• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Moon, je beulde een DO. Je doodde dus een goedje, zorgde ervoor dat jijzelf, beul vervolgens als bewezen goedje werd gelynched. En onrechtstreeks ook dat de goedjes de krachten van 2 bengels verloren. Hoezo cool? Ik heb nu echt gewoon zin om je uit al mijn volgende potjes te bannen. Je klonk ooit oprecht en gewoon een goedje dat faalde in het spel. Nu klink je als een goedje dat de spelregels gewoon breekt.

E: Ow wacht, ik vergat de geliefde die met Kyra mee de dood is ingegaan. Je hebt met andere woorden dus persoonlijk een zevental goedjes om het leven gebracht.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Het punt is dat ik niet legitiem het gevoel had dat Maan een wolf was. Vervolgens stemmen allerlei mensen op hem, dus ik zou denk ik ook gewoon een van de mensen die op me stemden beulen. Als ik niet vind dat ik heel slecht speel zijn alle stemmen op me raar dus ga ik de wolven daartussen zoeken (ik ga ervanuit dat Maan haar daarom beulde). Daarnaast moet hij wel beulen om zichzelf te redden, dat is logisch. Dat de rest, o.a. ik, vervolgens faalt en hem niet redt is niet zijn schuld.

Ik vond dat van Maan wel meevallen, hij lokt een beetje uit in het begin maar dat is imo juist goed want dan kunnen we bekijken hoe mensen daarop reageren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het punt is dat ik niet legitiem het gevoel had dat Maan een wolf was. Vervolgens stemmen allerlei mensen op hem, dus ik zou denk ik ook gewoon een van de mensen die op me stemden beulen. Als ik niet vind dat ik heel slecht speel zijn alle stemmen op me raar dus ga ik de wolven daartussen zoeken (ik ga ervanuit dat Maan haar daarom beulde). Daarnaast moet hij wel beulen om zichzelf te redden, dat is logisch. Dat de rest, o.a. ik, vervolgens faalt en hem niet redt is niet zijn schuld.

Ik vond dat van Maan wel meevallen, hij lokt een beetje uit in het begin maar dat is imo juist goed want dan kunnen we bekijken hoe mensen daarop reageren.

Hier ga ik dan ook volledig mee eens. Zijn beulactie was dan ook volledig terecht. Maar reacties achteraf zoals deze vertellen dan weer iets anders.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Was er op dag 4 normaalgezien wel een lunch naast de infectie of niet? Ik heb op dag 4 namelijk ook een levensdrankje ingezet en ik ging er van uit dat ik een lunch had voorkomen, tot ik zag dat POTG op dag 4 is geïnfecteerd :O
 

Araluen

Manticore
Moon, je beulde een DO. Je doodde dus een goedje, zorgde ervoor dat jijzelf, beul vervolgens als bewezen goedje werd gelynched. En onrechtstreeks ook dat de goedjes de krachten van 2 bengels verloren. Hoezo cool? Ik heb nu echt gewoon zin om je uit al mijn volgende potjes te bannen. Je klonk ooit oprecht en gewoon een goedje dat faalde in het spel. Nu klink je als een goedje dat de spelregels gewoon breekt.

E: Ow wacht, ik vergat de geliefde die met Kyra mee de dood is ingegaan. Je hebt met andere woorden dus persoonlijk een zevental goedjes om het leven gebracht.

En ik maar zeggen 'ik kwam niet meer online' :)

Wanneer ben jij geinfecteerd dan?

Ikke had je gelunched, we waren het een beetje vergeten, dus ik maakte een lastminute beslissing. IK koos voor jou, omdat je met je passieve houding op geen enkele manier tot ons zou kunnen leiden. En omdat ik goed ben in welpen lunchen
 

DeletedUser

Gast
Was er op dag 4 normaalgezien wel een lunch naast de infectie of niet? Ik heb op dag 4 namelijk ook een levensdrankje ingezet en ik ging er van uit dat ik een lunch had voorkomen, tot ik zag dat POTG op dag 4 is geïnfecteerd :O
Archer was die dag gelunched. Normaalgezien kregen we dan geen lunch, maar aangezien hij de welp een dag te laat had laten opgroeien gaf hij ons een lunch ter compensatie. Ik denk dat je je drankje toen wel al had ingestuurd en hij het ons gaf met die kennis, tho :p
 

DeletedUser19654

Gast
Dag 4.



Over die reactie heb je gelijk.
Die reactie was gewoon volkomen sarcastisch... pff als mensen dat nog niet eens zien. Daarnaast maakt het toch niet uit?
Jij zegt keihard dat ik gewoon spelbederf doe door bewust een DO te beulen terwijl ik nooit heb kunnen weten dat kyra DO was.

Daarnaast lynchen de goedjes letterlijk een bewezen goedje eruit. Dat is dan ook spelbederf in mijn ogen hoor. Sorry maar dat is net zo slecht van jullie als die DO beul van mij.

Verder heeft potg groot gelijk. Hij snapt het tenminste, ik deed niks verkeerds... iedereen zat gewoon letterlijk op mij te haten (kyra) omdat ik gewoon weer op haar ging. Is het soms verboden reacties uit te lokken? Dan ga ik gewoon beulen aangezien ik het raar vind dat na 3x achter elkaar ze toen pas moeilijk over ging doen en op me ging stemmen.

Het enige wat ik wilde zeggen met ik had een coole beulactie was het effect dat het gaf. Zoveel goedjes direct kapot gemaakt zeg maar... is toch best een kunst. Ook al is het nadelig... niet dan?

En rabbid je hebt geen poot om op te staan mij te bannen uit je potjes dat slaat al helemaal nergens op. Als hun mij als bewezen goedje express gaan lynchen dan moet je niet raar opkijken dat ik mijn beulactie in een keer niet meer zo erg vond als toen ik hem voor het eerst zag. Want als je nadenkt dan betekende die beulactie ook direct mijn dood, maar zo nadenkent ben je blijkbaar niet.

En rot op met ik zorgde ervoor dat ik werd gelyncht want dat is niet waar en dat weet jij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan