• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #131 - van Marcoknight

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Al dat BM gedoe, zo fucking nutteloos.
Doet Yde mee?
Wat een domme vraag, natuurlijk doet Yde mee.
Yde 4 BM.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Lol, lekker serieus x)

Altijd! Maar komop... wie houdt er niet van koekjes :)

Edit: Maar natuurlijk doen jullie het niet alleen om de koekjes, jullie willen een goede, eerlijke BM met ervaring. Terug van weggeweest... duss weer vol nieuwe goede moed!
Stem op Marianne 4BM :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Altijd! Maar komop... wie houdt er niet van koekjes :)

Edit: Maar natuurlijk doen jullie het niet alleen om de koekjes, jullie willen een goede, eerlijke BM met ervaring. Terug van weggeweest... duss weer vol nieuwe goede moed!
Stem op Marianne 4BM :)

Dat lijkt er meer op :O
 

DeletedUser

Gast
Ik zie tot nog toe geen enkele, correcte BM stem. Heb niet veel vertrouwen op de mensen die al een stem hebben geplaatst.. dan maar egocentrisch zijn en op mijzelf stemmen.

Dan geef ik ook maar meteen het goede voorbeeld, zoals een echte BM. :)

Aeneas
 

DeletedUser11295

Gast
Altijd! Maar komop... wie houdt er niet van koekjes :)

Edit: Maar natuurlijk doen jullie het niet alleen om de koekjes, jullie willen een goede, eerlijke BM met ervaring. Terug van weggeweest... duss weer vol nieuwe goede moed!
Stem op Marianne 4BM :)

For old times sake.

Marianne

Overigens HoC, je speelt opnieuw erg dom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik zie tot nog toe geen enkele, correcte BM stem. Heb niet veel vertrouwen op de mensen die al een stem hebben geplaatst.. dan maar egocentrisch zijn en op mijzelf stemmen.

Dan geef ik ook maar meteen het goede voorbeeld, zoals een echte BM. :)

Aeneas

For old times sake.

Marianne

Overigens HoC, je speelt opnieuw erg dom.


Oké, die poging van mij was blijkbaar hopeloos...

BM stemmen moeten in het blauw, zoals staat aangegeven in de beginpost:

(...) waarbij zowel voor bm als voor lynch gestemd moeten worden (...)
 

DeletedUser

Gast
Kyraco Je hoeft niet bang te zijn dat je bm bent. Klinkt als een slimme wolf die zo niet verdacht word.
Batbeetje, niet zeuren over wanneer jij verliest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Silver kun je wat uitleg daarover geven? Kyraco geeft aan geen bm te willen zijn
 

DeletedUser

Gast
Silver, lees de rol wethouder, als ze een wolf was zou ze waarschijnlijk wel bm willen worden. Maar als ze burger is dan wordt een wethouder 'verspilt'.
 

DeletedUser

Gast
Wel het is niet liegen als je niet weet dat je fout was. Bovendien nam ik aan dat als ara in zijn eerste post een persoon als bm kiest omdat hij 'cool' is dat hij dat niet meende, maar blijkbaar wel dus mijn fout.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel het is niet liegen als je niet weet dat je fout was. Bovendien nam ik aan dat als ara in zijn eerste post een persoon als bm kiest omdat hij 'cool' is dat hij dat niet meende, maar blijkbaar wel dus mijn fout.

Dat is het wel? Zeker als je er daarna op door gaat en zegt dat je er zeker van bent en dat je het zeker weet? En dat deed je, waarom vind je het zo belangrijk dat Araluen de status krijgt van iemand die niet serieus speelt en niet meteen een goede stem plaatst?

Verder mijn excuses Marrianne, maar momenteel zou zelfs bovenstaande persoon een betere BM zijn. In mijn opzicht en uit mijn ervaringen heb ik geleerd dat het wel vaker gebeurd dat je in inactiviteit vervalt of niet meer terugkomt na dag 2. Verder ken je de mensen hier momenteel helemaal niet goed, dus zie ik er persoonlijk niet in wat er postief zou zijn aan jou als BM. Vanwaar de plotselinge drang om meteen BM te worden, het lijkt voor jou belangrijker dan het vinden van een wolfje?

En ervaring? Ervaring is niets waard, kijk naar mij ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ara helemaal niet bestempelen als iemand die niet serieus speelt, hij lijkt me iemand die serieus en effectief kan spelen. Alleen dacht ik dat hij zijn bm stem zou veranderen omdat het mij een verspilling lijkt. Ik wil hier niet mee bedoelen dat je geen goede bm zou zijn maar gewoon dat als ik van hem was nog even zou wachten met een bm stem.
 

DeletedUser

Gast
Dat is het wel? Zeker als je er daarna op door gaat en zegt dat je er zeker van bent en dat je het zeker weet? En dat deed je, waarom vind je het zo belangrijk dat Araluen de status krijgt van iemand die niet serieus speelt en niet meteen een goede stem plaatst?

Verder mijn excuses Marrianne, maar momenteel zou zelfs bovenstaande persoon een betere BM zijn. In mijn opzicht en uit mijn ervaringen heb ik geleerd dat het wel vaker gebeurd dat je in inactiviteit vervalt of niet meer terugkomt na dag 2. Verder ken je de mensen hier momenteel helemaal niet goed, dus zie ik er persoonlijk niet in wat er postief zou zijn aan jou als BM. Vanwaar de plotselinge drang om meteen BM te worden, het lijkt voor jou belangrijker dan het vinden van een wolfje?

En ervaring? Ervaring is niets waard, kijk naar mij ;)

Ja, toen had ik het hartstikke druk.... nu heb ik alle tijd van de wereld... (oke, dat is ook overdreven, maar zeker wel meer tijd)
En tsja, tis jouw keus ;)

Verder moet ik nu vast stemmen. Ik moet vanavond wel weg ;)
Araluen voor BM, hij is gewoon mijn held :)
Jaspenia
 

DeletedUser20542

Gast
Mag ik vragen of je bm stem op rabbid een echte is?
Facepalm.

Voor mij eindigde vorig potje goed... :p
Bedoel je hiermee dat je iedereen succes wenst zodat jij wederom als slechtje wint?

Daarvoor toch wel? Ga effe zoeken
EDIT moet weg maar bv potje 124 deed hij dit wel
Wauw, argumentatie. Hij deed het in pot 124.

Willen alle BM-kandidaten wel even rekening houden met het feit dat er een wethouder in zit?
Zo wil ik bijvoorbeeld dit keer eens geen BM zijn.
Subtiel. Hoezo dit nou weer, dan heb ik nog steeds liever een burger als BM dan een wolf.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ydeger, je herhaalt enkele dingen die al gezegd zijn, waarom doe je dit? Probeer je voor jezelf een duidelijk beeld te scheppen? Probeer je actief mee te denken of wil je dit nogmaals benadrukken. Want hoe je ook draait of keert, zo verdacht is het uiteindelijk niet heuwr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan