• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.60

DeletedUser20633

Gast
Ik vind het eigenlijk ook een beetje een tegenvaller, van dat nieuwe stadsoverzicht. Het wisselen van Stadsoverzicht naar Eilandoverzicht is lastiger en duurt langer. Het ziet er wel mooier uit, maar ik mis het kruisje (in de rechterbovenhoek) die we eerst hadden in het stadsoverzicht. Zo kon ik tot gisteren toe makkelijk wisselen of het stadsoverzicht even minimaliseren, maar zoals ik het nu bekijk zit dat er ook niet meer in.

Mag ik vragen wat het doel/nut was van het nieuwe stadsoverzicht? Behalve de mooiheid enz. Komen er soms nieuwe gebouwen of toevoegingen?
 

DeletedUser

Gast
't is niet m'n gewoonte om op updates te reageren. Maar deze is waanzinnig slecht:

Onoverzichtelijk
Niet-intuïtief
Traag
Onhandig

Gedaan met snel schakelen tussen steden en bouwen zo lijkt 't wel.

Tijd-en geldverspilling is dit geweest! Voegt niks toe.

Geef ons op z'n minst een optie om de vorige manier van spelen weer te kunnen gebruiken.
 

DeletedUser22338

Gast
Ook ik ben er echt geen voorstander van..
Ik heb al een aardige slome laptop, maar nu trekt hij het echt niet meer..
Ook het switchen is super onhandig, als je pc niet al te snel is..

Zou graag een optie willen, waaruit je kunt kiezen tussen het oude en het nieuwe stadsoverzicht..
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
bij mijn stadsoverzicht is alles zwart behalve de gebouwen

Problemen zoals deze of met de kip die een interne fout geven raad ik jullie aan om CTRL + F5 te gebruiken. Met een F5 is het probleem vaak niet verholpen met de CTRL +F5 wel.
 

DeletedUser22751

Gast
Het is echt de beste update tot nu toe ja, en ik vind het ook erg onoverzichtelijk.
En ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan bijv. Nii naar mijn haven om boten te maken :confused:
 

DeletedUser

Gast
Krijg te pas en te onpas lege vensters te zien, spel weigert naar de huidige stad te springen,...

Rotupdate... geen ander woord voor.
 

DeletedUser22135

Gast
De nieuwe lay-out is inderdaad prachtig naar mijn zeggen. Het geeft een soort van lente-gevoel.
Helaas zijn hier en daar wel wat fout en bij mij zijn er ook al een paar interne fouten opgetreden.
Ik hoop dat hieraan wordt gewerkt? Maar voor de rest een goede update.
Voor mij net zoals vele andere de beste tot nu toe , samen met de helden.
 

DeletedUser

Gast
Problemen zoals deze of met de kip die een interne fout geven raad ik jullie aan om CTRL + F5 te gebruiken. Met een F5 is het probleem vaak niet verholpen met de CTRL +F5 wel.

CTRL + F5 helpt inderdaad. Dankje :)
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Het is echt de beste update tot nu toe ja, en ik vind het ook erg onoverzichtelijk.
En ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan bijv. Nii naar mijn haven om boten te maken :confused:

Miss een kleine en vreemde tip, maar als je stadsoverzicht geopend is kan je dan eens snel achter elkaar enkele keren op je haven klikken?
Ik heb dit net ook gehad wanneer ik heel snel van stad naar stad ging. Dan wilt die bij de eerste klik niet opengaan, na meerdere snelle klikken wel. Weet niet of het bij jou ook werkt.

De nieuwe lay-out is inderdaad prachtig naar mijn zeggen. Het geeft een soort van lente-gevoel.
Helaas zijn hier en daar wel wat fout en bij mij zijn er ook al een paar interne fouten opgetreden.
Ik hoop dat hieraan wordt gewerkt? Maar voor de rest een goede update.
Voor mij net zoals vele andere de beste tot nu toe , samen met de helden.

Waar krijg je allemaal interne fouten?
 

DeletedUser

Gast
De nieuwe update is wel mooi! Maar je kan nie snel switchen van stad naar eiland overzicht :( Kan je je stad ook van een lager niveau bekijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16648

Gast
heb hetzelfde probleem op mijn ipad
stadsoverzicht is zwart, kan mijn gebouwen zien maar kan niet op de haven klikken, kazerne en marktplaats, ik kan totaal geen troepen maken, of handelen
ik hoop niet dat we moeten wachten op een nieuwe update voor er iets aan gedaan wordt, want zo gaat het nniet
Op welk gebouw ik ook klik via de ipad, er gaat niets open
op chi krijg ik zelfs via de pc mijn agora niet open
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22135

Gast
Ik krijg dezelfde fouten als de meeste voornamelijk met de kip ,maar CTRL+F5 helpt dus dat is niet zo erg meer. :)
 

DeletedUser

Gast
Normalliter kan je een groots bouwwerk openen, en dan zie je zo'n klein verhaaltje en plaatje; ik kan nu mijn badhuis niet openen....
 

sjaak 1515

Hopliet
Wat irritant eraan is, is dat als ik al wat tabjes open heb staan en dan stadsoverzicht open ik dan alles eerst weg moet klikken.
Dus dat het zich op achtergrond opent.
 

DeletedUser16648

Gast
Via i pad krijg ik helemaal niets open, eender welk gebouw dan ook
 

DeletedUser21473

Gast
Voorheen kon je met de escape-knop ook de stadsoverzicht snel sluiten wat praktischer is als je snel alle steden bij langs moet gaan.
 
Bovenaan