• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik had inderdaad even de mogelijkheid dat hij een welp is over het hoofd gezien. Dan wordt het toch Bert voor mij.
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat er nog 1 wolf in zit, maar als het er 2 zijn moet je ook niet raar opkijken denk ik.

Er werd dus meerdere dagen op Bert gestemd, gisteren pas ging hij er ook daadwerkelijk uit. Als we kijken wie er op hem stemden zien we dat POTG dat dus niet heeft gedaan, toevalligerwijs koos hij steeds de andere kant. Natuurlijk, dat was sarcasme. Ik geloof er namelijk niets van dat het toeval was. POTG is een wolf, vanwege zijn sterkte als speler vind ik het daarbij ook niet gek dat hij tot nu toe de dans steeds is ontsprongen, wat dan weer doorwerkt in het lage aantal gevangen wolven.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht gewoon niet dat Bert slecht was.

Het was namelijk vrij zeker dat hij geen wolf was vanaf het begin. Daarnaast vond ik hem niet anders spelen dan de vorige keer dat hij meedeed.

Ik kan best een keer miszitten.:(
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht gewoon niet dat Bert slecht was.

Het was namelijk vrij zeker dat hij geen wolf was vanaf het begin. Daarnaast vond ik hem niet anders spelen dan de vorige keer dat hij meedeed.

Ik kan best een keer miszitten.:(

De vorige keer was hij ook een wolf x)

PartOfTheGame.
 

DeletedUser

Gast
Yes, ik kan dubbelposten.

Ik stem op Herrie Piet want ik heb een slecht gevoel bij hem.

Ik kan hem wel iets meer uitleggen, maar het is toch niet zo dat iemand dat leest.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch/Lunch - Dag 6​

De Bezem/Herrie Piet, bengel is de lynch.
Archer, Bengel, is lunch.
Imrahil/Sinterklaas, Burger wordt vervolgens ook opgegeten door Alice, Infectiewolf(V3 op nacht 4) en PartOftheGame, Geïnfecteerde Burger
Alice, Araluen, PartOftheGame, Bertceyssens en Ydeger winnen als slechtjes.
Dank u voor jullie activiteit, wolfjes hebben zwaar verdiend gewonnen. Goedjes hebben weinig nuttigs gedaan, enkel maar elkaar gelynched. En de bengels hebben amper mensen beschermd(niet dat ze krachten hadden, maargoed).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ik was fucking inactief, dus veel eer valt er voor mij hier niet te rapen. Druk enzo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan