• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Alliantie

DeletedUser

Gast
als je te veel leden hebt, wordt het forum heel onoverzichtelijk.
dan krijgt het forum bij wijze van spreken elke seconde een nieuw bericht, is niet bij te houden.
persoonlijk heb ik een voorkeur voor kleine allianties, met niet meer dan 30 leden.
 

DeletedUser20688

Gast
Ik kijk niet zo naar leden aantallen. Als je de kans hebt om 200 leden te hebben, waarom laat je deze onbenut.
Vind dat mensen nogal gauw het woord massa-alliantie in de mond nemen. Ben altijd op zoek naar actieve spelers die passen in ons plaatje en in het gebied zitten waar wij actief zijn. Over leden vervangen vind ik ook een beetje onzinnige uitspraak. Ik verklaar mensen voor gek als ze geen puntenlimiet in stellen, je kan best van je leden vragen voor een groei, halen ze dit niet. Waarom hou je deze mensen in je alliantie als ze niet binnen een bepaalde tijd groeien, als dit niet kan door privé redenen. Natuurlijk dan hou je ze binnen je alliantie, maar vaak zijn het ook de mensen die dit puntenlimiet niet halen, ook de mensen waarvan je nooit wat hoort. Lege hulzen noem ik deze mensen, en die hoef ik niet binnen mijn alliantie. Over de uitspraak het is geen Fifa, heb ik maar een antwoord. Als je niet kijkt naar spelers die verbetering kunnen brengen binnen je alliantie, waarom heb je dan een alliantie? Het uit eindelijke doel is toch om wereldwonderen te bouwen, waarom zou je dit doen met zwakke spelers?
 

DeletedUser20850

Gast
Niet iedereen kan even snel groeien, jongeheer. Als je ze dan uit de alliantie zet omdat ze wat trager groeien dan anderen, dan selecteer je gewoon beter de personen die je binnen haalt. Trager groeien, het kan zijn omdat je zeer veel werkuren moet draaien, ook omdat je geen zin hebt, in het 2de geval begrijp ik het om ze eruit te zetten, in het 1ste niet
 

DeletedUser20688

Gast
Dat snap ik dat niet iedereen snel kan groeien daarom waren de punten eisen ook niet bizar hoog. Het was bijv: van 3000 naar 3800 in 8 dagen, daarna 3800 naar 5000. Niet enorme vraag maar een minimale groei.
 

DeletedUser20850

Gast
3800-->5000 is wel redelijk veel, zoals ik zei, sommigen moeten vele uren draaien, dan wordt dat moeilijk. Je maakt een bondgenootschap aan, ik vermoed dat je van All In bent, en dan nodig je de sterksten uit?
 
Bovenaan