• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Athene! een Elite wereld?

DeletedUser15107

Gast
Ik hoop dat ie nog in de eerste week van de mei vakantie komt, maar het liefst NU! ;)
 

DeletedUser

Gast
Ben wel weer klaar om op n nieuwe werled te beginnen. n jaar sigma was leuk, maar t begin is toch t tofste. Om een wereld leuk te HOUDEN, heb je mi een paar dingen nodig:
1 fanatieke spelers (=elitewereld?)
2 geen stadsfeesten, maar iedereen gewoon laten vechten voor zn punten.

In deze voor mij ideale wereld zou ik echt verslaafd worden, exit rl.
Gelukkig voor anderen zal t wel weer niet zover komen.
 

DeletedUser

Gast
Dat weet nog niemand,op Kroenuh na.
Maar aangezien er veel mensen aan het zagen zijn en er al twee spelmoderators voor Athene aangesteld zijn zal dat toch niet ZO lang meer duren

Ook Kroenuh weet het nog niet. Hij weet het pas als de wereld zo'n beetje vol begint te raken.
 

DeletedUser

Gast
Ah ja,dat is wel waar maar iedereen is aan het zagen dus ik denk dat als hij zijn goede PR wilt behouden,hij niet meer zo lang moet wachten
 

DeletedUser14965

Gast
Ik ben wel blij met het feit dat er enige tijd tussen zit met nieuwe werelden. Zeker werelden zoals Chi en 'Athene' (als de wereld inderdaad zo zal gaan heten) zorgen ervoor dat de spelers meer motivatie krijgen om dan echt te spelen. Dus met andere woorden: Zodra de wereld begint, is het gelijk een leuke wereld en zit ie ook vrij snel weer vol. Helemaal als de instellingen voor iedereen over het algemeen ook aantrekkelijk zijn.
 

DeletedUser16909

Gast
het is inderdaad leuk dat er wat tijd tussen zit, maar het moet natuurlijk ook niet te lang duren...., weet iemand al wanneer de wereld uitkomt?
 

DeletedUser14801

Gast
Het moet niet te snel gaan.
Het kan geen kwaad dat er veel tijd tussen zit.
 

DeletedUser13872

Gast
elite ben erg benieuwd hiernaar

ik ga spelen dus elite och...
nou hoop dat het spectaculair gaat worden met
snelheid 3
eenhedensnelheid 3
handelssnelheid 3
belegering
moraal ja (iedereen die nee wil is gewoon slecht, vecht tegen 2 keer grotere)
 
Bovenaan