• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Bedriegers Bedrogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Awww Kyra, Wat jammer nou! Aaah dat vind ik nou echt heel sneu...

Als Kyra binnen 24 uur 10 blauwe stemmen krijgt in het topic mag ze toch in level 2 blijven! :)

Kyra

(Speciaal voor Kyra: Deze worden achteraf pas geteld, dus mense mogen verwijderen)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Level 1 - Uitgespeeld!

Yde en Jaspenia hebben als eerste Opdracht 6 gewonnen en kunnen niet meer afvallen tijdens deze opdracht.


Level 2 - De getallen waren afgesteld op 48 uur, daarom waren 3 punten al genoeg om door te gaan. Stanjansen, Lightpolis en WWG gaan door in level 2, de rest zakt.

Level 2 - Niemand
Bij de tweede opdracht mogen jullie gaan nachtbraken in het topic. Degene met de minste punten schuift door naar het level hieronder. Mensen met meer dan 5 punten kunnen niet afvallen. Als alle deelnemers meer dan 7 punten hebben, is het level geslaagd en zijn al die deelnemers ook vrijgesteld.

Level 3 - Kyraco, Imrahil, Alice
We spelen het spel Pacman.
Jullie mogen opsturen per pm.

Level 3 - Niemand
Flashgames. Ik geef een flashgame, tot de volgende deadline om een highscore te zetten. Iedere speler met een score lager dan de score van Rabbid (of van een persoon die door Rabbid is ingehuurd), valt af.

Daarnaast kan iedere speler in leven 100 muntjes betalen, de flashgame toegestuurd krijgen en een inzending doen. Als zijn/haar inzending hoger is dan die van Rabbid, wordt die geteld ipv die van Rabbid.

Als Rabbid de laagste score heeft, is het level uitgespeeld
Volgende deadline is woensdag 21.00 uur.

EJINqBw.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Mag ik dit puntje hebben?

E: Puntje 3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ook wel ja :3

E: Puntje 4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan