• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Amerika.

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie van de situatie in Amerika nu met de 'shut down'?

Ziet er uit als een bewuste crash. Republikeinen en Democraten spelen een spelletje over de rug van de burger. Het hele Obamacare is volgens mij één grote grap die nooit bedoeld is om te slagen en dat de Republikeinen dat als belangrijkste speerpunt zien om volledig tegen te werken is net zo'n grap. Een grote freakshow.

Binnenkort zal het fascistische regime van Amerika z'n ware gezicht laten zien en ellende over zijn eigen burgers en over de rest van de wereld uitbraken. Hitler is maar een kleine jongen in vergelijking met Obama en z'n clubje.
 

DeletedUser199

Gast
Ziet er uit als een bewuste crash. Republikeinen en Democraten spelen een spelletje over de rug van de burger. Het hele Obamacare is volgens mij één grote grap die nooit bedoeld is om te slagen en dat de Republikeinen dat als belangrijkste speerpunt zien om volledig tegen te werken is net zo'n grap. Een grote freakshow.

Binnenkort zal het fascistische regime van Amerika z'n ware gezicht laten zien en ellende over zijn eigen burgers en over de rest van de wereld uitbraken. Hitler is maar een kleine jongen in vergelijking met Obama en z'n clubje.

Waar was jij voor anderhalf jaar geleden en waarom bleef je daar niet?

Om de een of andere reden verkeer denk je dat je ook maar enig idee hebt waar het over gaat, maar als je dat niet weet: doe dan niet alsof je er verstand van hebt. Ik ontken zeer zeker niet dat de Democraten en Republikeinen momenteel een (smerig) spelletje spelen over de rug van de burgers, maar dat spelletje is iets heel anders dat wat jij denk. Momenteel staan de Republikeinen en Democraten gewoon zo recht tegenover elkaar dat hun ego belangrijker is dat wat goed is voor het land, maar ze hebben dit niet bedacht om de USA te veranderen in een fascistisch regime.

Dat jij überhaupt het lef hebt om Obama te vergelijken met iemand als Hitler zegt al genoeg over jouw intelligentie en het verbaast me dan ook dat mensen zoals jij niet in een inrichting worden gestopt wegens waanideeën. Ik raad je aan om je nog eens in te lezen over wie Hitler was en wat hij allemaal gedaan heeft en dan weer terug te komen, misschien dat ik je dan wel serieus zal nemen...
 

DeletedUser

Gast
Ik heb me wat Hitler betreft genoeg ingelezen. Als jij, en velen met je, nu ook je oogkleppen afdoet wat betreft het huidige Amerika zijn we een stuk verder.
Het gebeurt allemaal pal onder je neus. Afschuwelijke martelpraktijken, burgers dronen, , gifgas over een bevolking uitstorten, wereldwijd alles en iedereen afluisteren, landen in puin schieten, false flag operations, media controleren en ga zo maar door. Je kunt vast blijven houden aan oude denkbeelden over de VS, maar dat is al lang niet meer de realiteit. Is het trouwens nooit geweest ook. Maar nu moet het toch wel een keertje duidelijk worden. De VS heeft een militaire kracht waar niemand iets tegen in kan brengen.
Maar over een tijdje ben jij een van de mensen die zegt: "Ich habe es nicht gewusst".

Hier nog een gezellig tekenfilmpje over de grootste democratie op aarde
http://www.theguardian.com/world/video/2013/oct/11/guantanamo-bay-hunger-strikes-video-animation
 

DeletedUser

Gast
Amerika is zeker een hard land die veel macht heeft. Maar om nou de vergelijking te maken met Hitler gaat wel een beetje ver. Integendeel, niet lang geleden was het op het nieuws dat steeds meer staten homohuwelijken toelaten.
 

DeletedUser

Gast
Obama is erger dan hitler. Zoals het altijd al was met oorlogen - de verliezer betaald. Dus ik ben van mening dat ze hitler toen der tijd alles in de schoenen hebben geschoven... Want ondertussen gaan ze gwn door met hun zieke praktijken. Kent gij toevallig dat chemical bedrijf ig farben ? Nouw daar had je een top man genaamd Fritz ter Meer ( veroordeeld tot 7 jaar in de processen van neurenberg ) Nadat hij vrij is gekomen is hij gwn weer top man geworden bij het bedrijf Bayer ( is het zelfde bedrijf) En trouwens die neurenberg zijn gwn klinklare onzin de grote jongens zijn tog geholpen om te vluchten en het krijgen van nieuwe identiteiten.
En als je kijkt naar de gekke dingen van tegenwoordig zoals aspiraam dat wordt gemaakt van bactieren en vaccin waar kwik en aluminium inzitten dan weet ik 100 procent zeker dat dit afkomstig is van die nazi wetenschappers die toen der tijd geholpen zijn te vluchten.

Maar ik zal wel weer gebanned worden voor extreem politieke opmerkingen - weer zo zieke regel die bedacht is om ons te controleren...
Maar geen probleem ik weet op een dag zullen we geholpen worden door bovennatuurlijke krachten ;)
 

DeletedUser199

Gast
Obama is erger dan hitler. Zoals het altijd al was met oorlogen - de verliezer betaald. Dus ik ben van mening dat ze hitler toen der tijd alles in de schoenen hebben geschoven... Want ondertussen gaan ze gwn door met hun zieke praktijken. Kent gij toevallig dat chemical bedrijf ig farben ? Nouw daar had je een top man genaamd Fritz ter Meer ( veroordeeld tot 7 jaar in de processen van neurenberg ) Nadat hij vrij is gekomen is hij gwn weer top man geworden bij het bedrijf Bayer ( is het zelfde bedrijf) En trouwens die neurenberg zijn gwn klinklare onzin de grote jongens zijn tog geholpen om te vluchten en het krijgen van nieuwe identiteiten.
En als je kijkt naar de gekke shit van tegenwoordig zoals aspiraam dat wordt gemaakt van stront van bactieren en vaccin waar kwik en aluminium inzitten dan weet ik 100 procent zeker dat dit afkomstig is van die nazi wetenschappers die toen der tijd geholpen zijn te vluchten.

Maar ik zal wel weer gebanned worden voor extreem politieke opmerkingen - weer zo zieke regel die bedacht is om ons te controleren...
Maar geen probleem ik weet op een dag zullen we geholpen worden door bovennatuurlijke krachten ;)

Hi Andromeda, leuk dat je denkt indruk te kunnen maken op mensen, maar dat werkt niet echt. Bayer AG en IG Farben zijn wel degelijk 2 verschillende bedrijven. Die "grote jongens" zoals jij het noemt hebben bijna allemaal levenslang of de doodstraf gekregen, daar is bewijs van geleverd. Om verder te gaan op ter Meer:
Wat ter Meer heeft gedaan is het gas uitvinden en uittesten, maar kan jij me ook uitleggen wat hier fout aan was? Hitler had toen der tijd op een legitieme manier de macht verkregen in Duitsland en in de ogen van het Duits volk was het dan ook niet meer dan normaal dat er een nieuwe revolutionaire manier werd gezocht voor de doodstraf. Of ben je van mening dat de persoon die de "Lethal injection" heeft uitgevonden ook vermoord moet worden? Ter Meer heeft na zijn vrijlating een hele grote bijdrage aan de Chemische wetenschap geleverd en zijn foundation zorgt er nog steeds voor dat studenten hun opleiding kunnen betalen.
 

DeletedUser

Gast
Voor de oorlog was bayer met nog minimaal 6 andere gefusereerd tot ig farben.
Na de oorlog zijn ze (verplicht) gescheiden.. dus het zijn inderdaad niet de zelfde bedrijven maar dit waren ze wel..
En dat de grote jongens zijn ontsnapt en paar kleine spelers ervoor hebben op geofferd bij de processen van neurenberg weet zelfs mijn vader - en die man wordt 6 x perdag gehersenspoeld dmv zijn journaaltje ;)
Ik ben zelfs van mening dat ze zelfs adolf hebben geholpen - nooit een lichaam gezien/fotos. Precies het zelfde geval als met osama binladen die ze zogenaamd een zeemansgraf hebben gegeven..
En ik laat je deze link alvast zien zodat je niet komt aankakken met ja maar ze hebben zijn skalet gevonden etc etc, op dat skelet hebben ze de nieuwste dna onderzoeken gedaan en dit kwam er uit ;)

http://english.pravda.ru/world/europe/02-10-2009/109640-hitler-0/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dussss... Bayer en IG Farben zijn misschien toch wel 1 en hetzelfde bedrijf, de topmannen daarvan hebben geholpen Hitler te ontsnappen, die eigenlijk niet dood is zoals bin Laden en er een 'betrouwbaar' resultaat van een DNA onderzoek uit een verbrand lichaam, goed samengevat?

spiderman-meme-generator-cool-story-but-what-s-your-point-exactly-71b51b.jpg
 

DeletedUser

Gast
Dat de duivel de aarde in haar greep heeft ;) Zieke mensen die ons vergiftigen met hun fastfood en medicijnen.
En als je denk dat dit amerika is heb je het goed fout. Amerika is het volgende land wat ze zzullen overnemen als ze hun schulden niet meer kunnen betalen ;)
Dit gebeurd ook met landen zoals joegoslavie libie syrie etc. allemaal landen zonder staatschuld nadat ze naar het jaar 1800 zijn gebombadeerd zijn ze verplicht leningen aan te nemen van het imf.
En kan deze niet betaald worden wordt er beslag gelegd ;) Maar dan komen ze met het leger inplaats van de deurwaarder ;)
 

DeletedUser

Gast
Vreemd, ik meende net nog te lezen dat Obama het kwade genie is, maar blijkbaar is dat een paar minuten later niet meer zo.
 

DeletedUser

Gast
En dat amerika/VN allemaal landen plat bombadeerd (De cijfers van mensen met kankergezwellen en andere gekke virussen stijgen de pan uit bij de bombardementen vanuit amerika) is volgens jullie geen enkel probleem ? Nee naatuurlijk niet ! jullie journaaltje brengt het weer mooi. Onder het mom van terrorisme bestrijding nietwaar ? net als die journalist van the gardian die op het vliegveld werd vast gehouden onder het mom van terrorisme bestrijding.

Weet je wel die journalist die het werk van snowden publiceerd :O en die contacten heeft met wikileaks.
 

DeletedUser

Gast
En dat amerika/VN allemaal landen plat bombadeerd (De cijfers van mensen met kankergezwellen en andere gekke virussen stijgen de pan uit bij de bombardementen vanuit amerika) is volgens jullie geen enkel probleem ? Nee naatuurlijk niet ! jullie journaaltje brengt het weer mooi. Onder het mom van terrorisme bestrijding nietwaar ? net als die journalist van the gardian die op het vliegveld werd vast gehouden onder het mom van terrorisme bestrijding.

Weet je wel die journalist die het werk van snowden publiceerd :O en die contacten heeft met wikileaks.

Dude, iedereen weet dat het nieuws corrupt is :/ maar je suggestie dat VN landen plat bombardeerd slaat ook nergens op, dan geloof ik eerder corrupte mensen dan een 10 jarige snotneus.
 

DeletedUser

Gast
Dude, iedereen weet dat het nieuws corrupt is :/ maar je suggestie dat VN landen plat bombardeerd slaat ook nergens op, dan geloof ik eerder corrupte mensen dan een 10 jarige snotneus.

Nooit gehoord van de vredesmissies ? En drones die miltaire wagens toen der tijd bombadeerde in libie ?
Je weet tenminste dat het nieuw corrupt is dus hier een links met sites die wel te vertrouwen zijn ;)
http://nieuwemedianieuws.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19689

Gast
Nooit gehoord van de vredesmissies ? En drones die miltaire wagens toen der tijd bombadeerde in libie ?
Je weet tenminste dat het nieuw corrupt is dus hier een links met sites die wel te vertrouwen zijn ;)
http://nieuwemedianieuws.nl
Oke dudeeee ik ben 10 whahahahaha, gedraag je zelf hahahaha. jij lijkt hier eerder de minderjarige met je dude xD

Weet je wie in de VN veiligheidsraad zit? Rusland! Dat was toch een land dat je een tijdje geleden nog een lichtpunt in onze donkere wereld vond. Of is je standpunt daarover weeral veranderd?
 

DeletedUser

Gast
Dat was weer een kortstondig optreden van zhb-hoven.
Hij heeft wel gelijk over IG-Farben. Dat bedrijf betond onder andere uit de dochterbedrijven Bayer, BASF, Hoechst en nog enkele van die ranzige chemische grootvervuilers. Na WO2 zijn Bayer en die anderen zelfstandig verder gegaan.

Hi Andromeda, leuk dat je denkt indruk te kunnen maken op mensen, maar dat werkt niet echt. Bayer AG en IG Farben zijn wel degelijk 2 verschillende bedrijven. Die "grote jongens" zoals jij het noemt hebben bijna allemaal levenslang of de doodstraf gekregen, daar is bewijs van geleverd. Om verder te gaan op ter Meer:
Wat ter Meer heeft gedaan is het gas uitvinden en uittesten, maar kan jij me ook uitleggen wat hier fout aan was? Hitler had toen der tijd op een legitieme manier de macht verkregen in Duitsland en in de ogen van het Duits volk was het dan ook niet meer dan normaal dat er een nieuwe revolutionaire manier werd gezocht voor de doodstraf. Of ben je van mening dat de persoon die de "Lethal injection" heeft uitgevonden ook vermoord moet worden? Ter Meer heeft na zijn vrijlating een hele grote bijdrage aan de Chemische wetenschap geleverd en zijn foundation zorgt er nog steeds voor dat studenten hun opleiding kunnen betalen.

Voor zover ik weet heeft Fritz ter Meer zelf niets uitgevonden. Zyklon B was een goedje dat al bestond en dat werd in eerste instantie gebruikt voor andere doeleinden dan mensen vergassen.
Ter Meer was een van de hoge bazen van IG Farben. IG Farben was weer een project van de (duits/joodse) familie Rothshild (waarschijnlijk de allermachtigste familie op aarde). IG Farben en Auschwitz zijn nauw verbonden met elkaar. En iedereen weet wat er in Auschwitz gebeurd is. Fritz ter Meer heeft daar een paar jaartjes voor vast gezeten, stond in 1951 alweer op vrije voeten en werd baas van Bayer. Niet slecht voor een oorlogsmisdadiger.

Dat oorlogsmisdadigers snel op vrije voeten komen is geen uitzondering. Van de fascisten van Mussolini die werden berecht verlieten velen in 1946 alweer de gevangenis. De partizanen werden in Italië na WO2 juist opgepakt en mochten jarenlang in de cel bivakkeren. Toch lullig voor die mensen die voor de vrijheid van hun land hebben gevochten.

Als je die verhalen leest en hoort, dan besef je dat de werkelijke geschiedenis grotendeels voor de gewone bevolking verborgen blijft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19689

Gast
Wat vinden jullie van de situatie in Amerika nu met de 'shut down'?

Ik zie totaal het nut van in. Typisch wat spierballen gerol tussen Democraten en Republikeinen. De vraag is echter wat hebben de Republikeinen eraan te winnen? Het enige wat ze doen is hun eigen imago beschadigingen om volhard njet te zeggen tegen Obamacare. Het beste van al is dan nog dat Obamacare een goedgekeurde wet is. Ze is ondertekend door de president. Het Hooggerechtshof heeft eveneens de grondwettelijkheid van de wet bevestigd. De Republikeinen vrezen gewoon voor de komende verkiezingen. Uit peilingen is gebleken dat een groot deel van de bevolking een enorme voorstanders is van Obamacare -en het nog niet vergaand genoeg vinden-. Ze vrezen dus dat de populariteit van de Democraten ferm zal stijgen en doen dus koste wat kost om het te blokkeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het is weer verdacht stil rondom de grootste misdaden tegen de mensheid heden ten dage. Obama blijft bruut onschuldige burgers over de hele wereld vermoorden met zijn drones. Vrouwen, mannen, kinderen, het maakt de VS allemaal niets uit. Kill 'em all is het motto van Obama, de grootste misdadiger ooit.

http://www.democracynow.org/2013/10/31/these_drones_attack_us_and_the?autostart=true

En onze stompzinnige mainstream media snapt er werkelijk geen ene zak van. Het rechtse krantje Trouw durft nog dit soort artikelen de media in te slingeren...http://www.trouw.nl/tr/nl/6844/Rob-de-Wijk/article/detail/3513024/2013/09/20/President-Obama-kan-alsnog-zijn-Nobelprijs-voor-vrede-verdienen.dhtml
 

DeletedUser

Gast
Als je zo dom bent om Talibanmennekes in huis te nemen, mag je blij zijn dat alleen je moeder dood is.
 
Bovenaan