• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Athene! een Elite wereld?

DeletedUser13872

Gast
Vele werelden zijn gestopt nadat Omega is begonnen hoe denken jullie erover, wordt Athene (De eerste wereld van de 2de generatie) een ... Elite wereld worden?
-Iota
-Theta
-Beta
-Zeta

Wat voor instellingen willen jullie? en wat verwachten jullie?
Ik hoop een snelheid 3 of 4 en verwacht een 2 of 3 wereld.

Wie gaan er allemaal spelen?

Discussieer hier!

Jelmer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga hier ook spelen! Ik zit alleen te twijfelen of ik wel of geen alliantie op ga zetten. Ik denk dat ik hier geen alliantie op ga zetten aangezien ik vanaf dit moment veel PTA's ga krijgen op mijn school. Ook werk ik ongeveer 8 uur per week, als kleine toevoeging en zit ik volgend jaar in mijn examen jaar.

Maar, spelen ga ik sowieso! Ik ben zo benieuwd naar deze wereld.

Het sluiten van die 4 werelden zegt niet veel. Vele van die spelers zullen stoppen en vele zullen denk ik naar de internationale gaan, waar sneller een wereld opent. Misschien dat de gemiddelde ervaring hoger gaat liggen dan bij de opening van andere werelden, maar het zal niet een verschil tussen dag en nacht zijn.

Aangezien Omega snelheid 1,5 was verwacht ik snelheid 2,5 of 2.

Edit:
Ik zie dat la choeffe hier ook gaat spelen, wordt vast leuk weer met hem te spelen (tegen hem lijkt mij ook wel een leuke uitdaging).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13872

Gast
Ik ga hier ook spelen! Ik zit alleen te twijfelen of ik wel of geen alliantie op ga zetten. Ik denk dat ik hier geen alliantie op ga zetten aangezien ik vanaf dit moment veel PTA's ga krijgen op mijn school. Ook werk ik ongeveer 8 uur per week, als kleine toevoeging en zit ik volgend jaar in mijn examen jaar.

Maar, spelen ga ik sowieso! Ik ben zo benieuwd naar deze wereld.

Het sluiten van die 4 werelden zegt niet veel. Vele van die spelers zullen stoppen en vele zullen denk ik naar de internationale gaan, waar sneller een wereld opent. Misschien dat de gemiddelde ervaring hoger gaat liggen dan bij de opening van andere werelden, maar het zal niet een verschil tussen dag en nacht zijn.

Aangezien Omega snelheid 1,5 was verwacht ik snelheid 2,5 of 2.

Edit:
Ik zie dat la choeffe hier ook gaat spelen, wordt vast leuk weer met hem te spelen (tegen hem lijkt mij ook wel een leuke uitdaging).

Ik heb me aangemeld bij het idee van RR;)
Doe ook mee, zei dat ik een alliantie ga joinen van oude bekende, jij bent ook een oude bekende (nou ja niet heel lang geleden Omega en spreek je nog steeds en je bent jong dus uhm ach ja)
Samen de strijd waar aangaan?

p.s. leeg je mailbox.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb me aangemeld bij het idee van RR;)
Doe ook mee, zei dat ik een alliantie ga joinen van oude bekende, jij bent ook een oude bekende (nou ja niet heel lang geleden Omega en spreek je nog steeds en je bent jong dus uhm ach ja)
Samen de strijd waar aangaan?

p.s. leeg je mailbox.

Ik kijk wel. Ik ga eerst even rond kijken tot de BB ongeveer op zijn einde loopt, dan ga ik pas een alliantie joinen waarvan ik denk dat ik er bij pas. Het enige nadeel is dat mijn stats verdwenen zijn, de enige stats die ik nog heb zijn van die van Oropos (engelse server), daar heb ik nog maar net 2,7k punten omdat die wereld niet erg lang geleden gestart is.
 

DeletedUser13872

Gast
Ik kijk wel. Ik ga eerst even rond kijken tot de BB ongeveer op zijn einde loopt, dan ga ik pas een alliantie joinen waarvan ik denk dat ik er bij pas. Het enige nadeel is dat mijn stats verdwenen zijn, de enige stats die ik nog heb zijn van die van Oropos (engelse server), daar heb ik nog maar net 2,7k punten omdat die wereld niet erg lang geleden gestart is.

Ik zal wel een woordje voor je doen, zal niet veel schelen maar wel een beetje, ik weet het nog niet zeker kan alleen spelen in het begin
 

DeletedUser

Gast
Ik zal wel een woordje voor je doen, zal niet veel schelen maar wel een beetje, ik weet het nog niet zeker kan alleen spelen in het begin

Heb je mij horen zeggen dat ik bij jou alliantie ga? ;)

Ik heb gezegd dat ik ga kijken waar ik me thuis voel. Wie weet join ik pas een ally als de BB al een week voorbij is als ik niet kan kiezen of als er geen top ally's zijn waar ik me thuis voel.

PS:
Inbox geleegd.
 

DeletedUser13872

Gast
Heb je mij horen zeggen dat ik bij jou alliantie ga? ;)

Ik heb gezegd dat ik ga kijken waar ik me thuis voel. Wie weet join ik pas een ally als de BB al een week voorbij is als ik niet kan kiezen of als er geen top ally's zijn waar ik me thuis voel.

PS:
Inbox geleegd.

Ik bedoel als je in een alliantie gaat dat ik gewoon ff zeg dat je wel wat ervaring hebt;)
Verkeerd vermeld.
Zal niet heel veel helpen maar ja, klein beetje.
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoel als je in een alliantie gaat dat ik gewoon ff zeg dat je wel wat ervaring hebt;)
Verkeerd vermeld.
Zal niet heel veel helpen maar ja, klein beetje.

Anders heb ik altijd nog mijn goede vriend la choeffe nog. Als er iemand is die weet hoe ik speel is hij dat wel.
 

DeletedUser

Gast
is het al aangekondigd waarneer hij komt of weten mensen waarneer hij ongeveer komt ?
 

DeletedUser14801

Gast
Een Elite wereld, een groot woord.
Er komen regelmatig nieuwe spelers die de ervaren speler van de wereld kickt.
Op Chi speelt binkie1983, pas begonnen en groeit als kool.
Iemand met inzicht.
Dus Elite, och.
 

DeletedUser

Gast
Ikke start om de uitdaging te winnen, en wie weet speel ik door, waar ik totaal geen zin in heb gezien de nieuwe features die bij Grepo komen, maar iig, dit gaan slapeloze nachten worden! :)
 

DeletedUser19577

Gast
Ik denk dat je Kappa ook bij het rijtje kunt zetten...wordt de wereld die hierna stopt.
 

DeletedUser

Gast
Het is trouwens een beetje ongelijk opgebouwd... Op de internationale server opent de ene na de andere wereld (de 62e opent zelfs deze week al),en zeurt iedereen dat er te veel komen. Hier is het net andersom.
 

DeletedUser

Gast
Op de internationale wereld zitten wel een stuk meer spelers hè, maar goed.. Daar zijn ze inderdaad al een heel stuk verder in aantal werelden.
 

DeletedUser14965

Gast
Dit vind ik wel een stuk beter, omdat de werelden nu wel meer benut worden en naar mijn mening het overzicht ook beter bewaard wordt.
 
Bovenaan