• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door maior

  1. maior

    Nieuwe Trage Wereld

    Naucratis is snelheid 2 en alliantielimiet 50, als je daar al niet tevreden mee kan zijn dan weet ik het ook niet meer
  2. maior

    Mole Hole

    Love Mole Hole. Maar sinds een paar maanden (of misschien zelfs nog langer) zitten er best wel wat bugs in. Ik hoopte even dat ze opgelost waren toen ik dit las, maar helaas. Wanneer het script draait is het niet mogelijk bij mij om spreuken op aanvallen te zetten (zowel defensief als...
  3. maior

    [Rhodos 2] Hall of Fame

    Beste speler: Boedha1 (slechts de nr. 5 van de wereld) Beste alliantie: Oompa Loompa De beste alliantie speler: pissebad Het grootste ego: Thomas Beste leider: Indominus Slechtste leider: de rest Meest overschatte alliantie: Koel Meest onderschatte alliantie: *LBS* Meest overschatte speler...
  4. maior

    Feedback Wereld Rizinia

    Ja
  5. maior

    Grepolis Times - uitgave #16

    Re: AW: Grepolis Times - uitgave #16 Voor Ksi wordt geen reporter gezocht, maar er was geen stuk over Ksi in uitgave #16, kunnen we in de volgende uitgave wel een stuk over Ksi verwachten?
  6. maior

    Grepolis Times - uitgave #16

    Ksi heeft wel een reporter(Life is a Mirror) volgens de algemene informatie. Maar er staat geen stuk over Ksi, is dat verkeert gegaan met het invoegen van de stukken net als bij MU of is er geen stuk over Ksi geschreven?
  7. maior

    Grepolis Times - uitgave #16

    Waarom staat er niks over Ksi in? :(
  8. maior

    Het groot politiek topic

    AW: Het groot politiek topic constant 80 rijden levert minder vervuiling als constant 130 rijden, maar hoe sneller je op een weg mag rijden, hoe minder files.. en files leveren juist meer vervuiling op waardoor er gemiddeld op sommige wegen er minder vervuiling is op een weg waar je 130 mag...
  9. maior

    8e dorp veroveren

    AW: 8e dorp veroveren als ik het 8e dorp zou veroveren zou ik het met alleen maar ruiters doen omdat ik dan qua grondstoffen het minste verlies lijd. De speltip: Dit boerendorp wordt beveiligd door een enorme stadsmuur. Val aan met katapulten en andere aanvallende eenheden! kan je beter...
Bovenaan