• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Derk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Ik stel eigenlijk toch voor dat we even wachten wat Nissassa hierop te zeggen heeft.
Want wie weet wat er allemaal achter de schermen is gebeurd enzo.
Daarbij, iemand kan toch van gedachte veranderen door gesprekken met bepaalde personen te hebben? Maakt dat ze meteen wolf?
 

DeletedUser22821

Gast
nee hoor maar was gewoon een grapje
uiteraard moet hij zich nog verdedigen voor we een conclusie trekken
 

Genius0615

Erinys
nee hoor maar was gewoon een grapje
uiteraard moet hij zich nog verdedigen voor we een conclusie trekken

Tuurlijk was dat een grapje, zoals al je stemmen in het vorige topic die totaal op niks sloegen ook grapjes zijn...
En ga nu niets beginnen te zeveren over conclusies trekken, al je stemmen tot nu toe waren volgend op iemand, zelfs als diegene een totaal idiote stem neerzette die op niks sloeg :rolleyes:
 

DeletedUser22821

Gast
euh... ik dacht dat enkel wolf een slechtje was...
nog is even naar de rollen gaan kijken dan
 

DeletedUser21204

Gast
Ik weet niet helemaal zeker of ik jerom wel serieus moet nemen nu...... :confused:
 

DeletedUser

Gast
Hmm, interessante theorie koning, dat kan best wel een goede reden zijn, maar eerst wachten op antwoord van nissassa.
Bedankt voor de bmstemmen trouwens, laten we ervoor zorgen dat we gewoon wat wolfjes gaan vermoorden en dan de goedjes laten winnen ! Ik zal zelf ook op marcoknight stemmen, omdat ik van mezelf weet dat ik goed ben, en omdat de kans dat de bms van de andere dorpen wolf zijn redelijk groot kan zijn.
Jerom vind ik een beetje vreemd. Het ziet eruit alsof hij de game niet helemaal kent en snapt, maar zijn gedrag is wel erg wolfish. Ik weet nou niet hoe relatief je nieuwerd moet zien met verdacht zijn, maar ik ga wel op hem letten. Jerom zegt in mijn mening niets nuttigs en als er op hem word geklaagd om hem wuift hij het simpel weg, beetje vreemd allemaal.
 

DeletedUser

Gast
R.I.P. Derk

De wolven wisten dat het mis zou lopen met een boer op de boerderij. Vandaar dat die boer dus eventjes uit de weg moest worden geruimd. Daarom brachten de wolven al hun messen en vorken mee om de boer helemaal kapot te maken. De rest van de dieren zagen aan het eind van de avond de dode boer liggen. R.I.P.
 

DeletedUser23442

Gast
Niet dat het nog iets uitmaakt, maar voor de volledigheid toch maar MarcoKnight

Dan ben ik voor de lynch ook nog wel benieuwd naar de reactie van Nissassa.

En idd, wat is de toegevoegde waarde van dat RIP derk???
 

DeletedUser23079

Gast
Gewoon om het verhaaltje te laten kloppen en te laten zien dat er nog steeds wolven zijn :s?
 

DeletedUser22536

Gast
Vooralsnog ik denk niet dat we een wolf hadden, er is meer bewijs dat we geen hebben dan dat we er wel 1 hebben.
Zodra ik denk dat we wel een wolf hebben in het Bart groepje zal ik je vertellen wie ik daarvan verdenk.
Mensen vinden het vaak niet leuk beschuldigd te worden en we kunnen dus beter als goede groep doorgaan tot blijkt dat we dat niet zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Dus je hebt vermoedens, maar wil ze pas uiten als je zeker weet dat er nog een wolf in die groep zat? :rolleyes:

How about jij vertelt je vermoedens gewoon, en dan zien we wel of we er wat mee doen?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap helker hier wel, omdat mensen zich dan aangevallen gaan voelen en mogelijk gaan counteren en weet ik veel wat, maar ik ben het eens dat je het nu moet vertellen. Je benadrukte te erg dat je iemand verdacht, terwijl je dat ook niet kon vertellen , maar dat deed je wel. Om vervolgens niet te gaan vertellen wie verwekt alleen maar vermoedens dat je wat te verbergen hebt .
 

DeletedUser

Gast
Dus je hebt vermoedens, maar wil ze pas uiten als je zeker weet dat er nog een wolf in die groep zat? :rolleyes:

How about jij vertelt je vermoedens gewoon, en dan zien we wel of we er wat mee doen?

ik heb nog is jouw deelname aan wow (deze keer) door gelezen, en ik moet eerlijk zeggen dat Helker er goed aan doet niet te veel mensen te beschuldigen als hij nog niet genoeg bewijs heeft.

Wat me wel opvalt is dat er bij ons nauwelijks is geclaimd (in het openbaar), en bij bijv. aart wel veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan