lijstje.
 

DeletedUser

Gast
En waarom dan specifiek die stem op mij? Omdat ik nog nooit een wolf eruit heb gestemd? Ik ben me daar van bewust, evenals dat ik ook als een van de eerste op Kyra ging. Maar ik heb daarna op tijd deze mening herzien en ben naar een ander target gegaan. En ik begon niet pas met haar beschermen toen het al te laat was, maar een aantal spelers en wolven besloot toen gewoon 'blind' te volgen.
 

DeletedUser

Gast
Fireas Bij gebrek aan betere verdachte...

Hij komt net genoeg online om zijn stem te plaatsen.
En ik denk dat hij wel eens het lijk kan zijn die Alice heeft gemaakt op dag 2.
 

DeletedUser

Gast
Fireas Bij gebrek aan betere verdachte...

Hij komt net genoeg online om zijn stem te plaatsen.
En ik denk dat hij wel eens het lijk kan zijn die Alice heeft gemaakt op dag 2.

Kom net genoeg online om mijn stem te plaatsen? Ik heb afgelopen dagen volgens mij toch wel het een en ander aan posts gemaakt. Dat jij nu juist 3 minuten voor de deadline nog even leuk met jouw stem komt...
 

DeletedUser

Gast
Dat doe ik omdat ik mijn kinderen net op bed heb liggen...
Ik er niet van uit ging dat ik op tijd zou zijn
 

DeletedUser

Gast
Oei dat was niet de bedoeling :/

Ik wilde een gelijke stand om BM uit te testen handig deze laat stemmers -_-
Anders had ik hem wel herzien


E: Loom is inactief
 

DeletedUser

Gast
De onverwachte Lynch.

Het was een rustige dag in Wakkerdam, de bewoners wisten het niet meer.
Er was dan nog wel weer een lunch geweest, maar ze hadden geen idee.
Dus gingen ze maar weer gewoon verder met de dagelijkse dingen in het leven, zoals school (waardoor Loom vandaag even afwezig was), werken (waardoor dit verhaal wat later is) of ze hadden het druk met hun hobby (waardoor De Bezem er niet was).
Ineens vanuit het niets riep Sanhal:
Elienolanaomi is de wolf!
Hij werd hierin bijgestaan door Fireas, maar daar kwam de koene stal knecht van de dierenarts die riep:
Nee jullie zien het verkeerd, Fireas is de wolf!
Hij werd geloofd door Elienolanaomi en een klein kindje (die nog snel voor het slapen gaan naar buiten was gelopen om te zeggen wat hij dacht).

Het was nu wel duidelijk dat de burgemeester in zijn gamehok kon blijven zitten, de stemming was afgelopen en er was iemand aangewezen.
Fireas is lynch en sterft als Leerling bijziende dorpsgek
Fireas 3
Eli 2
7. Onnebecool Fireas
9. Klein Kindje Fireas
11. Sanhal Eli
15. Elienolanaomi Fireas
18. Fireas Eli
19. Bezem -
22. Loom-a-holic -
 

DeletedUser

Gast
Aan t lang durende verhaaltje en het gedrag van Klein Kindje te zien zou ik zeggen van wel...
Maar beter wachten we het nog even af voordat we verkeerde conclusies trekken

E. ninja'd
 

DeletedUser

Gast
Nog steeds in leven! (of toch niet).

Het was een vreemde dag voor de wolven, ze wisten niet wat ze moesten doen.
Zolang er geen leven in Wakkerdam was wisten ze ook niet wie ze moesten lunchen.
Na de slag van gister hadden ze al bedacht wie hun volgende slachtoffer moest worden, maar ze hadden afgesproken dat dit nog kon veranderen naarmate de dag vorderde.
Aangezien de inwoners van Wakkerdam verder waren gegaan met hun leven, en zich niet meer met de wolven bezig hielden besloten ze om toch een ander doelwit te nemen, ze moesten iemand doden waardoor de inwoners van Wakkerdam weer wakker werden geschut.
De wolven wouden de angst voelen als ze onopvallend door Wakkerdam liepen, iets wat er vandaag niet was geweest.
Zelfs de grootste angsthaas van het dorp liep buiten zonder over zijn schouder te kijken.
De wolven maakten hun plan, en vielen aan toen (bijna) iedereen bij de lynch was.
De Bezem is lunch en sterft als Burger

De Bezem mag nog eenmaal een post maken om te laten weten wat er in zijn testament staat over zijn opvolging.
 

DeletedUser

Gast
Aan t lang durende verhaaltje en het gedrag van Klein Kindje te zien zou ik zeggen van wel...
Maar beter wachten we het nog even af voordat we verkeerde conclusies trekken

E. ninja'd

Altijd Bezig mailde mij dat ik nog moest stemmen.
Zag dat het al 21:29 was en stemde gewoon op de 1ste naam die ik zag.
Tja.

Maarja als het tussen Eli & Fireas was, dan was ik sowieso voor Fireas gegaan.
Eli is imo gewoon goedje.
 

DeletedUser

Gast
Grappig hoe niemand mij ooit heeft verdacht (wat logisch is, ik stemde de infectiewolf eruit) en nu ik jou verdenk ik opeens duidelijk de wolf ben :D

Hoe dat zo?

E: Dan bedoel ik ofc de wolf stem, niet de slechte dag, dat was het idd.

Het gaat tussen Elienalaomi en Klein Kindje, aangezien eli in mijn ogen een goedje is blijft er nog maar 1 iemand over: Klein Kindje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan