• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #96 - Zombies in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
@Maan Afgelopen potje heeft ze idd zeer goed gespeeld als wolf.

Succes, iedereen! Imrahil is wolf!

Initia4bm!

Waarom?
Initia is een goedje.
Initia is geen slechtje.
Initia belooft actief te zijn (vorige keer kwam er onverwachte toetsenperiode).
Initia is nog nooit bm geweest, en wil het graag eens een keertje zijn. Anders zijn het altijd dezelfde personen.

Dag 1 kon je nog reageren en vanaf dag 2 had je 'onverwacht' toetsen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
I'm in! Deze ronde ben ik iig actiever.

dat hoop ik ook voor jou, want dit keer mogen de zombie's niet winnen.

Maar een vraagje: Als je gelunch word dan word je een zombie, maar dan komt er elke dag een zombie bij dus dan word het bijna onmogelijk om te winnen, vind je niet?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat er vrij veel speciaaltjes inzitten,Vinie, om dat te compenseren.
 

DeletedUser10470

Gast
O nee? 2 potjes geleden? Dag 1 was je BM, ging je dood en maakte mij BM! :)
5 minuten...
dat hoop ik ook voor jou, want dit keer mogen de zombie's niet winnen.

Maar een vraagje: Als je gelunch word dan word je een zombie, maar dan komt er elke dag een zombie bij dus dan word het bijna onmogelijk om te winnen, vind je niet?

Ja, dat is idd zo... Nja, op goed geluk maar
 

DeletedUser21204

Gast
Dan zie ik liever kyra als BM, die heeft afgelopen potje nog iets gedaan.

Moon, toen was ik wolf x) Dus ik betwijfel of jij het zo goed vond wat ik allemaal heb gedaan het volgende potje :p Maargoed, een BM-stem heb ik graag hoor :)
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger4BM

Waarom nu weer? Dat is waarschijnlijk jullie eerste gedachte. Ik zeg zelf namelijk de hele tijd dat ik faal, je niets aan me hebt, enzovoorts. Maar iets in mij zegt dat dit potje anders zal zijn. Daarom zou ik wel vereerd zijn met een paar stemmen. Maar niemand wil me zonder argumenten. Die staan dan ook nu hier onder.

Wel, waarom zou ik BM worden?
- Ik ben actief genoeg om een flink netwerk te voeren
- Je hebt vrij veel aan me als ik je vertrouw
- En alle cliché's

Goed, tot zover mijn campagne. Vragen stellen mag altijd. Mijn stemmen wachten nog even. Wel fijn dat jullie nu dit weten.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Hij is 1 van de beteren de laatste tijd, vooral als wolf zijnde viel het me op dat hij de wolven doorhad.
Vind je? Gezien het vorige potje heb ik totaal niet de neiging mijn BM-stem aan owen te geven. Veel heb ik hem daar niet echt zien doen he. Niks tegen owen, maar ik denk niet dat het een goed idee is hem BM te maken met deze achtergrond.

Ik stem voor het moment nog niet (eerst zien hoe actief anderen zijn) , maar als Relax toont deze keer actief te kunnen werken gaat mijn stem op hem.
 

DeletedUser

Gast
Vind je? Gezien het vorige potje heb ik totaal niet de neiging mijn BM-stem aan owen te geven. Veel heb ik hem daar niet echt zien doen he. Niks tegen owen, maar ik denk niet dat het een goed idee is hem BM te maken met deze achtergrond.

Ik stem voor het moment nog niet (eerst zien hoe actief anderen zijn) , maar als Relax toont deze keer actief te kunnen werken gaat mijn stem op hem.

Hij scheen de wolven door te hebben, de rest niet.

Relax beoordeel je dus niet alleen op basis van het vorige potje?
 

DeletedUser16774

Gast
@Maan Afgelopen potje heeft ze idd zeer goed gespeeld als wolf.



Dag 1 kon jenog reageren en vanaf dag 2 had je 'onverwacht' toetsen

Ik had al toetsen, maar toen was het nog te doen. Maar ik denk niet dat verdere uitleg nodig is.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
http://forum.nl.grepolis.com/search.php?searchid=350105
In de 6 posts die hij er heeft gepost zie ik daar niet echt iets in dat hij het doorhad, POTG. En anders... als dat wel zo was.. waarom zegt hij het dan niet?

En wat relax betreft.. ik heb nog niet gestemd, ik wacht af hoe hij deze keer te werk gaat.
O, en trouwens, afgaand van vorig potje gaat niet echt want dag 2 was hij lynch...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Owen zal vast een goede speler zijn, maar het vorige potje was hij gewoon een inactieve zak, en ik zie niet waar hij zegt door te hebben wie de wolven zijn, want hij zei gewoon niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan