• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Ik hoop dat je beter gaat nadenken Eli. Ik speel op dit moment met niemand samen. Het is puur toeval dat ik jou kies op hetzelfde moment als Yde dat suggereert. Als je wil kan ik een screenshot plaatsen van mijn bewerkingsgeschiedenis van de bewuste post. Dan kun je zien dat ik mijn stem heb geplaatst voordat Yde dat deed.
 

DeletedUser

Gast
Dag 2
Lynch
De dieren waren druk aan het werk vandaag. Het schavot werd gemaakt, de galgpaal werd neergezet en er werden enkele touwen bij de galg neergelegd. Acht argwanende maar altijd aardige alliteratiefans waren van mening dat er ook vandaag weer iemand zou moeten sterven. De groep dieren werd het er over eens om elienolanaomi te lynchen. Dit dier werd dan ook opgehangen aan de gloednieuwe galg, die overigens uitstekend werkte. Helaas was een schaap hiermee opgehangen, wat niemand had verwacht. Een zwarte dag in de geschiedenis van de boerderij.
Het lynchslachtoffer was elienolanaomi, zij was een schaap (burger).


Lunch
Het was een feestje voor de de monsterlijke wezens die op de boerderij rondwaarden in de vorm van een aantal wolven, het leek er namelijk steeds meer op dat de weegschaal naar hun kant zou doorslaan. Nog eventjes en ze konden alle andere dieren doden, dan hadden ze genoeg eten voor... nuja, misschien wel voor 2 dagen! Met deze blije gedachten in hun wolvenkopjes gingen ze op pad, op zoek naar een slachtoffer. En wie lag daar op het stro lekker te slapen? Het was onnebecool. Binnen enkele seconde kwam er een einde aan het leven van deze rat.
Het lunchslachtoffer was onnebecool, hij was een rat (zieke).


Een verzoek om alle acties naar beide spelleiders te versturen, we zijn er namelijk niet altijd allebei ten tijde van de deadline. Wanneer je dit niet doet kan je dus pech hebben.
 

DeletedUser9104

Gast
Misschien in de hoop een inactief speciaaltje eruit te halen? Ik weet het niet. Of misschien hebben we wel hele domme wolven. In dat geval moeten we er natuurlijk goed gebruik van maken ;)

Overigens ik zie dat onne geluncht is en hij de zieke was. Dat betekend toch dat de wolven vanavond niet mogen lunchen? :)

Sanoj, hoe je het went of keert 'geen lynch' stemmen op dag twee terwijl we nog geen enkele wolf eruit hebben gehaald is dom. De reden dat je anders dood gaat doet me vermoeden dat je eigenlijk geen aandacht op je gevestigd wil hebben. Daarnaast lijkt het alsof je graag geen Lynch wilde. Dat komt een wolf natuurlijk goed uit. Je vraag waar ik net op reageerde suggereerde dat je de aandacht wilde wegleiden van jezelf. Immers, waarom zou een wolf zo'n vraag stellen. Enkel om tactische redenen toch?

Mijn voorlopige stem gaat daarom ook naar Sanoj. Aangezien de kans vrij groot is dat ik vanavond niet online kan komen. Aangezien het nu zo doods hier is, kan ik er ook niet heel veel meer van maken. Ik hoop dat jullie vanavond een betere keus kunnen maken en we eindelijk een moordende wolf zien hangen
 

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief gevonden van Elienolanaomi:
Elienolanaomi zei:
Oke mij er uit stemmen omdat ik op skype zei: dat ik op Yde zou gaan stemmen als hij niet eens wat ging doen....
Hoop dat jullie eens goed gaan nadenken over de "BM"
Imo is hij een hele dikke **** maar dat mag ik niet zeggen
Hij wou dag 1 niet geen lynch stemmen wat wel beter was geweest
Denk na over wat er allemaal gebeurd is en jullie komen er wel
Vergeet niet andere Boerderijen in de gaten te houden
Jammer dat ik er nu al uit moest gaan, maar aan de andere kant ook niet zo heel erg omdat jullie zo inactief als piep zijn

Verder veel succes iedereen
Hoop dat de nieuwe spelers gaan leren na denken?!
Goedjes ga winnen dan win ik ook nog mee

Groetjes Eli
 

DeletedUser

Gast
*Stem aangepast, zie latere post*

Verder heb ik al eerder iemand op mij zien stemmen omdat ik niet heel veel inhoudelijks toevoeg. Niet heel verbazend eigenlijk dat ik niet veel nuttigs te zeggen meestal, dit is de eerste keer dat ik meedoe aan WvW hier op het forum :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Grappig.

Ik heb al gezegd dat ik toen weg moest en eventueel dood zou gaan. En daarbij, heb ik mijn stem nog verandert. Dus hoezo 'stemde' ik dat? Nee, dat was voorlopig, en ik was op tijd om dat te wijzigen.

Daarbij, kan ik bewijzen dat ik een goedje ben. Dat zal tegen morgen duidelijk worden. Ik weet dat je me nu moeten vertrouwen op m'n woord, maar oké, daar vertrouw ik dan maar weer op.

Mijn stem gaat naar Pacmega. Hij volgt met zijn stem op Ilja, ook al heeft hij niet gekeken naar wat ik werkelijk deed, want wat hij zegt klopt niet. (Ik had wél op iemand gestemd, en NIET op geen lynch) Verder is dit een vrij random, voorlopige en verdedigende stem. Ik ben heel de namiddag online, dus kan zeker veranderen.

E: Jerom, 2x? Ik heb beide dagen gewoon gestemd hoor. Wijst op meelopen en de info niet checken, denk ik zo. Enkel was ik op dag 1 1 minuut te laat, maar hij telde wel. 2e dag gewoon gestemd.
 

DeletedUser

Gast
Precies! Dit maakt voor mij de mensen die ''geen lynch'' stemmen wel verdacht. Komt wolven natuurlijk goed uit.. als er geen lynch is.

Wou het gister al doen, maar te laat. Ik stem om de bovengenoemde reden op Sanoj.

Voor de mensen die gaan zeggen dat ik meeloop omdat al een aantal mensen op hem hebben gestemd; ik was de eerste die zei dat het verdacht was om ''geen lynch'' te stemmen. Aldus ik loop niet mee dit is me eigen keuze.
 

DeletedUser13380

Gast
Je hebt mijn tekst niet gelezen? Ik heb niet op geen lynch gestemd, al 2x op een speler.

E: Ik heb mijn bewijs voor morgen ingediend, zodus weten jullie dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb al gezegd dat ik toen weg moest en eventueel dood zou gaan. En daarbij, heb ik mijn stem nog verandert. Dus hoezo 'stemde' ik dat? Nee, dat was voorlopig, en ik was op tijd om dat te wijzigen.

Sorry, was ik vergeten >.<
 

DeletedUser22821

Gast
Grappig.

Ik heb al gezegd dat ik toen weg moest en eventueel dood zou gaan. En daarbij, heb ik mijn stem nog verandert. Dus hoezo 'stemde' ik dat? Nee, dat was voorlopig, en ik was op tijd om dat te wijzigen.

Daarbij, kan ik bewijzen dat ik een goedje ben. Dat zal tegen morgen duidelijk worden. Ik weet dat je me nu moeten vertrouwen op m'n woord, maar oké, daar vertrouw ik dan maar weer op.

Mijn stem gaat naar Pacmega. Hij volgt met zijn stem op Ilja, ook al heeft hij niet gekeken naar wat ik werkelijk deed, want wat hij zegt klopt niet. (Ik had wél op iemand gestemd, en NIET op geen lynch) Verder is dit een vrij random, voorlopige en verdedigende stem. Ik ben heel de namiddag online, dus kan zeker veranderen.

E: Jerom, 2x? Ik heb beide dagen gewoon gestemd hoor. Wijst op meelopen en de info niet checken, denk ik zo. Enkel was ik op dag 1 1 minuut te laat, maar hij telde wel. 2e dag gewoon gestemd.

die aanpassing had ik dus niet gezien sorry :/
kzal nog even kijken of ik een betere kandidaat vind om te lynchen :)
 

DeletedUser

Gast
Ik bewijs dat ik goedje ben. Zal je vanavond zien (bij de deadline).

Ik ben om 20:00 klaar met werken, zal daarna (of zo als het nog rustig is) nog is even goed naar de mensen kijken die op eli hadden gestemd of ik nog iets verdachts van hun kan vinden. Daarna zal ik mijn stem opnieuw overwegen, mits jij natuurlijk echt bewijst dat je goed bent, anders ben je morgen wel de sjaak.

Ik stel voor dat iedereen die op sanoj wilt stemmen even tot morgen wacht.. Goedje eruit stemmen is natuurlijk niet goed :O:p
 

DeletedUser13380

Gast
Als ik het tegen de volgende speeldag niet bewezen heb, laat ik me vrijwillig lynchen...

Maar mijn stem op Pacmega blijft voorlopig ook staan, als ik wat verdachters zie dan verander ik nog wel.
 

DeletedUser22821

Gast
hoe moet je je stem veranderen? moet ik mijn vorige bericht verwijderen en hier nieuwe stem zetten of vorig bericht bewerken?
 

DeletedUser22821

Gast
mijn nieuwe stem gaat naar basibas, ik heb hem hier nog nooit of bijna nooit gezien volgens mij en ik zie ook niet veel verdachts, kan er dus op wijzen dat 1 van de minder actieven het zou kunnen zijn
 

DeletedUser20542

Gast
mijn nieuwe stem gaat naar basibas, ik heb hem hier nog nooit of bijna nooit gezien volgens mij en ik zie ook niet veel verdachts, kan er dus op wijzen dat 1 van de minder actieven het zou kunnen zijn
Ik heb jou ook nog nooit of bijna nooit gezien. He, dat is toevallig, dat was jouw argument!
 

DeletedUser

Gast
Goed punt, we moeten op iemand anders stemmen ipv iemand die gaat bewijzen dat hij goedje is :O
Bij gebrek aan betere mogelijkheden (te weinig bewijs) stem ik ook op basibas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan