• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser

Gast
Misschien lees ik ergens over heen maar ik zoek tutorials, Ik vind wel veel tutorials maar ik ben een echte grote noooob. Hopelijk heeft iemand leuke en makkelijke tut voor me.
Ik gebruikt PS Cs6.(Is dit nog goed genoeg??)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb net mijn tekenboek er weer bijgepakt en een oude tekening afgemaakt
ia1w.png


't Is een soort van überbadass koning van alle badass vissen, kwallen, slakken en andere enge zeedieren. En daarom heeft hij natuurlijk wel een kroon.

Hij zit in zijn onderzeese troonzaal:
y8ob.jpg

Hier heb ik het contrast etc. een beetje aangepast om de ruimte nog iets badasser te maken:
o82z.jpg
 

DeletedUser

Gast
zouden jullie een plaatje kunnen maken voor mijn profiel? iets met een wolf, mag iets speciaals zijn :)
alvast bedankt
aion1
 

DeletedUser

Gast
Hoe vind je deze, aion? Bij de eerste staat er 'Aion1', en bij de andere 'Aion'. Jij kiest maar welke de leukste is :)
Btw, afmetingen zijn niet aangepast, maar dat hoeft normaalgezien niet voor een forumavatar

2hdxttc.jpg

2j0dtzo.jpg
 

DeletedUser

Gast
Alice is weer creatief bezig :O

Bedankt voor de mijne btw :)
Haha, graag gedaan :)
Ik vind die van Aion persoonlijk heel goed geslaagd. Een van mijn beste bewerkingen totnutoe :)
Als er btw commentaar is hoor ik het graag. Ik probeer hier beter in te worden en vind het heel leuk om zo afbeeldingen voor mensen te gaan zoeken :D
 

DeletedUser20125

Gast
Ik heb eigenlijk geen tips!
Dat is prachtig gewoon!

Ikzelf ben minder een fan van het combineren van render/stock, eerder van abstracte achtergronden.
Maar echt prachtig!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb eigenlijk geen tips!
Dat is prachtig gewoon!

Ikzelf ben minder een fan van het combineren van render/stock, eerder van abstracte achtergronden.
Maar echt prachtig!

Bedankt :).

Zou je mij een voorbeeld willen laten zien, van wat je bedoelt met abstracten achtergrond?
Misschien kan ik daar proberen iets mee te maken.
 

DeletedUser19654

Gast
Werken jullie soms met gimp?
Of een ander programme, dan kan ik dat eens uitproberen misschien :D
 

DeletedUser

Gast
Werken jullie soms met gimp?
Of een ander programme, dan kan ik dat eens uitproberen misschien :D

Photoshop cs6/2.
Gimp uitgeprobeerd, en prima programma maar wel super traag vergeleken met photoshop. Daarnaast is photoshop een stuk fijner. Mijn mening dan.
 

DeletedUser19654

Gast
Die vind ik wel ietsje mooier :p
Alleen de randen zijn niet zo goed gelukt volgens mij. De tekst staat er een beetje scheef op en die bruine rand naast de leeuw moet natuurlijk weg, maar verder:
Ik vind hem wel mooi!
 

DeletedUser

Gast
Eerste keer gimp gebruikt, het lukt me voor geen meter..
Kan iemand het me leren?

Dit is het eind resultaat:
24pw4fb.jpg
 

DeletedUser

Gast
De Grepolis Times cover wordt ook maandelijks in Photoshop gemaakt :)

Je hebt nog een hele hoop andere programmas met als bekendste (en meest basic) paint.
 
Bovenaan