• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser19689

Gast
Kan je ff een basis uitleg geven?

Sorry, maar ik ken zelf niets van die programma's. Ik weet enkel dat GIMP het beste gratis alternatief is, daar eindigt mijn kennis dan ook. Maar je kan sowieso tig tutorials op het internet vinden.
 

DeletedUser

Gast
Saphira_zpsb7a7a0f5.jpg

Mijn eerste :D
Ik heb Highlights/Schaduw en heb de wolken zelf gemaakt.
 

DeletedUser

Gast
Ja maar ik kan op de een of andere manier sommige niet invoegen.
Heb nu net een vet zieke gemaakt maar kan er niet in..
 

DeletedUser

Gast
Als je echt professioneel plaatjes wil gaan maken, en je wil dit gratis. Dan is GIMP het beste en meest uitgebreide programma, het evenaart Photoshop.

Photoshop is waarschijnlijk ook wel gratis te krijgen als je een beetje je best doet.
 

DeletedUser20125

Gast
2wcjpko.jpg


Een van mijn betere :)
Was voor GES
Render: gewoon die ring

Mijn sig is ook zelf gemaakt :)
En daar was ik ook vrij trots op. Ik gebruik gimp en verder probeer ik het zelf te ontdekken ;)
 

DeletedUser20125

Gast
Gnome Image Manipulation Program

Oprspronkelijk van Linux als alternatief voor het betalende photoshop. Maar volgens mij even goed.
 

DeletedUser

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Legion2.jpg


Ik ben nieuw in het spel en net mijn eigen alliantie plaatje gemaakt. Ik maak vaak plaatjes voor anderen, leuk om te doen :)
Ik heb heelveel profile pics gemaakt voor een text based online multiplayer mafia game ik zal binnenkort ze op mijn website zetten.
 

DeletedUser

Gast
hey bedankt, ik maak graag kleine collages, deze is nog erg eenvoudig. :) enfin ik ben ook grafisch ontwerper van beroep :)

joinlegion.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21737

Gast
kan iemand een profielplaatje voor mij maken
old school,uitdagend,iets met schedel die wordt verpulverd?
stuur maar PM'tje als je dit wilt doen of gedaan heb
 
Bovenaan