• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Instant buy

DeletedUser22140

Gast
lol... ik kan dus voor een inkomende kolo ff birren ervoor smijten, wat de prijs is zullen mensen vast wel doen... denk es aan hoe snel een leger gemaakt wordt, boem instant buy hoppa leger binnen notime klaar

en jij denkt dat je een ongelimiteerde voorraad gs hebt? maar dan nog is dit een slecht plan.
 

DeletedUser20913

Gast
ik denk dat dit best veel zal kosten als je veel ineens bouwt (lange bouwtijden) dus ik denk dat we nog moeten wachten om een oordeel te vellen tot de prijs bekend is
In sommige gevallen is geld geen probleem, ligt er net aan hoeveel er thuis binnenkomt...

Ik zelf ben hier op tegen, maakt de kloof tussen goud en niet-goud gebruikers weer een stukje groter (wist niet dat dit nog mogelijk was...). Uiteindelijk gaat het toch gewoon weer puur om het geld dat er binnenkomt bij Innogames en geven ze niks om de mening van de spelers. Er wordt wel naar gevraagd maar uiteindelijk kijken ze er niet eens naar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als we nou ook nog GS kopen erbij doen, (als er geen actie draait, anders kun je t daar wel kopen) kun je gewoon 24/7 door blijven bouwen. :O
 

DeletedUser22140

Gast
Als we nou ook nog GS kopen erbij doen, (als er geen actie draait, anders kun je t daar wel kopen) kun je gewoon 24/7 door blijven bouwen. :O

nou ja dan kun je net zo goed voor 10'000 goud een volledig uitgebouwde stad kopen ;)
he dat moeten we voorstellen aan innogames.
 

DeletedUser22140

Gast
dit maakt het goud zwaar overpowered... ik kan hier gewoon geen geld aan uit geven
 

Gollum Returns

Manticore
Natuurlijk is er wel wat weerstand.

Maar toch denk ik als de prijs vrij hoog is, dan gaan mensen echt niet zo snel complete gebouwen afkopen.

Nu kan je voor 25 goud per klikje uren/dagen afkopen. (al gelang je klikt, en de server snelheid). Maar gooi op een langzame wereld bijvoorbeeld 7 grote gebouwen in de bouwrij wat echt bijna 48 uur bouwtijd kost, voor 25 goud halveer je de bouwtijd alweer. Oftewel, voor minder dan 200 goud koop je al bijna een hele dag af. En dat verschil is veel groter voor een zacht prijsje ten opzichte van de non-premium spelers.

Met dit systeem is het misschien voor veel mensen nog niet zo leuk om meteen maar af te kopen, dus, wachten ze in eerste instantie toch maar even met versnellen tot de prijs iets gedaald is.

En natuurlijk zullen er altijd wel een paar mensen zijn die genoeg te besteden hebben, en dan ook gewoon de volle mep betalen. Goud wordt dus een andere valuta naarmate de tijd vordert.

Daarom, ik ben niet bepaald negatief. Enigste wat ze kunnen doen is voor een te zacht prijsje dit mogelijk maken.
 

joppie86

Hopliet
Wel grappig dat er een spelregel is die het verkopen van een account verbiedt ...

§4) Verkopen van een account

Het is niet toegestaan om je account voor commerciële doeleinden te gebruiken. Daarom is het verboden om spelaccounts, dorpen, grondstoffen of diensten te kopen/verkopen. Het maakt geen verschil of geld, goud of dienstverleningen als betaling dienen. Bovendien is het ruilen van grondstoffen tussen twee werelden verboden.


... maar dan wel spelers het geld uit de zakken lokken, die het spelplezier van de gemiddelde grepspeler ontnemen.

Misschien moeten de meer vermogende spelers dan maar op een speciale wereld gaan spelen. De winnaar krijgt geen kroontje, maar een fikse geldprijs. Zo houden we nog het onderscheidt tussen amateurs en pro's :p

Ach .. aan de andere kant is er niks leukers, dan een duur "gouden" muurtje weer met de grond gelijk te maken ;)
 

DeletedUser

Gast
woehoe, eindelijk heb ik geluk. ik hoef nu niet meer goed te zijn. ik koop mezelf goed.
achja reageren heeft toch geen zin. aangezien innogames toch niks van zich laat horen
 

Armand0

Manticore
Burn!

Maak de kolo's maar heel duur dan om in 1x af te ronden...anders kan je als verdediger ook wel je lol op als een goudnoob een kolo plant. Lukt het je 1 keer om een kolo te stoppen, dan spawnt meneer direct een nieuwe kolo (en waarom ook niet meteen wat troepjes) en ben je als verdediger de 2e keer iig al je militie kwijt als "stop"-middel.

Niet dat ik een fan ben van de über-verdedigende-speler, want verdedigers hebben al veel voordelen. Maar ik ben nog minder fan van de goudnoob-aanvaller. Nu kan je in principe een stadsverdediging afkopen met goud, wat de verdediger alleen maar kan tegenhouden door zelf bijvoorbeeld biremen te kopen met goud, of de muur te levelen. Slim trucje natuurlijk INNO, maar walgelijk.

Andersom kan je het ook toepassen natuurlijk. De verdedigende-goud-noob kan het nu onmogelijk maken voor de hardwerkende aanvaller. Hoef ik niet uit te leggen hoop ik.

Nogmaals, walgelijk ;)
 

DeletedUser13999

Gast
Eeeeuhm, begrijp ik het nu goed. De laatste 5 minuten bouwtijd is gratis af te ronden? Telt dit ook voor eenheden?

Wat als je, je stad dusdanig heb opgebouwd, dat je een zwaardvechter kan bouwen in minder dan 5 minuten? Dan betekent het dus, dat elke druk op de knop een nieuwe eenheid oplevert (mits voldoende grondstoffen). Lijkt me niet de bedoeling toch?
 

DeletedUser

Gast
ik heb nog een goed idée.

het is zo vervelend/saai om zo lang te wachten voor je een stad kan overnemen. dus kan je instellen dat je voor een beetje goud gewoon de stad kunt overkopen.
 

DeletedUser14238

Gast
Stom idee, de goudgebruikers krijgen steeds meer voordelen, en dit gaat me tever.
Er zijn nu al fransen die na 3 dagen 10k punten hebben, waar gaan we naartoe met dit...
 

DeletedUser

Gast
Dit idee kan werken.... Mits je er een limiet aan stelt. Maximaal 5 of 3 keer per dag ofzo
 

DeletedUser23718

Gast
Zal dit ook gelden voor helden die gewond zijn? En kan je dan ook je held in 1x in een stad neerzetten (geen paar uur wachten totdat held in stad is)?

Voor de rest eerst even kijken hoe dit uitgaat pakken, ben benieuwd, tot nu toe lijkt het me niet veel
 

DeletedUser19428

Gast
De goudspelers krijgen met dit systeem weer grote voordelen
Ik snap wel dat inno-games geld moet verdienen maar er zijn toch ook wel andere manieren volgens mij.

Een niet goudspeler kan het starten op een wereld wel vergeten straks, zijn steden zullen alleen maar overname voer zijn.
 
Bovenaan