• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cercle Europees

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Daarom :) Maar nu weer over voetbal.

Meestal halen Nederlandse en Belgische clubs niet de Europese titel. Maar dat kan nog wel komen, maar daar heb ik niet echt vertrouwen in.
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor, maar wat kan jij zeuren zeg. Overal zeur je en wil je gelijk krijgen. Nu gaan we weer over voetbal praten.

Ik ben het gewoon schijt zat met dit soort topics die niet worden gesloten of verplaatst worden of mensen die spammen en niet bestraft worden, ondertussen dat ik ze wel degelijk report. Ga niet zeggen dat ik ongelijk heb dat ze spammen, want ik wil je het linkje best even geven.

wrm denkje dat hij anders verbannen is op tw-forum? xD

Cercle-AA gent:0-3 xD

Agh man, jij weet niks over die ban op het tw-forum, dus stop maar met praatjes hè.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het gewoon schijt zat met dit soort topics die niet worden gesloten of verplaatst worden of mensen die spammen en niet bestraft worden, ondertussen dat ik ze wel degelijk report. Ga niet zeggen dat ik ongelijk heb dat ze spammen, want ik wil je het linkje best even geven.

Geef het linkje dan gelijk. Heb respect voor al die moderators, en doe het anders zelf.
 

DeletedUser

Gast
Geef het linkje dan gelijk. Heb respect voor al die moderators, en doe het anders zelf.

Ik heb respect voor de moderatoren, enkel moet Othiania (of hoe je het spelt), niet zeggen dat ze genoeg aan moderatoren hebben en daarom niemand meer kiezen voor te modereren, ondertussen dat er hier niet echt veel gebeurd?

Vanaf deze pagina begint het. Je zal trouwens zien dat ik nu een berisping krijg voor off-topic, nou dan hebben ze de duivel aan het dansen of wat die uitspraak ook was.
 

DeletedUser

Gast
Misschien dat we daar een discussie over moeten maken, of de moderators genoeg doen. En voor de moderator die dit leest: Geen berisping voor Madara a.u.b., geef mij er anders dan maar ook 1.
 

DeletedUser

Gast
Sorry tot ik het hier plaats, maar ja, dit topic is even veranderd in forum discussie topicje.:p Maar, zie ik het nou goed? Censuur? Waar is het Discussie mod topic gebleven?
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor, maar wat kan jij zeuren zeg. Overal zeur je en wil je gelijk krijgen. Nu gaan we weer over voetbal praten.

Alleen heeft ie dit keer wel gelijk. Dit sub forum is bedoeld voor serieuze discussies niet om een beetje slap over voetbal te lullen. Dan kunnen we net zo goed van elke sport een topic hier gaan aanmaken en wordt het een zooi.

Dus mods gelieve dit topic te verplaatsen naar praatcafe / offtopic of waar het ook maar thuis hoort, in ieder geval niet hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan