• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Araluen

Manticore
Die reactie was gewoon volkomen sarcastisch... pff als mensen dat nog niet eens zien. Daarnaast maakt het toch niet uit?
Jij zegt keihard dat ik gewoon spelbederf doe door bewust een DO te beulen terwijl ik nooit heb kunnen weten dat kyra DO was.

Daarnaast lynchen de goedjes letterlijk een bewezen goedje eruit. Dat is dan ook spelbederf in mijn ogen hoor. Sorry maar dat is net zo slecht van jullie als die DO beul van mij.

Verder heeft potg groot gelijk. Hij snapt het tenminste, ik deed niks verkeerds... iedereen zat gewoon letterlijk op mij te haten (kyra) omdat ik gewoon weer op haar ging. Is het soms verboden reacties uit te lokken? Dan ga ik gewoon beulen aangezien ik het raar vind dat na 3x achter elkaar ze toen pas moeilijk over ging doen en op me ging stemmen.

Het enige wat ik wilde zeggen met ik had een coole beulactie was het effect dat het gaf. Zoveel goedjes direct kapot gemaakt zeg maar... is toch best een kunst. Ook al is het nadelig... niet dan?

En rabbid je hebt geen poot om op te staan mij te bannen uit je potjes dat slaat al helemaal nergens op. Als hun mij als bewezen goedje express gaan lynchen dan moet je niet raar opkijken dat ik mijn beulactie in een keer niet meer zo erg vond als toen ik hem voor het eerst zag. Want als je nadenkt dan betekende die beulactie ook direct mijn dood, maar zo nadenkent ben je blijkbaar niet.

En rot op met ik zorgde ervoor dat ik werd gelyncht want dat is niet waar en dat weet jij...

Als ik (een wolf en dus geen goedje) niet op jou zou hebben gestemd, wat zou er dan gebeurd zijn?

Als je het dan overleefd zou hebben is het dus niet dom van de goedjes, maar een slimme zet van onze kant: we hadden in feite een dubbele lunch.
 

DeletedUser19654

Gast
Als ik (een wolf en dus geen goedje) niet op jou zou hebben gestemd, wat zou er dan gebeurd zijn?

Als je het dan overleefd zou hebben is het dus niet dom van de goedjes, maar een slimme zet van onze kant: we hadden in feite een dubbele lunch.
Ik ben gewoon 100% eerlijk... goede zet maar 99,9% dom geluk van verschrikkelijke goedjes...

Van de 5 stemmen beulde ik er 1 dus nog 4 waarvan 3 goedjes... dusja en potg die heel toevallig op laatste minuut na de deadline nog lief wilde veranderen voor mij :D

En als het aan mij lag was jij lynch 2 aangezien max uiteindelijk nog wel actief was... maar stem gewoon niet als je niet meer online gaat komen, slaat gewoon nergens op zal het ook eens gaan doen zien wie er dan lacht lekker meeloopstemmen :D
 

Araluen

Manticore
Ik ben gewoon 100% eerlijk... goede zet maar 99,9% dom geluk van verschrikkelijke goedjes...

Van de 5 stemmen beulde ik er 1 dus nog 4 waarvan 3 goedjes... dusja en potg die heel toevallig op laatste minuut na de deadline nog lief wilde veranderen voor mij :D

En als het aan mij lag was jij lynch 2 aangezien max uiteindelijk nog wel actief was... maar stem gewoon niet als je niet meer online gaat komen, slaat gewoon nergens op zal het ook eens gaan doen zien wie er dan lacht lekker meeloopstemmen :D

ik had nog gezien dat je bewezen was, maar ik had even echt geen zin in jou en in wvw in het algemeen. dus ik deed niks en dat werkte!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
ik had nog gezien dat je bewezen was, maar ik had even echt geen zijn in jou en in wvw in het algemeen. dus ik deed niks en dat werkte!
En hierbij klaag ik je nu aan voor spelbederf.
Rabbid is dit voor jou genoeg bewijs? Mij mijn spelplezier afnemen omdat hij me niet mag...
Zijn genoeg mensen die me niet mogen en boeit me niets, maar vind dit echt triest.
 

DeletedUser19654

Gast
Hij was wolf? x)
Ofc wil hij dan een bewezen goedje eruit hebben :p
Doe niet zo achterlijk hij zegt zelf dat hij op me stemde omdat hij me niet mag... hij had geen zin in wvw met mij in algemeen vandaar zijn stem. Dat hij toevallig wolf was staat hier volledig buiten. Dat zie je zelf toch ook wel!

Als hij goedje was had hij ook op mij gestemd.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
En als het aan mij lag was jij lynch 2 aangezien max uiteindelijk nog wel actief was... maar stem gewoon niet als je niet meer online gaat komen, slaat gewoon nergens op zal het ook eens gaan doen zien wie er dan lacht lekker meeloopstemmen :D

Als je er een regel van maakt dat je online moet kunnen komen om je stem nog te kunnen aanpassen in noodsituaties zoals toen, dan gaat hier maar weinig volk meer aan mee kunnen doen.
Dat ik niet meer online kon komen is volgens mij niets verkeerds mee, daar kon ik trouwens zelf niet aan doen, heb ik uitgelegd. Maar hé! Het is een spel, waar maak jij je druk over? Ik had gehoopt dat we na elk spel de spanningen kunnen vergeven en vergeten.
Hiermee grijp ik terug naar je post waarin je me haat. Die kwam hard aan, maar ik ging ervan uit dat je zulke botsingen in een spel buiten de realiteit kunt houden. Je neemt dit alles nogal serieus en persoonlijk op en dat vind ik jammer.
 

DeletedUser23053

Gast
Jullie snappen toch wel dat jullie het punt van Maan nu alleen maar bewijzen?

Jammur dan, Moon heeft zeker een punt, maar 90% van zijn posts is zever.
Daarbij, hij voelt zich echt al de hele tijd super trots dat hij Kyra, nota bene DO, heeft gebeuld, dan verdien je ook gewoon een bannetje van dit spel.
 

Araluen

Manticore
Doe niet zo achterlijk hij zegt zelf dat hij op me stemde omdat hij me niet mag... hij had geen zin in wvw met mij in algemeen vandaar zijn stem. Dat hij toevallig wolf was staat hier volledig buiten. Dat zie je zelf toch ook wel!

Als hij goedje was had hij ook op mij gestemd.

Kijk, en dit is waarom ik jou elke keer weer spuug en spuug zat ben. Je doet het gewoon wéér! Je kan er misschien de gemiddelde Koopgootbezoeker nog mee voor de gek houden, maar het niveau op dit forum ligt aardig wat hoger. Ik zeg wat en jij maakt er iets héél anders van. Jij moet leren na te gaan denken, want dit is raar en voegt niets toe. Als ik iets zeg, zeg ik het omdat ik het vind. Als jij plotseling doet alsof ik iets heel anders zeg is dat geen spelbederf van mij kant, maar in zekere zin van jouw kant. Als je niet in staat bent om een post goed te analyseren, doe dan niet mee aan dit spel, of nog beter: vertoon je niet meer op dit forum. Geloof me, dat maakt de wereld beter.
 

DeletedUser

Gast
Kijk, en dit is waarom ik jou elke keer weer spuug en spuug zat ben. Je doet het gewoon wéér! Je kan er misschien de gemiddelde Koopgootbezoeker nog mee voor de gek houden, maar het niveau op dit forum ligt aardig wat hoger. Ik zeg wat en jij maakt er iets héél anders van. Jij moet leren na te gaan denken, want dit is raar en voegt niets toe. Als ik iets zeg, zeg ik het omdat ik het vind. Als jij plotseling doet alsof ik iets heel anders zeg is dat geen spelbederf van mij kant, maar in zekere zin van jouw kant. Als je niet in staat bent om een post goed te analyseren, doe dan niet mee aan dit spel, of nog beter: vertoon je niet meer op dit forum. Geloof me, dat maakt de wereld beter.

100% eens.
Verder lijk je er weinig zin in te hebben het spel zelf echt te spelen af en toe (ik zeg niet dat dit ook echt zo is, maar zo komt het wel over)
stemmen gaan toch bijzonder vaak naar Kyra. Als iemand zegt dat je slecht speelt of op je stemt, heeft die ook een kans om een stem op zich te krijgen. Stemmen met echte fatsoenlijke argumenten zijn ook relatief vaak afwezig. (laatste potje vond ik dan nog redelijk argument)

Het is echt niet dat ik je per se weg wil hebben, maar ik wil wel eerlijk zeggen dat je gedrag in meerdere spellen, in het bijzonder bij WvW, ervoor zorgt dat ik me echt behoorlijk kan gaan irriteren en zoiets heb ik zelden eerder op het forum gehad (denk dat de laatste keer zextje geweest moet zijn...)
 

DeletedUser

Gast
maar ik had even echt geen zijn in jou en in wvw in het algemeen

Dit lijkt mij toch wel enigszins spelbederf.

Verder gebeurde dit potje juist precies het tegenovergestelde imo Fireas: Kyra en anderen begonnen te stemmen op Maan zonder dat hij zich echt als slechtje gedroeg. Daarna kwam pas de stem van Maan op Kyra en zijn beulactie.

Ik vond juist dat bepaalde goedjes zich niet naar hun rol gedroegen, omdat ze blijkbaar per se Maan eruit wilden hebben. Natuurlijk, dag 1 heb je nog niet echt een slechtje door maar sommige mensen stemden met echt enorm rare argumenten op Maan.
 

Araluen

Manticore
Dit lijkt mij toch wel enigszins spelbederf.

Verder gebeurde dit potje juist precies het tegenovergestelde imo Fireas: Kyra en anderen begonnen te stemmen op Maan zonder dat hij zich echt als slechtje gedroeg. Daarna kwam pas de stem van Maan op Kyra en zijn beulactie.

Ik vond juist dat bepaalde goedjes zich niet naar hun rol gedroegen, omdat ze blijkbaar per se Maan eruit wilden hebben. Natuurlijk, dag 1 heb je nog niet echt een slechtje door maar sommige mensen stemden met echt enorm rare argumenten op Maan.

Het punt is alleen dat ik slechtje was, wat het uiteindelijk acceptabel maakte dat ik mijn stem niet veranderd heb, terwijl ik zag dat hij bewezen was. Een andere reden om mijn stem niet te veranderen, is waar hij zich vandaag weer aan schuldig heeft gemaakt. Iets wat hij echt af moet leren om normaal een potje wvw te kunnen spelen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kijk, Moon, volgens mij hebben de meeste slimmere mensen die iets van het verhaal weten ondertussen wel door dat jij volledig goed was en niet fout deed, maar door daarop te blijven hameren en ook nog eens zo'n taal te gaan gebruiken, maak je de situatie er niet beter op. Als je iemand ziet die volgens jou spelbederf doet, meld die post dan gewoon bij de spelleider. Het enige wat ik van jou heb gehoord is dat je dit in het topic ging spammen nadat je dood was. Dat ik daar niet op let, is gewoon logisch. Als je toen naar mij was gekomen met 'Die en Die zijn spelbedervers omwille van die en die post' waren er valsspeel-doden gevallen, waarschijnlijk. Dit is niet gebeurd en ik had de tijd niet om heel het topic door te spitten. Je had dus alle recht om boos te zijn, maar kalmeer je in godsnaam toch eens. Als je telkens als je zo wordt aangevallen door een groepje dat zijn mening toch niet zal veranderen, zo gaat beginnen reageren, geef je de pesters enkel hun zin en stoppen ze niet. Je ziet toch dat wie ook zijn mening geeft, hun mening niet verandert. Ze zijn een beetje koppig, niet dat dat slecht is of wat weetikveel, maar zo druk je die koppigheid er enkel nog maar meer en meer in, en dat werkt niet.

E: Whoops, bijna vergeten. Verder discussieren kan in het discussietopic, anders staat dat forum zo lelijk vol enzo. Hou je wel een beetje in en hou het inhoudelijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan