• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Stiekem is het geheimtaal. Maar beter zet je even een goede BM-stem neer ofzo, in plaats van op elke post te reageren wat zeer irritant is...
 

DeletedUser

Gast
Omdat ara normaal altijd zijn eerste bm stem op een modje zet en dan die meestal veranderd. Nu vraag ik of hij het meent of zijn 'traditie' in stand houdt.
 

DeletedUser

Gast
Daarvoor toch wel? Ga effe zoeken
EDIT moet weg maar bv potje 124 deed hij dit wel
 

Araluen

Manticore
Omdat ara normaal altijd zijn eerste bm stem op een modje zet en dan die meestal veranderd. Nu vraag ik of hij het meent of zijn 'traditie' in stand houdt.

Hij verandert helemaal niks :mad:
Ik stem altijd op Imrahil, gewoon omdat hij cool is, maar hij deed niet mee, dus dan maar een ander modje. Normaal gezien verander ik mijn BM-stem niet.
 

DeletedUser

Gast
Imrahil is wolf!

Wouterjs

Waarom? Hij heeft vorig potje bewezen dat het spelletje uitstekend kan spelen als wolf, dan vertrouw ik er ook wel op dat hij het als goedje kan. Kom maar op met het commentaar hierop, ik lust het rauw.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Imrahil is wolf!

Wouterjs

Waarom? Hij heeft vorig potje bewezen dat het spelletje uitstekend kan spelen als wolf, dan vertrouw ik er ook wel op dat hij het als goedje kan. Kom maar op met het commentaar hierop, ik lust het rauw.

Je geeft eigenlijk zelf al toe dat je vrij wolfisch aan het reageren bent en wilt daarom graag commentaar? Met andere woorden speel je expres wolfish. Dit kunnen goedjes en slechtjes doen, zeker als we even jouw achtergrond daarnaast leggen.

Waarom heb je zo graag reacties van anderen betreffende die stem? Om een beeld over hen te schetsen of om discussie te scheppen of nog een andere reden?
 

DeletedUser22575

Gast
Imrahil is wolf!

Wouterjs

Waarom? Hij heeft vorig potje bewezen dat het spelletje uitstekend kan spelen als wolf, dan vertrouw ik er ook wel op dat hij het als goedje kan. Kom maar op met het commentaar hierop, ik lust het rauw.

Zei je bij het vorige potje niet dat je Wouter door had?
 

DeletedUser21204

Gast
Willen alle BM-kandidaten wel even rekening houden met het feit dat er een wethouder in zit?
Zo wil ik bijvoorbeeld dit keer eens geen BM zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan