• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cercle Europees

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
wat vinden jullie ervan dat cercle Europees gaat spelen?
 

DeletedUser

Gast
Cercle Brugge, voetbal
meer weet ik ook niet van Cercle
 

DeletedUser199

Gast
wat vinden jullie ervan dat cercle Europees gaat spelen?

Gelukkig is er een apart voetbal topic.
Maar ik kan ook een topic openen wat Julie ervan vinden dat
Az,Feyenoord,psv,uterecht/Roda europees spelen.
Dat Ajax en Twente Champions league spelen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het jammer dat Heracles geen europees voetbal mag spelen. Wie de *censored* wilt nou Roda JC in Europa zien? Precies, dat bedoel ik. Heracles verdiende het
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het jammer dat Heracles geen europees voetbal mag spelen. Wie de *censored* wilt nou Roda JC in Europa zien? Precies, dat bedoel ik. Heracles verdiende het

inderdaad.

Verder vind ik het jammer dat Lokeren geen europees speelt.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga dit niet verwerken in het lijstje hoor, het niveau van het serieuze sub-forum daalt en daalt en is in vergelijking met die van tw erg, erg, erg laag. Kop op jongens, sommige dingen horen gewoon bij het vrij forum.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga dit niet verwerken in het lijstje hoor, het niveau van het serieuze sub-forum daalt en daalt en is in vergelijking met die van tw erg, erg, erg laag. Kop op jongens, sommige dingen horen gewoon bij het vrij forum.

't is ook een questie van tijd totdat deze verplaatst/gesloten/verwijderd wordt;)
 

DeletedUser

Gast
naja de kans dat ajax wint is redelijk maar atletico mag je ook niet ondeschatten hor ;) 2-1 gewonnen tegen flumen ofzo xD
 

DeletedUser

Gast
naja de kans dat ajax wint is redelijk maar atletico mag je ook niet ondeschatten hor ;) 2-1 gewonnen tegen flumen ofzo xD

Atletico Madrid 2-1 Fullham
Dat klopt, maar Ajax redelijk? Hahaha, laat me niet lachen, Ajax zijn prutsers. Alle Nederlandse clubs zijn prutsers.
 

DeletedUser

Gast
Atletico Madrid 2-1 Fullham
Dat klopt, maar Ajax redelijk? Hahaha, laat me niet lachen, Ajax zijn prutsers. Alle Nederlandse clubs zijn prutsers.

uhu 2x Floran ;) die gast is nog goed vindk ;D
1 van de beste spelers van atletico ;D
maar die 2de goal in de verlening was echt prachtig ;)
heb heel de match zitten kijkn ;D

hmm ja maar alle goeie spelers zijn weg bij ajax ;)

maar ik vind nog altijd de Spaanse voetbalclubs de beste :D
;)
 

DeletedUser

Gast
Oké, ik snap hier geen bal meer van. Hoe kan dit topic nog niet gesloten/verplaatst of wat dan ook zijn? "We hebben genoeg forum moderatoren", ja ik merk het. Ik heb vaker op het driohoekje geklikt en er komt geen reactie op, ook in een ander topic. Tjezus.
 

DeletedUser

Gast
Oké, ik snap hier geen bal meer van. Hoe kan dit topic nog niet gesloten/verplaatst of wat dan ook zijn? "We hebben genoeg forum moderatoren", ja ik merk het. Ik heb vaker op het driohoekje geklikt en er komt geen reactie op, ook in een ander topic. Tjezus.

jezus wat kan jij zagen wij praten hier serieus over voetbal
ga jij lekker gaan klagen omdat je niks van voetbal kent ;O
omfg dat is lekker zielig vanje --"
 

DeletedUser

Gast
jezus wat kan jij zagen wij praten hier serieus over voetbal
ga jij lekker gaan klagen omdat je niks van voetbal kent ;O
omfg dat is lekker zielig vanje --"

Serieus over voetbal, kop op zeg. Dan kunnen we hier ook nog een topic gaan neer zetten over schaatsen en Sven Kramer(hebben we volgens mij al en een over wielrennen ook!), et cetera. Ja, en laten we gelijk een topic maken over Jan Smith, of Frans Bouwer, omdat die weer iets aan zijn keel heeft. Ja, en dan kunnen we er ook nog wel één over mij maken hè, omdat ik zo zaag. Kunnen we daar ook serieus over discussiëren.

Kop op zeg, zie je niet in dat dit bij vrij forum or what ever hoort, in ieder geval hier niet. Ik weet niet wat de moderatoren willen met dit sub-forum, maar als ze zo doorgaan, kan je dit gewoon samenvoegen met off-topic ofzo, want ja...het niveau daalt er toch wel sterk. Neem een kijkje bij www.forum.tribalwars.nl/forumdisplay.php?f=35 zul je zien hoe "laag" dit forum eigenlijk is en ik neem aan dat de intentie van dit sub-forum het zelfde is/was of zijn we halverwege veranderd van gedachten?
 

DeletedUser

Gast
Wat je bedoelt, is dus dat dit topic in het praatcafé thuishoort?
 

DeletedUser

Gast
Wat je bedoelt, is dus dat dit topic in het praatcafé thuishoort?

Inderdaad, dit hoort niet thuis onder het sub-topic serieuze praat. Je kan er dan wel serieus over discussiëren, maar ja dat wordt niet echt bedoeld met dit sub-forum naar mijn weten.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, dit hoort niet thuis onder het sub-topic serieuze praat. Je kan er dan wel serieus over discussiëren, maar ja dat wordt niet echt bedoeld met dit sub-forum naar mijn weten.

Sorry hoor, maar wat kan jij zeuren zeg. Overal zeur je en wil je gelijk krijgen. Nu gaan we weer over voetbal praten.
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor, maar wat kan jij zeuren zeg. Overal zeur je en wil je gelijk krijgen. Nu gaan we weer over voetbal praten.

wrm denkje dat hij anders verbannen is op tw-forum? xD

Cercle-AA gent:0-3 xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan