• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Maar ik vind dit echt klote irritant, daar horen we dus de hele dag niets van, komt er 1 stem en daar volgt die dan direct op.

Wat als Noj nou eens een wolf was, en hij door bv gekko te lynchen de wolven laat winnen. En de wolven winnen dus omdat er 1 stem meer op Gekko is, en die is van jou. Omdat jij geen hersens had om zelf iets te bedenken en met de 1ste de beste stem meeloopt.
 

DeletedUser22821

Gast
lees eens terug!!!!!
ik heb echt wel wat reacties gedaan vandaag en jij????!!!!
en welke reden heb jij om op mij te stemmen buiten dat ik is iemand volg? als ik iemand uitkies is het niet goed en als ik iemand volg is het ook niet goed
en ja hier krijg je mij kwaad mee, zeggen dat ik niets zeg en alleen maar volg als je blijkbaar zelf niets leest, anders had je dat niet gezegd lijkt me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22821

Gast
Jerom, nog steeds niet geleerd dat we niets aan volgers hebben, is voor mij nog ergen dan inactieverds :rolleyes:

wat heb ik aan jullie? als jullie toch zo vaak random stemmen? moet ik dat dan ook doen?
zeg het maar dan verander ik mijn stem en kies ik ook random
 

DeletedUser22821

Gast
ik zeg niet dat ik een reden heb maar jullie verwijten mij van geen reden te hebben dus mijn vraag is voor jullie wat jullie reden is
 

Genius0615

Erinys
lees eens terug!!!!!
ik heb echt wel wat reacties gedaan vandaag en jij????!!!!
en welke reden heb jij om op mij te stemmen buiten dat ik is iemand volg? als ik iemand uitkies is het niet goed en als ik iemand volg is het ook niet goed
en ja hier krijg je mij kwaad mee, zeggen dat ik niets zeg en alleen maar volg als je blijkbaar zelf niets leest, anders had je dat niet gezegd lijkt me

Lol, wat reacties, zeggen dat er een wolfje uit is, wat een activiteit

Als jij eens doorlas, dan stond er duidelijk dat ik zeg dat JIJ NIETS DOEt, je loopt mee, dat doe je, maar zelf met een goede theorie komen doe je niet hoor, wees maar kwaad, ik lees het topic genoeg hoor. En een stem op een meeloper is veel nuttiger dan een stem op een inactieverd, die vallen toch dood, meelopers niet, die verzieken het spel alleen maar door niets te doen buiten de eerste de beste theorie te volgen.

En jouw uitkiestechnieken zijn met redenen van ''hij is inactief", dat zijn geen uitkiestacktieken, dat zijn gewoon stemmen op iemand terwijl je toch weet dat diegene zich niet kan verdedigen.

wat heb ik aan jullie? als jullie toch zo vaak random stemmen? moet ik dat dan ook doen?
zeg het maar dan verander ik mijn stem en kies ik ook random

Wat hebben wij aan jou?

Zin in het vet zegt genoeg.
 

DeletedUser22821

Gast
ok, het is goed, ik doe niks, ik ben de slechtste speler aller tijden maar wat is jouw theorie?
ik heb dat ondertussen 3 keer gezegd en je blijft het maar ontwijken..?
 

DeletedUser22821

Gast
typisch dat je nu niet meer reageert? maar waarschijnlijk zal het wel toevallig zijn en zal ik het verwijt krijgen met gezever dat er niet veel tijd tussen deze en mijn vorige reactie zit
 

DeletedUser22821

Gast
jij doucht wel lang, en had ik het niet gezegd dat er over gezaagd ging worden?
mss de theorie waarom dat je op mij stemt? of is de reden dat iemand die iemand anders zijn stem volgt dat die automatisch wolf is?
 

Genius0615

Erinys
jij doucht wel lang, en had ik het niet gezegd dat er over gezaagd ging worden?
mss de theorie waarom dat je op mij stemt? of is de reden dat iemand die iemand anders zijn stem volgt dat die automatisch wolf is?

Ik heb geen flauw idee wie er nu nog wolf kan zijn maar ik heb veel liever een meeloper die toch nutteloos is eruit dan een inactieverd die automatisch doodvalt.
 

DeletedUser22821

Gast
tuurlijk... ach ja dan is morgen het zoveelste goedje er waarschijnlijk uit...
 

DeletedUser21356

Gast
Ik heb vermeld dat ik niet veel (geen) tijd gisteren en eergisteren. :/
Nu heb ook niet veel tijd, vanaf morgen weer wel. :)
Vanaf morgen zal ik dan ook proberen een beetje met mensen te praten etc.

Eindelijk een eerste Wolf eruit, goed gedaan!

Toch lijkt de kans me reëel dat Sanoj Wolf is (Infectie).
 

DeletedUser15574

Gast
Niet slachtofferig doen. Kan ik niet tegen.



Je staat niet 1e als lynch hoor...

In mijn ogen ontwijk jij Jeroms reacties, als ik een wolf was zou ik hetzelfde doen. Zelf vind ik dit dus een reden om een wolf te zijn, vandaar dat mijn stem naar Sanoj nr1 gaat. Als ik meer tijd had zou ik het beter onderbouwen, maar aangezien ik die tijd niet heb bouw ik mijn stem maar op uit enkele reacties.
Ook lijkt de kans nu redelijk groot dat de wolven Sanoj hebben gekozen aangezien hij zich al bewezen heeft. Ook is de kans redelijk groot dat de infectiewolf een minder ervaren iemand is, natuurlijk kan ik dit niet bewijzen maar dit is mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
In mijn ogen ontwijk jij Jeroms reacties, als ik een wolf was zou ik hetzelfde doen. Zelf vind ik dit dus een reden om een wolf te zijn, vandaar dat mijn stem naar Sanoj nr1 gaat. Als ik meer tijd had zou ik het beter onderbouwen, maar aangezien ik die tijd niet heb bouw ik mijn stem maar op uit enkele reacties.
Ook lijkt de kans nu redelijk groot dat de wolven Sanoj hebben gekozen aangezien hij zich al bewezen heeft. Ook is de kans redelijk groot dat de infectiewolf een minder ervaren iemand is, natuurlijk kan ik dit niet bewijzen maar dit is mijn mening.

Ik vind dit echt totaal nergens op slaan deze stem. De infectiewolf een minder ervaren iemand? Ben je soms zelf een wolf. Ik vind die stem van jou één en al verdacht. Ik ga op me gevoel af en stem daarom op basibas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan