• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bouwkostenreductie en inventaris

DeletedUser20125

Gast
Iedereen is boos omdat de premium accounts alleen maar voordeel hebben, maar mij maakt het niet zoveel uit. Vooral in het begin van de wereld zijn die goudgebruikers, die maken een goed stadje, alleen hebben geen goede legers (vaak). Dus die zijn ook makkelijker te veroveren. Kortom: Ze maken een stadje voor jou!

Niet zo juist, chi bijvoorbeeld.
De huidige top-spelers zijn veelal spelers die veel goud gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
In mijn persoonlijke geval is grepolis erg traag geworden na deze update. ;-o

Zelfs het typen op het forum is "laggy". :/
 

DeletedUser19555

Gast
Grepolis is trager geworden ook bij mij.. en ik vind het afschuwelijk onoverzichtelijk.. elke bouwopdracht heeft nu nog een schreeuwend blauw vakje erbij gekregen..

Prima dat ze meer goud willen verdienen.. maar dit slaat alles en doet het spelplezier niet ten goede
 

DeletedUser

Gast
Deze update heeft het nou niet echt mooier gemaakt. Scherm in de senaat ziet er voor geen ene meter uit.
Ook de meldingen die je ontvangt bij een nieuw bericht/rapport komen veel later in beeld.

Heb nu al meerdere rapporten en berichten gelezen en 5 minuten later krijg ik er pas een melding van.
 

DeletedUser

Gast
dat die meldingen zo laat komen is meer omdat de server momenteel heel erg traag is, ik tik zelfs nu sneller dan dat het in beeld komt, ze zijn volgens mij al die kippen aan het uploaden die er allang hadden moeten wezen, maar ja plannen is ook en vak waar je voor geleerd moet hebben
 

DeletedUser

Gast
Ben toch echt van mening dat ik liever een cultuurpuntje erbij krijg voor 50 goud(of 2x je troepen halveren), dan 25% minder gs te hoeven dokken voor een gebouw. Die 25% minder gs voor een gebouw gaat je echt niet genoeg gs opleveren om een cp erbij te verdienen?!.
 

DeletedUser10434

Gast
Als je het mij zegt ben je met die reductie duurder uit dan zonder reductie, aangezien het maar 25% is dat wordt gereduceerd. Inventaris vind ik wel een interessant nieuwtje, jammer dat het alleen met speciale prijzen gebruikt kan worden.
 

DeletedUser

Gast
het verpest ook vooral het zicht nu..
ik stoor me behoorlijk aan de optie zelf..

wat mij betreft mogen ze dit optioneel verbergen..
 

DeletedUser19555

Gast
Dat is ook de reden waarom ik al die ophef hierover niet begrijp :p

Omdat het er niet uitziet in de senaat terwijl het niks toevoegt... het is schreeuwerig en lelijk en het nodigt uit tot misklikken.. daarom die ophef
 

DeletedUser10434

Gast
het verpest ook vooral het zicht nu..
ik stoor me behoorlijk aan de optie zelf..

wat mij betreft mogen ze dit optioneel verbergen..

Ik zou zeggen: dien het idee in op het ideeën forum. Denk dat het nog aangenomen zal worden ook.
 

DeletedUser10434

Gast
Omdat het er niet uitziet in de senaat terwijl het niks toevoegt... het is schreeuwerig en lelijk en het nodigt uit tot misklikken.. daarom die ophef

Hoewel ik Sirr Vengy wel begrijp, ben ik het dus inderdaad hier mee eens, zoals ik in mijn eerste bericht al zei, het is niet bepaald mooi nee.
 

DeletedUser

Gast
ik ben niet zo'n ideeen mens.. heb dr laatst 1 ingediend, maar ze snappen de logica hier toch niet..;)

en wat betreft dit verbergen, dat zou inno 'geld kosten', omdat mensen dr geen gebruik van zullen maken..
dus ook al krijg je een 100% score, ze doen dr wss toch niets mee..;)
 

DeletedUser

Gast
Mja is dat niet gewoon een kwestie van wennen, net zoals bij het nieuwe menu balk..
 

DeletedUser

Gast
die menubalk is niet zo storend.. zelfs de grote goudknop niet..
maar nu zie je bij elk gebouw de mogelijkheid om te verkorten..

zullen zien hoe t gaat worden, verwacht niet dat t helemaal zo blijft zoals t nu is.,.
 

DeletedUser

Gast
xD ja, ik begrijp je wel inderdaad...

(leuke woordspeling met het woord "ophef" in die zin xD, allicht onbewust gedaan?)

Mhmm die zou je me dan wel eens uit mogen leggen.. Denk toch echt dat het onbewust is gedaan? :p
 
Bovenaan