• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wvw 131 van marcoknight

Aantal spelers: Zo veel mogelijk
Claimen: Ja
Netwerken: Nee
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Ja
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
Lynch: Rood in topic
BM: Blauw in topic
Eindtijd stemmen: 21.00
Tijdstip uitslag: Tussen 21.15 en 21.45, kan soms iets later zijn.
Type uitslag: Gewoon de uitkomst van de acties, geen verhaal. Het is niet mijn ding, en ik ga niet mensen(waaronder mezelf) kwellen met kutverhalen. Deal with it.
De rollen hieronder KUNNEN erinzitten. Er kan er geen van inzitten, en er kunnen er meerdere van inzitten. Als de rol niet word uitgelegd, word gebruik gemaakt van de beschrijving in http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?25375-Regels-Rollen-WvW-RvR
Goedjes:
Burger
Beulv2
Dorpsoudste v1
Heks: v1b: 1 doods en 1 beschermdrankje.
Muizenval
Slaapschutter
Priester v1
Lycantroop
Slaapengel
Rechter

Neutraaltjes:
Cupidov1
Wethouder
Slechtjes:
Wolven: verhouding wolven niet bekend.
Infectiewolf: Infectie op dag 3, indien infectie dan geen lunch.
Welp: v2
Ketter
uitleg minder bekende rollen:
Slaapengel: De slaapengel kan spelers in hun slaap beschermen tegen het kwade. Hij fungeert als een beschermengel, maar als de speler die hij beschermt ’s nachts een actie uitvoert of probeert uit te voeren, dan mislukt de bescherming.

Slaapschutter:
De slaapschutter mag iedere nacht iemand neerschieten die niet gestemd heeft. Deze naam dient de slaapschutter voor de lynch door te geven aan de spelleiding. Stemt de slaapschutter zelf niet, dan zal deze sterven
Ketter: De ketter kan net als de priester (zie Goedjes, dodend) een drankje over iemand heen gooien, en dit wordt ook geopenbaard. Bij de ketter zal er echter nooit wat gebeuren. Hij heeft dus een fopdrankje en kan zich daarmee voordoen als priester. De ketter is een slecht hulpje. Hij kent de wolven niet en kan niet lunchen.
Wethouder: Krijgt dezelfde hoofdrol als de eerste persoon die burgemeester wordt. Wordt hij zelf burgemeester, dan wordt hij mythomaan.
Lycantroop: Zieners en andere spelers met zienende krachten zien de lycantroop als een wolf, ook al is hij dat niet. Ook sterft de lycantroop aan het wijwater van priesters.
Rechter: De rechter mag één keer tijdens het spel de naam van een speler opsturen naar de spelleiding. De spelleiding maakt openbaar dat deze speler gerechterd is. Als binnen 24 uur minder dan 20% van de actieve spelers de naam van de gerechterde speler in het blauw hebben gezet, sterft deze speler.

Dag-nachtvolgorde
Dag-nacht volgorde
Op het moment van inzending: Rechter, Priester ketter cupido Beul
Volgorde van de nacht:
Bm
Opgroeien wethouder
Lynch
Klaagmuur
Slaapschutter
Welp
Slaapengel
Heks
Lunch/infectie (zelfde volgorde, alleen vervangt bij infectie deze actie de lunch)
muizenval
Transformeren welp
 

DeletedUser

Gast
Spelerslijst

1. Heir of carthago lynch dag 1 Rechter
2. Jaspenia
3. batbeetje45 Inactiviteit priester
4. Sanhal lunch dag 5 cupido
5. Silverfire55 slaapschutteractie-niet gestemd Slaapschutter
6. Mayco lynch dag 4 wolf
7. Kyraco>iljavelissa Lynch dag 3 Slaapengel
8. Aeneas lunch dag 6 muizenval
9. Marianne lynch dag 5 infectiewolf
10. semmieee>gekko lunch dag 4 Burger
11. MoonMonkey lunch dag 2 heks
12. Pacmega999 lynch dag 6 wolf
13. RabbidRobin
14. Archer lynch dag 2 burger
15. Ydeger
16. Gerben > wouter
17. araluen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga nu beginnen met het uitdelen van de rollen, zal hier ongeveer ene half uur over doen, en het dan in het topic neerzetten zodat er gepost kan worden. Als je me in prive op skype aanspreekt, kan ik je rol ook doorgeven, scheelt mij de pm naar je account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Alle rollen zijn nu verstuurd, mocht je geen pm hebben ontvangen, poke me dan via de pm of op skype.
De Deadline voor de eerste dag is morgen: 13-02-2015 om 21.00 uur, waarbij zowel voor bm als voor lynch gestemd moeten worden
JULLIE MOGEN NU POSTEN
 

DeletedUser20542

Gast
*zoekt rol 'koekjesdief'*

Oke, je bent vrijgesproken, dat is geen slechtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan