• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Styl3X

  1. Styl3X

    Discussie Wereld Eubea

    "Op donderdag 4 april a.s. openen wij een nieuwe wereld: wereld Cythera."
  2. Styl3X

    Discussie Wereld Byllis

    Spijker en kop blablabla.. ;-) Dan klik je hem door met goud! Oh wacht? Zou dat de reden soms zijn?
  3. Styl3X

    Discussie 20% Puntenverschil regel op Casual werelden

    Deze spelwereld slaat werkelijk nergens op. Het is zo beperkt in alle opzichten. Wie speelt hier nu echt serieus? lol.. Met die 20% regel kan je al amper farmen, soms zelfs uren varen om iemand aan te kunnen vallen.
  4. Styl3X

    Discussie Wereld Zakynthos

    lol
  5. Styl3X

    alliantie

    Wegstemmen een optie?
  6. Styl3X

    Feedback Wereld Rizinia

    yo
  7. Styl3X

    Winkel event

    Hoe zit het met de winkel bij het event? Gaat deze direct dicht na de laatste atleet?
  8. Styl3X

    Vraag Oud speler heeft noob vraagje!

    Ah thnx, vooral die grepolisscore verklaart een hoop, ik heb namelijk onder verschillende namen gespeeld, lol!
  9. Styl3X

    Vraag Oud speler heeft noob vraagje!

    Yo, Ik kreeg een e-mail waarin stond dat indien ik mezelf weer aanmeldde ik 2500 goud zou krijgen, wie ben ik om dat te weigeren? Ik zie nu dat er een enorme hoeveelheid wijzigingen zijn doorgevoerd. Ben nu even te lui om alles hier door te spitten, hopelijk is er iemand hier behulpzaam ;-)...
  10. Styl3X

    Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

    Lol, dit dus :-) Destijds de vaartijden controleren voor de kolo en daarop timen, als aanvaller zijnde stuurde ik 100den aanvallen, soms in kleine aantallen, wanneer je 200+ vuurtjes had steeds 50 versturen, zo kreeg je er altijd wel een paar voor. Ik kreeg altijd wel tientallen aanvallen binnen...
  11. Styl3X

    Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

    anti timing kon je vroeger tegengaan toch, er was destijds een reken methode voor, hierdoor kon je de anti timing eruit timen als het ware :-) Ben er alweer 2 a 3 jaar oud, dus geen idee of dat aangepast is.. :-)
  12. Styl3X

    Standaard 5 jaar Grepolis - en nog vele jaren! Dubbel CP?

    Ben benieuwd :-) Denk zelf dat er al zo'n optie aan staat en je deze dan niet erbovenop kan aanzetten..
  13. Styl3X

    Standaard 5 jaar Grepolis - en nog vele jaren! Dubbel CP?

    Je krijgt standaard dubbel GP.. kan ik dan ook nog eens dubbel GP aanzetten? En dus 3x/4x dubbel GP krijgen? :p
  14. Styl3X

    Maximaal GS uit boerendorp?

    Plunder/eis die dorpen enorm veel leeg.. maar serieus? is er een max tegenwoordig?
  15. Styl3X

    award aanvaller van de dag

    1 bireem = 1 kil? Hoe kom je daar nou bij? Het aantal soldaaten/boerderij gastjes die jij molt is gelijk aan de waarde wat het gekost heeft om de unit te bouwen/te bemannen. Indien je een ruiter killt krijg je 3GP een bireem 8 GP een vuurschip 10 GP 100 vuurschepen = 10x100 = 1000 GP.
Bovenaan