• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communisme

DeletedUser

Gast
Flowervalley is wel een van de weinige hier op het forum die weet hoe het systeem in elkaar zit. En zijn ogen goed open heeft.
 

DeletedUser

Gast
Flowervalley is wel een van de weinige hier op het forum die weet hoe het systeem in elkaar zit. En zijn ogen goed open heeft.

Blijkbaar niet als je je argumenten baseert op onjuiste feiten.

En iemand die de holocaust niet voor waar aanneemt, neem ik ook niet helemaal serieus. Als je me het niet kwalijk neemt.
 

DeletedUser20586

Gast
Hoe kun je nou van de Holocaust zeggen dat het niet is gebeurd? Er is onomstotelijk bewijs.
 

DeletedUser

Gast
Skkls ik heb de holocaust nooit ontkent, ik heb gezegd dat dit door GB(rotchilds) in de schoenen van Duitseland is geschoven omdat hun tog al de oorlog aan het verliezen was om als excuus Israel te kunnen stichten...
Het enigste bewijs dat Duitsland die massamoorden op hun naam heeft staan komt van het kapitalistische media.
Dat ze kampen hadden is een ander verhaal dat hadden de jappen en russen ook. En de kapitalistische landen zullen ze ook wel gehad hebben of nog steeds hebben maar dit zal je niet in je nos journaaltje tegen komen aangezien dit het landsbelang schaad.
Net als die enkelen rechtzaken die zijn geseponeerd wegens landsbeland, dit betekend dat als een hoge pief iets doet dat hij er gwn mee weg komt
 

DeletedUser

Gast
Maar dit zien jullie niet in en flowervalley ziet duidelijk wel hoe de kapitalistische wereld in elkaar steekt.
En daarom geef ik hem/haar zijn/haar respect :)
 

DeletedUser

Gast
Wat je hier nu zegt klopt ook, maar in een situatie waar men alleen zou uitgaan van winst. Echter, je houd helemaal geen rekening met de emoties en gevoelens van de mensen (want dat zijn het nog steeds) die dat grootkapitaal in handen hebben. Er zijn zat ultrarijken die aan liefdadigheid doen. Neem Bill Gates, die heeft toch al aanzienlijke bedragen uitgegeven aan goede doelen. (Dat die bedragen niet goed terecht komen, kan hij zelf ook niks aan doen. Het is onmogelijk om van een miljard elke euro na te gaan, maar de intentie is oke). Precies vandaag zelfs werd bekent dat de oprichter van Google de 'kweekburger' heeft gefinancierd. Daar valt op de korte termijn zeker geen winst uit te halen. Er zijn heus wel mensen, van 'dat soort' zoals je ze graag lijkt te bestempelen, die naar Afrika gaan en het schokkend vinden wat ze daar zien, medelijden krijgen en daarom geld aan liefdadigheid uitgeven. (Helaas zelfde verhaal als bij Bill, het komt niet goed terecht)


Bill Gates, de Monsanto-man, hahaha. De vuile oplichter.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/archief/programmas/terzake/2.23225/2.23226/1.1363024

Over China. we weten er weinig van, maar ik zou het denk ik geen communisme willen noemen, eerder staatskapitalisme. een vorm van kapitalisme dus, en daar hoort uitbuiting van Afrika inderdaad bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Skkls ik heb de holocaust nooit ontkent, ik heb gezegd dat dit door GB(rotchilds) in de schoenen van Duitseland is geschoven omdat hun tog al de oorlog aan het verliezen was om als excuus Israel te kunnen stichten...
Het enigste bewijs dat Duitsland die massamoorden op hun naam heeft staan komt van het kapitalistische media.
Dat ze kampen hadden is een ander verhaal dat hadden de jappen en russen ook. En de kapitalistische landen zullen ze ook wel gehad hebben of nog steeds hebben maar dit zal je niet in je nos journaaltje tegen komen aangezien dit het landsbelang schaad.
Net als die enkelen rechtzaken die zijn geseponeerd wegens landsbeland, dit betekend dat als een hoge pief iets doet dat hij er gwn mee weg komt

ik snap niet waarom de holocaust de schuld van de engelsen is? de russen hadden kampen (communisme) de chinezen hebben kampen (communisme) (zeggen ze dan) de nooord-koreanen hebben kampen (communisten). bij al die kampen vallen gevangenissen in Amerika bijna weg, daar is het veel gruwelijker (tuurlijk, op cuba in GB is het natuurlijk ook erg, en daar verzet ik me tegen, maar geen aandacht geven aan Rusland, china, NK?)
 

DeletedUser

Gast
Diezelfde media waarvan je zo hoog opgeeft als ze het nieuws van Manning en Snowden openbaar maken? ;)

Sommige zaken zijn te sterk om door de media genegeerd te worden. En een goed verhaal wil iedereen wel publiceren.
Verder is er natuurlijk een heel verschil tussen de mainstream media en de onafhankelijke vrije media.

Is het je niet opgevallen dat er opeens overal terreurverhalen in de mainstream media opduiken? Dat is niets anders dan een nieuw staaltje van keiharde manipulatie. Manipulatie waar de media keihard aan meewerkt. Terreur, m'n neus. Niets aan de hand, maar het hele afluister-verhaal moet nu goedgepraat worden en opeens komt er overal terreuralarm. Trap niet in die manipulatie. Denk zelf!
 

DeletedUser

Gast
Effe niet op dit verder er is 1 belangrijk punt dat jullie vergeten.
Wij zitten te zeggen: 'het is zeer triest wat er in Afrika gebeurd, dit moet veranderen'.
Er is alleen 1 belangrijk feit dat jullie vergeten.
We gaan naar een winkel we gaan kijken naar dezelfde broek het ene is in de westerse wereld gemaakt, de andere in Afrika.
De identiek zelfde broek die door de industrie in de westerse wereld is gemaakt zal 90 euro kosten en die van Afrika 15 euro.
Als we hetzelfde willen zullen we veel meer moeten betalen en dan zal onze economie er onder lijden.

geen enkele broek wordt in westerse landen gemaakt ;)
 

DeletedUser

Gast
Op me gucci's staat toch echt made in italy :p

Ook je Gucci is met bloed doordrenkt en is waarschijnlijk niet in Italië gemaakt

http://www.ravagedigitaal.org/2001_2002/0215a8.htm

http://archive.cleanclothes.org/newslist/314


En dan maak je nog gratis reclame ook voor ze in je avatar. Zo zie je maar, altijd controleren wie je zomaar je sympathie schenkt. Voor je het weet sympathiseer je met tuig, zoals nu.

Ik probeer altijd merkloze kleding te kopen. Ook merkloze kleding kan uiteraard onder foute omstandigheden geproduceerd zijn, maar dan maak ik in ieder geval geen gratis reclame voor de hufterige multinationals.
 

DeletedUser12440

Gast
De stempel tuig heb ik ook al enkele jaren dus maak me daar weinig zorgen over :p
 
Bovenaan