• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #96 - Zombies in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vuurkontje + Rabbid = Feest en het volgende potje:
Zombies in Wakkerdam

zombie-apocalypse.jpg

Fireas liep door de straten. Een schaduw dook achter hem op. Hij draaide zich om, maar de gedaante was alweer verdwenen. Hij liep stevig door en haastte zich naar zijn huisje. Vanuit zijn ooghoek zag hij weer iemand hem achternalopen. Hij stopte. Zijn achtervolger stopte ook. Hij begon terug door te stappen, steeds sneller. De gedaante volgde zijn tred. Hij zette het op een lopen, en wierp een snelle blik naar achteren. Het waren zij. Hij schrok op, ook al was het geen verassing geweest. De zombies zaten nu achter hem aan, hij liep nog harder, de harde grond knarste onder zijn voeten. Hij was er bijna, toen er voor hem eenzelfde figuur opdook. Hij stopte, maar had te veel vaart. Hij botste tegen de plots verschenen zombie. Het volgende moment sneed een ijskoude gil doorheen de koude nacht. Een volgend slachtoffer was gevallen. De simpele ziel van Fireas was verduisterd door een wolk van onwetendheid. Een volgende zombie was geboren.

Agent Rabbid stapte heen en weer. Hij keek neer over de wijk die nu al 3 dagen afgesloten werd van de buitenwereld. Wakkerdam was een arm dorpje, en nu er zombies waren opgedoken was het helemaal een chaos. Het had een halve nacht geduurd voordat alle wegen afgesloten waren. Centraal in de afgesloten zone stond het huis waar voor het eerst een zombie was teruggevonden. De omliggende inwoners, die niet wakker waren geworden door het kabaal zaten er nu al 3 dagen opgesloten. Overgeleverd aan de honger, de chaos, de zombies. Zolang er geen sluitende oplossing was voor het probleem, zou het zo moeten voortgaan. Hij zuchtte en meldde nog maar eens in zijn walkie-talkie dat alles veilig en rustig was. Maar zou dat ook zo blijven wanneer er meer slachtoffers vielen binnen de quarantaine?

Instellingen:
Aantal spelers: 20. Bij meer wordt er geselecteerd.
BM-opvolging: Oude BM kiest nieuwe BM
Claimen: Toegestaan
Netwerken: Toegestaan
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
Manier van stemmen: Topic, rood en groen
Eindtijd stemmen: 21.00, tenzij anders vermeld.



Rollen
Burgers: Ja
Beschermengel: Ja
Beul: Ja
Dorpsoudste: Ja
Dorpsgek: Ja
Heks: Ja
(1 Willekeurig drankje per heks)
Jager: Ja
Muizenval: Ja
Priester: Misschien
Andere rollen: Misschien

Slechtjes:
Zombies: 2
(Hetzelfde als wolven. De enige aanpassing is dat als er burgers gelunched worden, zij in zombies zullen veranderen.)
Fireas: 1
(Deze inwoner van Wakkerdam is nu ook een zombie, echter heeft hij nog een groot deel van zijn verstand. Op de derde nacht zal hij met zijn zombies iemand infecteren, die dan vrijwillig zich bij de zombies aansluit en in ruil voor zijn samenwerking in leven blijft.)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst:

1. Batbeetje45 - Inactiviteitsdood Dag 5
2. Maximus - Jagersschot dag 2
3. Sanhal
4. Genius
5. Kyraco - Lynch dag 5
6. Vinie15 - Lynch dag 1
7. Donny - BM
8. owen666 - Lynch dag 2
9. Can you pizza - Inactiviteitsdood Dag 5
10. MoonMonkey
11. Initia - Priester dag 4
12. Ydeger - Lunch Dag 5
13. Gekko - Lynch dag 4
14. Relax - Beulactie dag 3
15. PartOfTheGame
16. Noobje783 - Lynch dag 3
17. Gerbentjee - Heks dag 4
18. Bezem
19. (debestejens541) Animal

Vervangers:

2. Marcoknight
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Regels:

- Het is verboden eender wat uit een pm van de spelleiding te kopiëren, te printscreenen of op eender andere manier aan iemand anders te laten zien. Hetgeen ze moeten weten hebben ze zelf ook.
- Het is verboden nog te praten nadat je hier in het topic dood staat aangeduid door een beulactie of door een bericht van de spelleider.
- Het is verboden een valse beulactie te plaatsen
- je stuurt je speciale actie of lunch naar zowel RabbidRobin als Fireas
- De spelleiding heeft over WvW-gerelateerde kwesties altijd gelijk
- Deze regels kunnen op ieder moment aangepast worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Een ijzingwekkende gil ging door het afgesloten stuk van Wakkerdam. Nog maar enkele mensen overleefden nu binnen de met grote houten muren afgezette ruimte. Een twintigtal om exact te zijn. Ze kenden elkaar ondertussen allemaal al. Iedereen kende elkaar, maar toch waren er enkelen onder hen niet gewoon normale slechteriken. Ze waren eigenlijk zombies en zouden in de nacht door de steegjes sluipen om iemand anders op te eten. Was deze een domme burger, dan kon hij ook zonder zijn hersens overleven en zou deze zich bij de zombies kunnen aansluiten, niet beter wetend dan uit pure overlevingsdrang eveneens zijn soortgenoten op te gaan peuzelen.

En zo kwam het op een dag dat ze besloten dat ze een leider nodig hadden. Ze zouden iemand uitkiezen, een burgemeester voor Klein-Wakkerdam, zoals ze hun stuk dorp vanaf nu zo noemden. RabbidRobin bekeek het wat vanaf een afstand, hij liet ze hun gang gaan. Hij wist echter ook niet hoe de zombies eruit zagen, door elkaar te doden, zouden ze er uiteindelijk als de wetenschappers met hun onderzoek mislukten minder zelf eigenhandig moeten doden, want zombies waren blijkbaar vrij moeilijk dood te krijgen, wie weet of het de burgers van Klein-Wakkerdam zou lukken...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10470

Gast
DonFrank 4 BM. Waarom?

- Is nog nooit BM geweest
- Is PRO als spelleider van de Speeds
- Is gewoon democratisch
 

DeletedUser

Gast
Owen, ik heb hoge verwachtingen van je. Je moet alleen wel theorieen bij je verdachten maken.
 

DeletedUser20686

Gast
Owen, ik heb hoge verwachtingen van je. Je moet alleen wel theorieen bij je verdachten maken.

Waar komt dat opeens vandaan? Vanwaar deze random bm stem?

iig, veel succes allen!

imrahil is wolf
Kyraco is een gezombificeerde premiejager
 

DeletedUser

Gast
Waar komt dat opeens vandaan? Vanwaar deze random bm stem?

iig, veel succes allen!

imrahil is wolf
Kyraco is een gezombificeerde premiejager

Hij is 1 van de beteren de laatste tijd, vooral als wolf zijnde viel het me op dat hij de wolven doorhad.
 

DeletedUser16774

Gast
Succes, iedereen! Imrahil is wolf!

Initia4bm!

Waarom?
Initia is een goedje.
Initia is geen slechtje.
Initia belooft actief te zijn (vorige keer kwam er onverwachte toetsenperiode).
Initia is nog nooit bm geweest, en wil het graag eens een keertje zijn. Anders zijn het altijd dezelfde personen.
 

DeletedUser22163

Gast
veel succes allemaal

bm(let op dit kan allemaal nog veranderen): Donny, ik vind dat hij alles wel goed kan uitleggen en ik hoop toch dat hij dit potje actief gaat meedoen. daarom geef ik donfrank een kans als BM. let op zoals ik al zei dit kan veranderen, dus ga niet haten :p
 

DeletedUser19654

Gast
Uhmm... ik wil niet veel zeggen, maar waarom allemaal BM stem op Don?
De laatste potjes heeft hij nou niet bepaald geweldig gespeeld.

Dan zie ik liever kyra als BM, die heeft afgelopen potje nog iets gedaan.
 

DeletedUser10470

Gast
veel succes allemaal

bm(let op dit kan allemaal nog veranderen): Donny, ik vind dat hij alles wel goed kan uitleggen en ik hoop toch dat hij dit potje actief gaat meedoen. daarom geef ik donfrank een kans als BM. let op zoals ik al zei dit kan veranderen, dus ga niet haten :p

I'm in! Deze ronde ben ik iig actiever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan