• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

3D Televisie

  • Topicstarter sterchele2323
  • Startdatum

DeletedUser

Gast
AW: 3D Televisie

ik heb net een nieuwe tv en ik heb heel erg getwijfeld of ik een 3D tv zou nemen of niet. maar heb het niet gedaan omdat ik geen zin heb om met een bril op thuis tv te kijken en er zijn nog niet heel veel films in 3D en er komen er ook nog niet heel veel aan het komende jaar. en het is een nieuwe technologie wat ook nog wel een aantal bugs in zitten die nog niet opgelost zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: 3D Televisie

Om nu al een 3D tv te kopen is vind ik persoonlijk dom.
De technologie is inderdaad nog niet goed genoeg + koppijn :(

Dus binnen 1 a 2 jaar zal die technologie al veeeeeeeeeeeeeeel beter zijn ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: 3D Televisie

Weetje ik vind het stom want in een winkel kon je zo´n film zien en soms zag je gwn er nieks mee met die brillen en soms wel :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: 3D Televisie

ik lees hier veel mensen die zeggen dat de kleuren eronder leiden,

dit is niet waar, of je hebt een gekleurde bril op(bijvoorbeeld rood/blouw)
je kunt beter een lijnfilter hebben(een zwartbrilletje met lijnen waar licht door heen gaan en lijnen die zwart blijfen) dan heb je namelijk wel een goed gekleurd beeld


3D games speel ik regelmatig door gewoon een 3D driver van internet te hebben gedownload, ik kan spellen als halflife, company of heroes, callof duty battlefield(2 en 2142) en zelfs world of warcraft (speel ik zelf niet..) in 3D spelen, het enigste wat je nodig hebt is het juiste 3D brilletje
het kan zelfs met divX plus player(media player films enzo) worden gebruikt voor sommige films


het is inderdaad wel een nadeel dat je er scheel van gaat kijken met een brilletje op, en voor dannyvriens is het vervelend dat hij er geen lol aan kan beleven,
punt blijft, het is een mooi stukje vooruitgang,
 

DeletedUser4127

Gast
AW: 3D Televisie

Ik heb laatst staan kijken in de electronica winkel naar een 3D tv.
Ik vond er geen reet aan. Ik werd er gewoon duizelig van om met zo'n brilletje naar een wazig beeld te kijken.
Ik denk dat ze die TV's eerst eens flink moeten verbeteren
 

DeletedUser

Gast
AW: 3D Televisie

Ik zit in de "sector", ben pas nog naar gigantische beurzen geweest en daar alle "nieuwste" snufjes bekeken. Neem het van mij aan het is niks, 15x niks. Misschien wordt het nog ooit tof als ze het verbeteren maar dan in mijn ogen enkel voor de gamers + cinema. Thuis wil je gewoon op je gemakt in je zetel gaan zitten en kijken.. maar iedereen mag er van vinden wat ze willen ofc.
 
Bovenaan