• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Pacmega, volgt veel te snel in mijn ogen en verandert continue van stem, eerst stem Ilja op Sanoj waarna Pac hier ook op Sanoj zegt, dan zegt die dat hij zich gaat bewijzen, komt iemand anders met een in mijn ogen totaal nutteloze stem aangezien hij zelf inactief is en volgt hij daar ook op.


En geen gezever over je 1ste keer WvW aub.
 

DeletedUser20542

Gast
Goed punt, we moeten op iemand anders stemmen ipv iemand die gaat bewijzen dat hij goedje is :O
Bij gebrek aan betere mogelijkheden (te weinig bewijs) stem ik ook op basibas!
Genius zegt het boven mij al, je doet enkel wat je goed uit komt. Je ligt niets te doen, maar toch vrij veel te posten om in de trend van het moment mee te gaan. Wat is dat nou voor onzin?
 

DeletedUser20542

Gast
Ik ben weer eens weg (wees niet bang, het gebeurt in het vervolg niet meer!) en stem op Pacmega, want Sanoj wil ik ondanks dat het dag 3 is nog wel vertrouwen en anderen doen neit speciaal verdacht, wel vind ik het gek dat WWG totaal onzichtbaar geworden is.
 

DeletedUser13380

Gast
Ik moet direct weg. Ik ga niet meer terug zijn voor de deadline. Vandaar dat ik me nu moet bewijzen.

Ik beul Ydeger.

Waarom? Wel, ik moet me ten eerste bewijzen. Ten tweede vertrouw ik hem niet. Da's een buikgevoel.
Ook Eli gaf al aan dat Yde de wolf zou zijn. Ik ben nu wel benieuwd of dit effectief zo is.
Hij stemde de eerste lynch op Aeneas. Deze wordt uiteindelijk niet via lynch, maar via lunch gedood. Ook zijn keuze?
Vervolgens begint hij tegen Eli. Deze is goed gebleken en ik vond dat vrij duidelijk (of ik had het juiste gevoel, kan ook). Hij zat al 2x fout en sloeg orakeltaal aan tegen Eli in de tweede stem.

Of dit de goede beslissing was weet ik niet. Ik had het liever later gebruikt, maar dit was noodzaak.

Hierbij stel ik ook voor dat iedereen in PM nu gaat claimen bij mij, zo kunnen we snel zien waar de adder onder het gras zit.

Tot straks, ik zie wel wat het resultaat is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik moet direct weg. Ik ga niet meer terug zijn voor de deadline. Vandaar dat ik me nu moet bewijzen.

Ik beul Ydeger.

Waarom? Wel, ik moet me ten eerste bewijzen. Ten tweede vertrouw ik hem niet. Da's een buikgevoel.
Ook Eli gaf al aan dat Yde de wolf zou zijn. Ik ben nu wel benieuwd of dit effectief zo is.
Hij stemde de eerste lynch op Aeneas. Deze wordt uiteindelijk niet via lynch, maar via lunch gedood. Ook zijn keuze?
Vervolgens begint hij tegen Eli. Deze is goed gebleken en ik vond dat vrij duidelijk (of ik had het juiste gevoel, kan ook). Hij zat al 2x fout en sloeg orakeltaal aan tegen Eli in de tweede stem.

Of dit de goede beslissing was weet ik niet. Ik had het liever later gebruikt, maar dit was noodzaak.

Hierbij stel ik ook voor dat iedereen in PM nu gaat claimen bij mij, zo kunnen we snel zien waar de adder onder het gras zit.

Tot straks, ik zie wel wat het resultaat is.

Hmm, ik hoop dat het een goede beul was en dat eli gelijk had.
Ik moet nu ook weg (we gaan een keuken uitzoeken :D), ik weet niet precies wanneer ik terug kom maar voor nu stem ik dus alvast.
Pacmega, deels met de groep mee, dat weet ik, maar zoals hierboven al is gezegd loopt hij makkelijk mee, maar op het moment dat hij door heeft dat sanoj zich wel kan verdedigen (en dus ook heeft gedaan met de beulactie) gaat hij op een andere, ik vind dit verdacht. Hij had wss niet verwacht dat sanoj zich zo makkelijk tegen zijn stem zou kunnen verdedigen en hoopte dat mensen mee gingen lopen om op een makkelijke lynch te komen.
 

DeletedUser

Gast
Beulactie

De haan was het zat. Hij had genoeg van zijn vriendjes dood zien gaan. 3 schaapjes, waarvan 1 vermomd, een ratje. Hartstikke naar. Tijd om het tij te keren dus. De haan liep doelgericht naar het hok van Ydeger. Eenmaal daar aangekomen stormde hij zonder te kloppen het kamertje in en pikte het arme dier lek. Toen hij dood was bleek hij niet degene die hij zocht.
Ydeger het schaap(burger) werd gebeuld door Sanoj. Ydeger mag nog 1 keer posten om een BM aan te wijzen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit alles behalve een domme actie van Sanoj, hij is natuurlijk bewezen nu, maar met de opmerking "Hij is vast infectiewolf" had Ydeger zichzelf wel heel verdacht gemaakt. Ik was vandaag van plan hem te lynchen toen ik in de trein zat, maar dat lukte toen niet want kutwifi. Daarom ben ik ook zo zogenaamd "onzichtbaar.

Ik stem maar mee met Sanoj omdat ik zelf nu geen verdachte meer heb. Dus Pacpersoon
 

DeletedUser

Gast
Pacmega, volgt veel te snel in mijn ogen en verandert continue van stem, eerst stem Ilja op Sanoj waarna Pac hier ook op Sanoj zegt, dan zegt die dat hij zich gaat bewijzen, komt iemand anders met een in mijn ogen totaal nutteloze stem aangezien hij zelf inactief is en volgt hij daar ook op.
Toen Sanoj zei dat hij kon en ging bewijzen dat hij goedje was ging ik sws al veranderen van stem, ik was alleen niet de eerste waardoor lijkt alsof ik iemand volg. Nou volg ik met mijn tweede stem inderdaad ook weer iemand, maar zoals ik al zei komt dat vooral omdat ik zelf geen idee heb op wie ik anders zou moeten stemmen.

Als iedereen die niet zeker weet op wie hij moet stemmen op random mensen gaat stemmen zomaar iemand kiest, komt er geen meerderheid uit... Dus besloot ik Jerom te volgen in de hoop dat we uiteindelijk met een meerderheid uitkwamen. Maar daar lijkt men niet erg tevreden over te zijn... Boeiend, ik blijf bij mijn stem.

Gewoon random , dus niet persoonlijk bedoeld.
DaCapopoZ

Basibas zegt erg weinig hier. Of, nou ja, niets zo ongeveer. Hij heeft tot nu toe maar 1 keer gestemd, en zijn enige stem was dan ook nog eens random. Op dag 1 heeft hij wel nog wat meer gezegd, maar daar zat totaal geen inhoud in... Hij doet genoeg om niet inactief te zijn, maar dat is het ook wel.

Nou zou ik ook nog op DaCapopoZ kunnen stemmen. Alleen, die doet helemaal niets. Hij sterft vanzelf wel een inactiviteitsdood, dus het is een verspilling van mijn lynch stem om op hem te gaan stemmen.

Maar goed. Het lijkt erop dat ik het einde van de dag niet meer ga halen... Iedereen stemt op mij omdat ik mensen volg omdat ik zelf niet weet op wie ik zou moeten stemmen >.<
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22821

Gast
Ik heb jou ook nog nooit of bijna nooit gezien. He, dat is toevallig, dat was jouw argument!

kan zijn maar ik weet wel hoe actief ik ben... en de meeste "redenen" die ik hiervoor al gezien had waren random, daar kan ik dus niets van meepakken
nu zijn er wel goede argumenten die sterk wijzen op pacmega maar die had ik nog niet
 

DeletedUser

Gast
Yep, ik ga eraan vandaag. Verspilling van een lynch, maar wat jullie willen joh, wat jullie willen.

Even een tussenstand, een half uur voor de deadline:
Sanoj - II (2)
Pacmega999 - VI (6)
basibas - II (2)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22821

Gast
weet het zo eigenlijk echt niet meer van wie wolf is... (als jij het niet bent)
 

DeletedUser

Gast
Lynch en infectie dag 3

Na gisteren weer een goede opgehangen te hebben, wilden de diertjes deze keer wel een geniepigaard te pakken krijgen. Echter was gebleken dat dit niet zo makkelijk is! De sluwe Sanoj wilde vandaag het liefst heel stiekem iemand te pakken krijgen. Daarom ging hij, zonder te overleggen met de rest, Pacmega ophangen. Hij had hem namelijk al een halve dag bewusteloos in zijn hok liggen, maar nu vond hij dat Pacmega wel genoeg had liggen stinken daar. Toen Pacmega aan de galg hing, en werd onderzocht wie hij nu eigenlijk was, hield een ieder zijn adem in.

Pacmega was lynch en hij was Schaap(burger)

De wolven gingen die avond op pad, en lokten gemeen een ander dier weg met een broodkruimelspoor. Toen dit diertje bij de wolven aankwam wilde hij snel wegvluchten. Maar de wolven hielden hem tegen. ‘We willen je niks aan doen, diertje. We willen je iets aanbieden.’ Het weggelokte dier luisterde aandachtig.

Er was een infectie

Door drukte bij de spelleiders is de volgende deadline 26 oktober, 20:30. Vergeet niet je klok te verzetten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Laat ik er nu alvast op duiden dat elke bewezen speler of mensen waarvan jij zeker weet dat hij goedje is nu wolf kan zijn, daarom dat ik ook als ik Noj was geweest zou gewacht hebben met mijn beulactie tot na dag 3, maar goed, wat gedaan is is gedaan, nu focussen op er eindelijk eens een wolf uit te krijgen.
 

DeletedUser20542

Gast
Nou, ik weet iig wie ik geen BM maak. (facepalm)

Laten we Ilja BM maken. Of was die al dood? *gaat eens kijken*

E: Ze leeft nog! Veel succes!
 

DeletedUser

Gast
Okay mensen. Ik wil graag mijn inactiviteit van de afgelopen dagen uitleggen. Mijn vriendje heeft het op dag 2 uitgemaakt en daar was ik best wel kapot van, daarom zat mijn hoofd niet echt bij WvW. We hebben het nu wel soort van uitgepraat en zijn gewoon vrienden, dus ik hoop nu weer actiever mee te kunnen spelen.

Omdat ik mijn hoofd niet bij WvW had heb ik niet alles even goed doorgelezen, dus heb ik het net allemaal teruggelezen. Opeens viel deze zin mij op:

Overigens ik zie dat onne geluncht is en hij de zieke was. Dat betekend toch dat de wolven vanavond niet mogen lunchen? :)

Dit is een vraag waarop ze duidelijk geen antwoord verwacht. Ze zou het zo kunnen nalezen in de spelregels. Een wolf zou natuurlijk dat allang weten omdat dit iets is wat wordt besproken in de wolvenchat. Dus door deze vraag te stellen doet ze alsof ze van niks weet. Maar ze wist natuurlijk wel dat dat de rolbeschrijving van de zieke is. Verder is er vandaag een infectie in plaats van lunch, wat haar ook weer goed uit komt als wolf zijnde. Er zou sowieso geen lunch plaatsvinden. Iets wat onzeker was voor burgers, maar zeker voor wolven, dus mijn conclusie is dat Ilja wolf is.

Edit:

Nou, ik weet iig wie ik geen BM maak. (facepalm)

Laten we Ilja BM maken. Of was die al dood? *gaat eens kijken*

E: Ze leeft nog! Veel succes!

Computer doet stom enzo...
Wat ik dus zei maar weer verwijderde maar toch wou zeggen:
Ydeger dit is dus het domste wat je gedaan hebt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22821

Gast
Dit is een vraag waarop ze duidelijk geen antwoord verwacht. Ze zou het zo kunnen nalezen in de spelregels. Een wolf zou natuurlijk dat allang weten omdat dit iets is wat wordt besproken in de wolvenchat. Dus door deze vraag te stellen doet ze alsof ze van niks weet. Maar ze wist natuurlijk wel dat dat de rolbeschrijving van de zieke is. Verder is er vandaag een infectie in plaats van lunch, wat haar ook weer goed uit komt als wolf zijnde. Er zou sowieso geen lunch plaatsvinden. Iets wat onzeker was voor burgers, maar zeker voor wolven, dus mijn conclusie is dat Ilja wolf is.

dit had ik nog niet zo bekeken :O
benieuwd wat anderen hiervan vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan