• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Derk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wolven van de Kinderboerderij
Een Imrahil en De Bezem productie

iz71u1.png


Er heerste onrust in de gemeente waar de boerderijen van boer Aart, Bart en Claas lagen. Of hadden gelegen, aangezien ze niet meer leefden waren ze technisch gezien namelijk geen eigenaar meer. De omgeving was er eindelijk achter gekomen dat de boeren op één of andere manier waren verdwenen, niemand wist wat er precies was gebeurt. Er zou dan ook tot op de bodem worden uitgezocht wat de oorzaak was! Maar daarvoor moesten de boerderijen tot op de laatste centimeter volkomen worden afgesloten. Dat leverde problemen op, dat was allemaal niet mogelijk zolang er nog dieren over het erf rondhuppelden. Maar er was een man met een oplossing, en zoals alle slimme mensen was hij een boer, genaamd boer Derk. Hij wilde de dieren wel adopteren en op zijn eigen boerderij opvangen. Dit leek iedereen dan ook een uitstekend plan, de dieren werden snel van de boerderijen opgehaald en naar de boerderij van Derk vervoerd.

Dit is dus:
De Boerderij van Boer Derk

Aantal spelers: zoveel mogelijk
Claimen: ja
Netwerken: ja
Hints: nee
Afscheidsbrief: ja (mogelijk gecensureerd)
Klaagmuur: nee
BM-opvolging: oude kiest nieuwe
Manier van stemmen: groen voor burgemeester, rood voor lynch
Eindtijd stemmen: 20:30, verhaaltjes zo spoedig mogelijk daaropvolgend

Mogelijke rollen:
Goed:
Dorpsoudste V2(waakhond)
Beschermengel V1(paard)
Beul V2(haan)
Muizenval(kat)
Jager V2(varken)
Heks V1(koe)
Zieke(rat)
Lycantroop(schaap in wolfskleren)
Burger(schaap)

Neutraal:
Cupido V1(duif)

Slecht:
Infectiewolf V1(wolf in schaapskleren)
Welp V2(welp)
Wolven(wolven)

Voor de mensen die voor het eerst WvW spelen, verwijzen wij jullie graag door naar de regels en rollen (klik). Wanneer je dit door genomen hebt ben je helemaal klaar voor je eerste potje WvW! Als er hierna nog vragen zijn, willen wij deze met alle liefde beantwoorden! Stuur ons een een privébericht en jullie vragen zullen beantwoord worden!

De Spelregels:
- Dit zijn de spelregels, deze regels gelden dus voor iedereen.
- Elke speler moet zich naar zijn rol gedragen.
- Het is verboden om PM’s of screenshots van PM’s te posten.
- Als iemand (of jijzelf) de regels overtreedt, meld dit dan, de straf zal minder groot zijn.
- Je mag alleen berichten plaatsen wanneer je mee doet aan het spel en op de desbetreffende boerderij zit.
- Als je dood bent mag je geen berichten meer plaatsen of informatie doorgeven.
- Als de spelleiding iets zegt luister je ernaar.
- De spelleiding heeft altijd gelijk.
- Claimen en netwerken zijn toegestaan.
- Inactiviteit wordt bestraft.
 

DeletedUser

Gast
Spelerslijst:
1. Kyraco - Wolf Lynch dag 7
2. Spartian - Wolf Inactiviteitsdood dag 7
3. bertceyssens
4. Nissassa - Wolf in schaapskleren (infectiewolf) Lynch dag 6
5. lennertlenor - Schaap Inactiviteitsdood dag 7
6. Koning Konijn - Haan (beul) Lunch dag 6
7. Araluen
8. Marcoknight - Waakhond (dorpsoudste) Lunch dag 10
9. Maarten-91111 - Burgemeester
10. Helker - Schaap (burger) Lynch dag 9
11. cuprake - Schaap Inactiviteitsdood dag 7
12. Spartamilan - Wolf Lynch dag 10
13. Eugor - Paard (beschermengel) Lunch dag 7
14. Jaspenia
15. Sanhal - Wolf Heksenactie dag 8
16. jerom 000001 - Schaap (burger) Lynch dag 8
17. Basibas - Rat (zieke) Lynch dag 11
18. Gekko - Wolf in schaapskleren (infectiewolf) Beulactie dag 6
19. Genius

Gebeurtenissen:
Beulactie Dag 6
Burgemeester, Lynch & Lunch Dag 6
Lynch & Lunch Dag 7
Heksenactie Dag 8
Lynch & Lunch Dag 8
Lynch & Lunch Dag 9
Lynch & Lunch Dag 10
Lynch & Lunch Dag 11
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Morgenavond 20:30 is deadline voor BM-stemming en lynch! Men kan alleen tussen Marcoknight, Genius0615 en Kyraco kiezen voor de nieuwe burgemeester, aangezien zij in de oude boerderijen BM waren.
 

Genius0615

Erinys
Marco lijkt me verstandiger aangezien in zijn dorp zogoed als alle, zoniet alle wolven al dood waren en hij dus praktisch bewezen is, wat bij mij niet het geval is.
 

DeletedUser

Gast
Zoals jullie wellicht gemerkt hebben is niet iedereen uit de vrachtwagen gekomen die is ingestapt. Tijdens de reis zijn er een aantal door de krapte overleden. Dit zijn:
- Chooter 12, de welp
- Darkhenk98, de kat (muizenval)
- Necremancer97, het schaap (burger)
- Tristiano, het schaap (burger)
- Vanneste David, het schaap (burger)
 

DeletedUser23079

Gast
marcoknight
Gezien de goede geschiedenis van hun boerderij is dit de verstandigste keuze
 

DeletedUser23480

Gast
Ik ga voor marco omdat (bijna) ale wolven onder zijn leiding dood zijn
 

DeletedUser21204

Gast
Ben ik het mee eens.
Het lijkt me duidelijk dat van ons 3en, Marcoknight het het best heeft gedaan, en ook het minst kans heeft om wolf te zijn.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Marcoknight zoals hier al vaak is gezegd heeft zijn dorp het het beste gedaan en dus heeft hij minder kans om wolf te zijn.
 

DeletedUser

Gast
IK KLAAG HIERBIJ NISSASSA AAN. Wegens de doodslag, hoogverraad, omkoping en andere smeerlapperij.
Hieronder ziet u de verklaring van de verdachte. 24 uur voor de feiten. Hij bevestigde bij hoog en bij laag dat de Koningin, mijn dierbare echtgenote die ons allen heeft verlaten, goed meedacht, actief meewerkte en niets fout deed.
TUJvcIq.png

In de tijd die volgt is Koningin Konijn eerder stil, we hadden het hier druk en ze had niet genoeg tijd om heel veel online te zijn. Daarom lijkt het mij onmogelijk dat de mening om haar zo sterk zou omdraaien. Maar niets is minder waar. Mijn allerliefste, nietsvermoedende wijfje werd niet veel later bruusk neergehaald door haar boerderijgenoten. Een of andere gestoorde aap bleef maar bashen en bashen en heel de boerderij volgde meteen. Wat een zwakkelingen!

En dan, niet veel later. De snodaard waagt het om als 4e op mijn vrouwtje te stemmen. Zonder enig eergevoel verraad hij alles wat hem ooit dierbaar was geweest.
3Sr5HY7.png
Hij heeft al langer verdenkingen, meent hij? Wat een zever. Nog geen 24 uur daarvoor vond hij alles nog koosjer.
En de argumenten die hij later die avond ging aanhalen? Zijn motief ontbreekt.
En wacht eens even, wat is er net ervoor gebeurt, DE INFECTIE.

EN Hierbij acht ik dit tot genoeg bewijs om Nissassa openlijk terecht te stellen en te exuceteren voordat hij menig ander kwaad aandoet.

Dit alles is bij ter oren gekomen. Ik zag Koningin Konijn nog net voor haar dood, ze klonk ongerust, bang, bedeesd. Ze wist dat de dood haar ging komen halen, haar enige hoop was haar enige metgezel, maar deze boorde die hoop zo hard terug in de grond dat ze het niet eens meer zag zitten om de stemming om te laten slaan en in leven te blijven.

Owja, Marco 4 BM
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt me dat het niet zo heel veel zin heeft om op een andere te stemmen, en ik Marco volledig steun.
 

DeletedUser22821

Gast
ik ga voor marco lijkt me duidelijk waarom denk ik, lees gewoon de reacties hierboven
 

Araluen

Manticore
IK KLAAG HIERBIJ NISSASSA AAN. Wegens de doodslag, hoogverraad, omkoping en andere smeerlapperij.
Hieronder ziet u de verklaring van de verdachte. 24 uur voor de feiten. Hij bevestigde bij hoog en bij laag dat de Koningin, mijn dierbare echtgenote die ons allen heeft verlaten, goed meedacht, actief meewerkte en niets fout deed.
TUJvcIq.png

In de tijd die volgt is Koningin Konijn eerder stil, we hadden het hier druk en ze had niet genoeg tijd om heel veel online te zijn. Daarom lijkt het mij onmogelijk dat de mening om haar zo sterk zou omdraaien. Maar niets is minder waar. Mijn allerliefste, nietsvermoedende wijfje werd niet veel later bruusk neergehaald door haar boerderijgenoten. Een of andere gestoorde aap bleef maar bashen en bashen en heel de boerderij volgde meteen. Wat een zwakkelingen!

En dan, niet veel later. De snodaard waagt het om als 4e op mijn vrouwtje te stemmen. Zonder enig eergevoel verraad hij alles wat hem ooit dierbaar was geweest.
3Sr5HY7.png
Hij heeft al langer verdenkingen, meent hij? Wat een zever. Nog geen 24 uur daarvoor vond hij alles nog koosjer.
En de argumenten die hij later die avond ging aanhalen? Zijn motief ontbreekt.
En wacht eens even, wat is er net ervoor gebeurt, DE INFECTIE.

EN Hierbij acht ik dit tot genoeg bewijs om Nissassa openlijk terecht te stellen en te exuceteren voordat hij menig ander kwaad aandoet.

Dit alles is bij ter oren gekomen. Ik zag Koningin Konijn nog net voor haar dood, ze klonk ongerust, bang, bedeesd. Ze wist dat de dood haar ging komen halen, haar enige hoop was haar enige metgezel, maar deze boorde die hoop zo hard terug in de grond dat ze het niet eens meer zag zitten om de stemming om te laten slaan en in leven te blijven.

Owja, Marco 4 BM

dit klinkt nog best logisch eigenlijk. . .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan