• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Autisme

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

in mijn klas zit iemand met ASS
hij doet altijd iritant (heel de tijd tege je aan lopen of je zitten duwen) en dan zeg ik altijd dat hij moet stoppen , maar dan word hij kwaad en dan heb ik het weer gedaan ,ik weet dat je tege mense met ASS niet mag uitvliegen maar ik doe dat gewoon , automatisch
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

in mijn klas zit iemand met ASS
hij doet altijd iritant (heel de tijd tege je aan lopen of je zitten duwen) en dan zeg ik altijd dat hij moet stoppen , maar dan word hij kwaad en dan heb ik het weer gedaan ,ik weet dat je tege mense met ASS niet mag uitvliegen maar ik doe dat gewoon , automatisch

Sommige mensen binnen het ASS kunnen inderdaad erg irritant zijn. Bijvoorbeeld op onze school zit iemand die menesen net zo lang irriteert tot ze door het lint gaan om daar mee naar de mentor te gaan zodat de ander op zijn donder krijgt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

Sommige mensen binnen het ASS kunnen inderdaad erg irritant zijn. Bijvoorbeeld op onze school zit iemand die menesen net zo lang irriteert tot ze door het lint gaan om daar mee naar de mentor te gaan zodat de ander op zijn donder krijgt.

Dan zouden de leerkrachten en de leiding van de school daar toch op de hoogt van moeten zijn.
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Autisme

Ik heb zelf asperger, maar ik ondervind er weinig last van in het dagelijks leven.
Wel steekt het mij dat mensen "autisten" zo makkelijk over één kam scheren.
Jammer, aangezien echt iedere persoon met een vorm van autisme anders is. Ja sommige hebben overeenkomsten, maar er zijn er geen twee gelijk. En veel mensen vergeten ook dat bij voorbaat alle mannen (sorry guys) al veel autistische trekjes hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

in mijn klas zit iemand met ASS
hij doet altijd iritant (heel de tijd tege je aan lopen of je zitten duwen) en dan zeg ik altijd dat hij moet stoppen , maar dan word hij kwaad en dan heb ik het weer gedaan ,ik weet dat je tege mense met ASS niet mag uitvliegen maar ik doe dat gewoon , automatisch

Ken ik, vorig jaar was er ook zo iemand. Hij ging mensen slaan en dan zeggen dat zij het gedaan hadden :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

Ik heb zelf asperger, maar ik ondervind er weinig last van in het dagelijks leven.
Wel steekt het mij dat mensen "autisten" zo makkelijk over één kam scheren.
Jammer, aangezien echt iedere persoon met een vorm van autisme anders is. Ja sommige hebben overeenkomsten, maar er zijn er geen twee gelijk. En veel mensen vergeten ook dat bij voorbaat alle mannen (sorry guys) al veel autistische trekjes hebben.

klopt wat je zegt bij sommige merk je het niet eens maar ik heb ook een buurjongetje daar zie je het wel aan maar ik ken ook mensen waar je het niet aan ziet
 

DeletedUser14702

Gast
AW: Autisme

Ik heb zelf asperger, maar ik ondervind er weinig last van in het dagelijks leven.
Wel steekt het mij dat mensen "autisten" zo makkelijk over één kam scheren.
Jammer, aangezien echt iedere persoon met een vorm van autisme anders is. Ja sommige hebben overeenkomsten, maar er zijn er geen twee gelijk. En veel mensen vergeten ook dat bij voorbaat alle mannen (sorry guys) al veel autistische trekjes hebben.

klopt wel 2 jaar geleden zat er een meisje in mijn klas die het ook had je merkte het niet eens.
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

Het is waarschijnlijk zo dat als je iemand kent die autisme heeft je er

1. Meer op gaat letten of er mee gescholden heb.
2. Je het heftiger opvat.
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

Of je scheld gewoon niet?

Maar me broer heeft het en merk nooit wat. Vrienden zeggen het soms, niet echt persoonlijk bedoeld maar meer als grap in een situatie.. Hij lacht wel maar van binnen echt niet hoor.. En ik ken me tweelingbroer wel..
 

DeletedUser

Gast
AW: Autisme

ik vind zelf dat je niet hoort te schelden met autisme veel mensen zijn daar erg gevoelog voor zoals ik (heb zelf asperger dat is een vorm van autisme) en telkens als ik iemand hoor/lees schelden met autisme denk ik telkens:ga normaal doen zelf weet je niet hoe het is om autisme te hebben
(sorry voor het ontbreken van punten en comma's)
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Enige goede scheld woord voor autisme is atskk ;)

Ik heb zelf ook een vorm van autisme en veel vrienden van mij ook ;)

Trouwens van vinden jullie van het bericht dat iedereen met asperger een psychopaat is (Pieter Baan Centrum heeft dit gezegd)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Behoorlijk, Een aantal vrienden van mij hebben ook autisme (ik ook zéér licht). Maar ik ben nog nooit in mijn rug gestoken. Allemaal aardige mannen die nog geen vlieg kwaad doen (Alhoewel...)

tevens zijn er veel toppers in dit spel die licht autisme hebben. Zo zie je maar. :)
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Ik heb zelf een gemiddelde vorm van pdd-nos + zware agressie problemen niet altijd even leuk ^^

Ik ken helaas ook de gekkere jongens.
Ik kende bijvoorbeeld ook Stanley A hele vriendelijke jongen maar toch maakt die een meisje dood.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Ik ook hoor... Stappen eindigt niet altijd even mooi.

Tja, Sommigen kunnen ooit uit hun vel springen. Daar hoef je geen autisme voor te hebben. er zijn zoveel mensen zonder autisme die ergere dingen doen!
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Daar doe ik niet eens :p

Dat klopt maar je leest wel vaak dat die gekke mensen een bepaalde stoornis hebben en vaak is het autisme
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

En vaak blijken ze dan toch schizofreen te zijn ;)

tevens herken ik bij veel mensen kenmerken van autisme... Maar die hebben geen indicatie. Hier ooit een hele discussie over gevoerd met mijn Biologie leraar (Heeft een bedrijf dat mensen met autisme begeleidt|Vraag me niet waarom hij ook leraar is ;))

Hier een stukje:http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/fontys/show.cgi?fid=6416
 
Bovenaan