• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bouwkostenreductie en inventaris

DeletedUser10434

Gast
die menubalk is niet zo storend.. zelfs de grote goudknop niet..
maar nu zie je bij elk gebouw de mogelijkheid om te verkorten..

zullen zien hoe t gaat worden, verwacht niet dat t helemaal zo blijft zoals t nu is.,.

Ja, over de grote goudknop gesproken... Die me mateloos ergert. Daar ga ik nog op het ideeën forum morgen een nieuw idee voor indienen, ben benieuwd hoe die zal vallen.
 

DeletedUser

Gast
Hierna komt een update waarmee je gs kan kopen voor goud. Daarna komen ze op het idee dat je troepen kan kopen voor goud en het komt vast ook zo ver dat je tegen een betaling van 500 goud of iets dergelijks leuk een nieuwe 10k+ stad kan krijgen.

En voor die mensen die zeggen dat Inno ook winst moet maken, nou, die maken meer dan genoeg winst om het spel draaiende te houden. Dus maak jullie maar geen zorgen om hun Portemonnee..
 

DeletedUser18356

Gast
Als je zo negatief doet, waarom speel je het dan nog? :)

Word al die "zeurkouzen" een beetje heel erg zat!
 

DeletedUser

Gast
Stel:
Iemand heeft Oneindig veel goud(of iig heel veel).
Hij bouwt telkens zijn haven uit naar 26(daarop heb ik het getest)
Daarna annuleerd hij dat, dan krijgt hij meer gs terug dan ie heeft betaald?
1grrc2.jpg


=> 50 goud = 1126 Hout, 730 Steen en 539 Zilver.
Zijn we echt op dit punt gekomen?

Dit betekend dus dat met goud nu ook direct GS te kopen zijn. Ik hoop dat dit opgelost gaat worden, want dat is denk ik ook niet de bedoeling van dit Innogames. Verder snap ik dat er steeds meer goud features komen. Daar moeten we met z'n allen mee leven. Zonder een goed spelinzicht kom je niet ver. Dan kan je nog zoveel goud hebben. Ik maak me daar niet zo druk om.
 

DeletedUser

Gast
Dit betekend dus dat met goud nu ook direct GS te kopen zijn. Ik hoop dat dit opgelost gaat worden, want dat is denk ik ook niet de bedoeling van dit Innogames. Verder snap ik dat er steeds meer goud features komen. Daar moeten we met z'n allen mee leven. Zonder een goed spelinzicht kom je niet ver. Dan kan je nog zoveel goud hebben. Ik maak me daar niet zo druk om.

Als je iets verder lees dan je neus lang is, kun je ook zien dat dit helemaal niet het geval is, dat er bij annuleren rekening mee gehouden wordt dat je het met korting heb gekocht.

Op welke wijze heb jij dit getest? (functie is nog niet actief)
In je voorbeeld screenshot laat je een standaard uitbreiding zien een annulering van deze standaard uitbreiding.

Heb jij ook screen gemaakt van de uitbreiding met reductie en de annulering daarvan?

Uit de tests die wij hebben kunnen uitvoeren met de nieuwe functie kan ik vermelden dat bij annulering van een bouwopdracht er rekening gehouden wordt met de keuze die je vooraf gemaakt hebt. Wel of geen reductie op de bouwkosten.
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik zelf ook de premium functies en verkort ook wachttijden soms maar de prijs van 50 goud is erg veel voor die 25%. Toch moeten mensen begrip hebben voor de keuzes van Innogames en die afgunst tegen spelers die goud kopen minderen. Iedereen die geen goud koopt kost Innogames wel geld. De spelers die goud kopen zorgen ervoor dat jij gratis kan spelen. En dan gaan jullie er zo op reageren? Ik kwam dit bij mijn eigen spel ook tegen en mensen snappen niet dat kosten vooral voor zo'n groot bedrijf enorm zijn.
 

DeletedUser13380

Gast
Idd, een beetje té veel gezaag. Oké, het is weer niet zo tof, maar dan stop je toch gewoon? Een echte topspeler kan het ook zonder goud hoor.

het rare is, elke speler die hier reclameert, gebruikt (volgens mij) zelf ook goud???
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik zelf ook de premium functies en verkort ook wachttijden soms maar de prijs van 50 goud is erg veel voor die 25%. Toch moeten mensen begrip hebben voor de keuzes van Innogames en die afgunst tegen spelers die goud kopen minderen. Iedereen die geen goud koopt kost Innogames wel geld. De spelers die goud kopen zorgen ervoor dat jij gratis kan spelen. En dan gaan jullie er zo op reageren? Ik kwam dit bij mijn eigen spel ook tegen en mensen snappen niet dat kosten vooral voor zo'n groot bedrijf enorm zijn.

ik speel ook met eeen beetje goud,
maar buiten feit of die 25% korting goed is of niet, is in mijn ogen wel duur genoeg dat ik die optie nooit zougebruiken
MAAR irriteerd mij mateloos dat senaat nu te hoog is omdat ze zoveel knoppen toegevoegd hebben!
dat ze er dan een gescheiden tabblad van maken he .. juist naast 'sloop'
 

DeletedUser18356

Gast
Idd, een beetje té veel gezaag. Oké, het is weer niet zo tof, maar dan stop je toch gewoon? Een echte topspeler kan het ook zonder goud hoor.

het rare is, elke speler die hier reclameert, gebruikt (volgens mij) zelf ook goud???

De meeste wel ja, en dan gaan ze klagen over goud-gebruikers, word het een beetje beu, maar goed...
Zoals je zegt, topspelers kunnen ook zonder goud meedraaien, goud is alleen handig :D
 

DeletedUser13380

Gast
Het is idd onhandig én duur die bouwkosten reductie. Volgens mij weer zoiets voor mocht het eens gebruikt worden.

Wees gerust, ZO veel verschil zal het nu ook niet maken :)
 

DeletedUser

Gast
De nieuwe updates die van dit spel waar je met goud eerst CP kon verkrijgen en tijd van gebouwen, troepen en boter kon halveren wat eerlijk was is nu veranderd in een Pay To Win spel! dit is gewoon belachelijk? hoe meer succes met 1 ding zoveel te sneller gaan ze over naar iets anders wat het hele spel zijn ondergang zal beteken om NIET MEER maar sneller geld te verdienen! nu kan je in de paasshop met goud grondstoffen kopen, je kan de kosten voor een gebouw verlagen met 25% met goud en je kan de tijd blijven halveren door de aankoop van deze gs mogelijk te maken is het mogelijk om in 1 min al je steden volledig uit te bouwen en je leger 100% te maken in alle steden! dit is gewoonweg belachelijk! Ik koop regelmatig ook goud en doe dit al lang. Maar deze updates waar je het mogelijk maakt om misbruik te maken ga ik niet voor betalen, INTEGENDEEL! Word er ook maar iets aandacht besteed aan de mensen die jullie betalen want anders zal dit niet meer lang duren!
 

DeletedUser

Gast
De nieuwe updates die van dit spel waar je met goud eerst CP kon verkrijgen en tijd van gebouwen, troepen en boter kon halveren wat eerlijk was is nu veranderd in een Pay To Win spel! dit is gewoon belachelijk? hoe meer succes met 1 ding zoveel te sneller gaan ze over naar iets anders wat het hele spel zijn ondergang zal beteken om NIET MEER maar sneller geld te verdienen! nu kan je in de paasshop met goud grondstoffen kopen, je kan de kosten voor een gebouw verlagen met 25% met goud en je kan de tijd blijven halveren door de aankoop van deze gs mogelijk te maken is het mogelijk om in 1 min al je steden volledig uit te bouwen en je leger 100% te maken in alle steden! dit is gewoonweg belachelijk! Ik koop regelmatig ook goud en doe dit al lang. Maar deze updates waar je het mogelijk maakt om misbruik te maken ga ik niet voor betalen, INTEGENDEEL! Word er ook maar iets aandacht besteed aan de mensen die jullie betalen want anders zal dit niet meer lang duren!


Geloof je het vetgedrukte deel nu zelf?
 

DeletedUser

Gast
Ja precies, dit is gewoon belachelijk, als je zo veel te zeuren hebt, stop met het spel, maar ga niet hier zeuren, want daar word ik (en vast ook anderen) moe van!

dit forum DIENT om je feedback te geven. Ik wil dit spel blijven spelen en vind de update belachelijk en laat hier mijn feedback achter zoals gevraagd in de hoop dat dit kan worden opgelost!
 

DeletedUser18356

Gast
dit forum DIENT om je feedback te geven. Ik wil dit spel blijven spelen en vind de update belachelijk en laat hier mijn feedback achter zoals gevraagd in de hoop dat dit kan worden opgelost!

Feedback geven is prima, maar daarbij hoef je niet Innogames zwart te gaan maken, je kan het ook simpel houden door te zeggen dat je het er niet mee eens bent, je zegt dat grepo zijn ondergang tegemoet gaat zo, komt op mij toch echt over alsof je er dan zelf mee stopt, misschien verkeerd begrepen...
 

DeletedUser

Gast
Feedback geven is prima, maar daarbij hoef je niet Innogames zwart te gaan maken, je kan het ook simpel houden door te zeggen dat je het er niet mee eens bent, je zegt dat grepo zijn ondergang tegemoet gaat zo, komt op mij toch echt over alsof je er dan zelf mee stopt, misschien verkeerd begrepen...

Noemen ze je antwoord motiveren, anders word er niet veel aandacht aan besteed.
 

DeletedUser18356

Gast
Noemen ze je antwoord motiveren, anders word er niet veel aandacht aan besteed.

Dan kun je ook zoiets krijgen:
Ik ben het niet eens met de invoeging van (alweer) een nieuwe premiumfunctie, dit ontneemt voor mij en andere het spelplezier omdat de goudgebruikers zo een te grote voorsprong kunnen behalen.

Zo maak je Innogames niet zwart en is het ook duidelijk, met (misschien) positieve respons i.p.v. de nu wat negatievere respons. ;)
 

DeletedUser

Gast
Als ik nu 10x scherpzinnigheid koop en in mijn inventaris doe, zou ik die dan nog kunnen gebruiken als de paaswinkel al gesloten is?
 

DeletedUser

Gast
Als ik nu 10x scherpzinnigheid koop en in mijn inventaris doe, zou ik die dan nog kunnen gebruiken als de paaswinkel al gesloten is?

Ja, de items in je inventaris zijn niet gebonden aan een bepaalde actie of tijd, je kan ze dus ook over een aantal maanden gebruiken.
 
Bovenaan