• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13380

Gast
Ik ben er hoor Genius. En mijn stem voor geen lynch wàs perfect verantwoord en verdedigbaar. Ik had trouwens mijn lynch veranderd.
 

DeletedUser

Gast
Wow, wat veel stemmers vandaag:|.
Eli, Sanoj en WWG.
Eli en Sanoj stemmen op geen lynch, wat ik zelf verdacht vind aangezien de wolven dus een extra lunch krijgen. Sanoj zegt zelf weg te zijn en te stemmen om levend te blijven waar ik nog enigszins bij kan komen. Datzelfde geldt ook voor Eli, ze stemde op geen lynch omdat misschien niet terug zou zijn voor de dl en door de inactiviteit niet weet op wie te stemmen.
Dus die 2 hou ik voor nu in mn achterhoofd, maar die zie ik niet gelijk als echt verdacht.
Ik denk dat ik het vandaag hou op een inactiefje, een inactiefje eruit is beter dan geen lynch, bij een inactief iemand heb je nog de kans dat het een wolf is, die heb je niet bij geen lynch.

Dus: Basibas

Is op iemand stemmen die toch wel vanzelf dood gaat aan inactiviteit, niet hetzelfde als stemmen voor geen lynch en zondig je nu dus niet aan hetzelfde als waar je Eli en Sanoj van beschuldigt?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Is op iemand stemmen die toch wel vanzelf dood gaat aan inactiviteit, niet hetzelfde als stemmen voor geen lynch en zondig je nu dus niet aan hetzelfde als waar je Eli en Sanoj van beschuldigt?

Ja misschien wel, maar ik weet niet zeker of hij vandaag doodvalt aan inactiviteit. Als je voor geen lynch kiest is het zeker dat er geen wolf dood gaat, hier is er nog een kans.
 

DeletedUser

Gast
Ja misschien wel, maar ik weet niet zeker of hij vandaag doodvalt aan inactiviteit. Als je voor geen lynch kiest is het zeker dat er geen wolf dood gaat, hier is er nog een kans.

Of hij vandaag of morgen dood gaat maakt in feite niet uit, want dan gaat er gewoon een wolf dood aan inactiviteit, en zo is het dus gewoon nog steeds gelijk...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Of hij vandaag of morgen dood gaat maakt in feite niet uit, want dan gaat er gewoon een wolf dood aan inactiviteit, en zo is het dus gewoon nog steeds gelijk...

Nou nee hoor, hij kan ook vervangen worden. Als er vandaag op geen lynch wordt gestemd is er sws geen wolf uit, hij kan altijd vervangen worden en wolf zijn.
Het kan idd dat hij morgen wel doodvalt aan inactiviteit als we vandaag niet op een lynch stemmen, maar dan is er vandaag nog altijd een lunch.
Zoals ik al zei, als er vandaag een inactieve uitgaat is de kans groter dat er vandaag een wolf uitgaat dan wanneer er op geen lynch wordt gestemd. Morgen is er misschien genoeg gebeurd om een goede lynch te doen, maar voor vandaag is het imo geen lynch (wat voor een lunch zorgt en zeker weten geen wolfje eruit) of wel een lynch (wat volgens mij dan het beste een inactiefje kan zijn die een wolf kan zijn).
 

DeletedUser9104

Gast
Precies! Dit maakt voor mij de mensen die ''geen lynch'' stemmen wel verdacht. Komt wolven natuurlijk goed uit.. als er geen lynch is.

Dat is dus precies wat ik dacht...


Ik verander mijn stem naar Jerom 000001, aangezien dat beter is als geen lynch. Dit is puur random, wegens geen verdachten. (Volgens mij is er namelijk max 1 wolf tussen de actievelingen, wegens de reacties op de 'geen lynch')

E: Sanhal, ik ben er nog geraakt ;)

Lekker makkelijk... Eerst geen lynch stemmen, zodat je in ieder geval iets gestemd hebt en nu je toch tijd hebt snel veranderen naar iets anders, omdat er kritiek komt op het geen lynch stemmen... Je maakt jezelf er in ieder geval niet populair mee

Ja misschien wel, maar ik weet niet zeker of hij vandaag doodvalt aan inactiviteit. Als je voor geen lynch kiest is het zeker dat er geen wolf dood gaat, hier is er nog een kans.

Aan de ene kant waar, maar aan de andere kant is iedere stem op een inactieveling nutteloos. We moeten onze focussen op de mensen die semi-actief zijn. (en ja, ik weet dat ik niet de actiefste ben en komend weekend zal ik er ook minder zijn, vanwege een snoepreisje naar het buitenland)
Ik ga in ieder geval kijken of ik iets voor jullie kan betekenen voordat ik morgen vertrek. Dus als mensen een wolfsuggestie hebben, ga je gang ;)

Edit 20:21: Mijn lynch gaat vandaag naar elienolanaomi.
Waarom? Het hele geen lynch verhaal, maar ook wat er na de deadline van gister gebeurde. Het is namelijk jammer als je niet eens tijd krijgt om te reageren en als je dan wel reageert, dat het niet wordt gezien als een antwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Als Ilja een sggestie wil, dan geven we een suggestie. En ik suggereer naar Eli. Ik had het al over haar tegenstrijdige gedrag. Verder voegt ze met haar lange posts imo weinig toe. Lijkt mij vandaag de beste keuze.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom zouden we voor 'geen lynch' stemmen?
Zoals hierboven al enkele keren is aangehaald, is dit gewoon een gemiste kans om een Slechtje eruit te krijgen, terwijl er wel een Lunch is.

Vandaag ga ik voor Pacmega999, deze voegde nog (bijna) niets inhoudelijk toe.

Verder nog dit: morgen en over morgen ben ik er wss niet (lang), gewoon zodat jullie het weten. ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Het is hier niet heep actief, dus om te voorkomen dat er geen lynch komt stem ik op mijn tweede keus SandeNIET SANDER Lynch is Eli
 

DeletedUser

Gast
Ja ik was zoals ik zei niet optijd voor de DL ivm kids op bed en ik had het druk vandaag omdat ik zaterdag en zondag er niet ben de hele dag

Ilja en yde goed gespeeld succes
Jammer dat je inactief moet zijn om te winnen

Nu kan je de noobs 1 voor 1 uitschakelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan