DeletedUser
Gast
AW: Autisme
nee oke maar allochtoon kun je ook veel mee
nee oke maar allochtoon kun je ook veel mee

in mijn klas zit iemand met ASS
hij doet altijd iritant (heel de tijd tege je aan lopen of je zitten duwen) en dan zeg ik altijd dat hij moet stoppen , maar dan word hij kwaad en dan heb ik het weer gedaan ,ik weet dat je tege mense met ASS niet mag uitvliegen maar ik doe dat gewoon , automatisch
Sommige mensen binnen het ASS kunnen inderdaad erg irritant zijn. Bijvoorbeeld op onze school zit iemand die menesen net zo lang irriteert tot ze door het lint gaan om daar mee naar de mentor te gaan zodat de ander op zijn donder krijgt.
Dan zouden de leerkrachten en de leiding van de school daar toch op de hoogt van moeten zijn.
in mijn klas zit iemand met ASS
hij doet altijd iritant (heel de tijd tege je aan lopen of je zitten duwen) en dan zeg ik altijd dat hij moet stoppen , maar dan word hij kwaad en dan heb ik het weer gedaan ,ik weet dat je tege mense met ASS niet mag uitvliegen maar ik doe dat gewoon , automatisch
Ik heb zelf asperger, maar ik ondervind er weinig last van in het dagelijks leven.
Wel steekt het mij dat mensen "autisten" zo makkelijk over één kam scheren.
Jammer, aangezien echt iedere persoon met een vorm van autisme anders is. Ja sommige hebben overeenkomsten, maar er zijn er geen twee gelijk. En veel mensen vergeten ook dat bij voorbaat alle mannen (sorry guys) al veel autistische trekjes hebben.
Ik heb zelf asperger, maar ik ondervind er weinig last van in het dagelijks leven.
Wel steekt het mij dat mensen "autisten" zo makkelijk over één kam scheren.
Jammer, aangezien echt iedere persoon met een vorm van autisme anders is. Ja sommige hebben overeenkomsten, maar er zijn er geen twee gelijk. En veel mensen vergeten ook dat bij voorbaat alle mannen (sorry guys) al veel autistische trekjes hebben.