• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Waarom is het oneerlijk als iedereen een script kan maken? Zeg je nu dat elke sport oneerlijk is waar teams eigen programma's ontwikkelen om bijv. hun wedstrijden te analyseren?
  2. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat het probleem is met een zelf gemaakt script. Als een alliantie de knowledge heeft om een script te maken dat hun helpt en het legaal is dan mogen ze dat toch gewoon gebruiken, ik vind het ook niet vreemd dat ze het niet willen delen omdat hun niet willen dat...
  3. Feedback Grepolympia

    Nee kan niet.
  4. Feedback Grepolympia

    hmm, is het eigenlijk slim om alles in een vaardigheid te gooien of om het gevarieerd te houden?
  5. Discussie Wereld Ithaka

    In een nog vroeger stadium van een wereld had ik eens getest wat het laagste stadsnummer was, dat was toen 10 maar dat is natuurlijk niet 100% zeker en ik weet ook niet of de "testers" van de wereld al mee worden geteld of niet.
  6. Discussie Wereld Ithaka

    lol, ze beginnen trouwens met tellen bij 10.
  7. Discussie Wereld Ithaka

    Leuke wereld, misschien start die wel tergelijk met het wk, lijkt me wel grappig.
  8. Nachtwaker

    Hey . even een test : niet gelukt :(
  9. Nachtwaker

    Vind je het niet fijn om in het helst van de nacht mij tegen te komen ?
  10. Nachtwaker

    Helleu allemaal.
  11. Nachtwaker

    Hey en Hallo .
  12. Nachtwaker

    Als je weggaat is het al minder druk.
  13. Nachtwaker

    Hooi .
  14. Nachtwaker

    Ik vind hem niet zo heel erg, alleen de bugs zijn "niet zo fijn" en dat je eerst alles weg moet klikken voordat je wat kan doen, dus dat het op de achtergrond komt.
  15. Nachtwaker

    Oke, doei.
  16. Nachtwaker

    Maar nu weten we dus dat je nietafwezig bent...
  17. Discussie Spelupdate 2.60

    Reload de pagina dan eens.
  18. Discussie Spelupdate 2.60

    Wat irritant eraan is, is dat als ik al wat tabjes open heb staan en dan stadsoverzicht open ik dan alles eerst weg moet klikken. Dus dat het zich op achtergrond opent.
  19. Nachtwaker

    Hoi Hoi .
  20. Nachtwaker

    Zal ik eens aardig wat pagina's terug moeten gaan om wat posts van mij te zien.
Bovenaan