• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Commandant voor Rome!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
grepolis_commander_of_rome.png

Beste spelers,

Keizer Marcus Vitellus vraagt je hulp in zijn strijd tegen Vespasianus, die als verrader de troon heeft geclaimd van de stad Rome.

Vanaf donderdag 18 juni a.s. kun je nieuwe troepen verzamelen door dagelijkse spelactiviteiten te ondernemen en samen met hen ten strijde trekken voor Rome. Royale beloningen en een nieuwe held wachten op je!

commander_awarding_screen.png

Met elk gewonnen gevecht ontvang je eerpunten die je uiteindelijke rang bepalen. Vecht je route door Rome en wordt de nieuwe, machtige, commandant voor Rome! Dit ingame event zal eindigen op 6 juli om 23:59 uur.

Voor meer informatie verwijzen wij jullie graag door naar deze wikipagina. Je kunt je mening over dit event kwijt in dit discussietopic.

Heel veel succes toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Word jij de nieuwe commandant voor Rome?
 

Armand0

Manticore
Erg blij mee, kan wel weer wat scherpjes gebruiken

vroeger moest je die nog tactisch inzetten.

Nu verzamel je er genoeg om ze zowat voor elke halve zole idiote aanval in het jaar in te kunnen zetten. Vind dat niet per se een vooruitgang :)

En die dagranking/eindrankings al helemaal niet. Kadootjes voor de grote spenders, anders maak je er absoluut noppes nada kans op.

Wil niet zeggen dat de items an sich niet leuk zijn, maar om nou te zeggen dat het het spel verbeterd, nah.
 

DeletedUser24788

Gast
vroeger moest je die nog tactisch inzetten.

Nu verzamel je er genoeg om ze zowat voor elke halve zole idiote aanval in het jaar in te kunnen zetten. Vind dat niet per se een vooruitgang :)

En die dagranking/eindrankings al helemaal niet. Kadootjes voor de grote spenders, anders maak je er absoluut noppes nada kans op.

Wil niet zeggen dat de items an sich niet leuk zijn, maar om nou te zeggen dat het het spel verbeterd, nah.

Ach als ik eens een dagelijkse CP binnenhaal, dan ben ik blij hoor
 

Armand0

Manticore
Daar heb je scherpie niet voor nodig... Bedoel meer dat ik tot >1 jaar terug de scherpies meer kon waarderen dan nu. Toen waren ze nog redelijk exclusief, en was zo'n item meer 'waard', waarmee het ook verstandiger ingezet moest worden wou je er maximaal profijt uit halen.

==> Bevordert in mijn ogen de gameplay.

Nu zet je er per event 20 in je inventaris, en 'so what' als je er 1 verspild doordat iedereen bijvoorbeeld online is. Met het huidige aantal events kan je het je toch veroorloven om er iedere week zonder problemen 3 of meer in te zetten.

==> Haalt in mijn ogen dan weer de magie van het spel weg.
 

DeletedUser25346

Gast
Is het niet Vitellius (met een i ertussen) en keizer Vespanianus. Dit lijken mij de engelse namen
 

DeletedUser16774

Gast
Ini plox, learn to geschiedenis.
Trajanus was een zeer goede keizer en had geen problemen met mensen die zijn 'troon' opeisten.
Had hij dat niet? Hij was in ieder geval tot beste keizer verklaard door de senaat. Hij had het grootste rijk.
 

DeletedUser22289

Gast
Top, maar waarom zouden wij grieken de Romeinen helpen ?
 

DeletedUser22668

Gast
Daar heb je scherpie niet voor nodig... Bedoel meer dat ik tot >1 jaar terug de scherpies meer kon waarderen dan nu. Toen waren ze nog redelijk exclusief, en was zo'n item meer 'waard', waarmee het ook verstandiger ingezet moest worden wou je er maximaal profijt uit halen.

==> Bevordert in mijn ogen de gameplay.

Nu zet je er per event 20 in je inventaris, en 'so what' als je er 1 verspild doordat iedereen bijvoorbeeld online is. Met het huidige aantal events kan je het je toch veroorloven om er iedere week zonder problemen 3 of meer in te zetten.

==> Haalt in mijn ogen dan weer de magie van het spel weg.

Dat vind ik ook... Je kan net zo goed de heflt van je inventaris met scherp zetten en de rest aan troepen, want aan 20 scherp heb je niks, daar kom je toch niet aan toe...
 

Spotfire

Harpij
Zolang de manti-spreuken, ook al gebruik ik ze zelf graag, er niet meer inzitten ben ik tevreden

Maar inderdaad, ik denk dat scherpzinnigheid zijn waarde kwijt geraakt is, heb er zelf nog staan van vorig event en kan nu weer gaan aanvullen
 
Bovenaan