• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Uitslag Stemming Team Blauw

Nou, de meningen zijn verdeeld, dus bij deze de stemming:

Kyraco -> Labr
lightpolis -> araluen
labr -> superbeniscool
Superbeniscool -> None
Imrahil -> Labr
Araluen -> Lightpolis

En dat houdt in dat Labr het spel helaas moet verlaten. Als Superbeniscool niet binnen 24 uur een post maakt in het topic zal hij uit het spel verwijderd worden. Ik heb al een vervanger gecontacteerd. Deze kan alvast bezig gaan met de opdracht, maar zal officieel pas na 24 uur vervangen (mits Superbeniscool niet reageert).

Volgende Spel
Het spel dat we gaan spelen is Bubble Trouble!
Ik wil van jullie graag een printscreentje in het topic zien. Op dit printscreentje moet je score staan. Opnieuw insturen mag wel, maar graag in een nieuwe post (en dus niet je post aanpassen).
De puntentelling gaat als volgt:
De speler die 1e wordt krijgt 17 punten, de 2e 16, 3e 15 (enzovoort)
Dan tel ik de punten bij elkaar op en neem het gemiddelde en het team met het laagste gemiddelde moet gaan stemmen. Maar voor er gestemd gaat worden mag de speler die 1e wordt zichzelf ruilen met iemand in een ander team. Dat is de prijs die de nr 1 wint. Volgens mij ben ik niks vergeten, dus succes!

En toch wat vergeten, deadline is 72 uur na het posten van deze post (In verband met kerst wat langer, normaal is 48 uur ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Aangezien er toch geen posts zijn, mijn huidige score :)

muLsTcy.jpg


E: #2 schermen screen
 

DeletedUser20418

Gast
Als het mag, vervang mij maar door labr. Ga met kerst geen flashspelletjes zitten spelen, en de dag erna moet ik werken, dus ik val al onder de categorie kansloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan