• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

DeletedUser24900

Gast
Jup nu ook...

Heb nog maar eens 9x een gebouw aangejengeld.. en nu heb ik 2x een product gekregen

het gaat gewoon niet zo snel blijkbaar
smiley_emoticons_sleep.gif
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Ik moet toegeven dat het niet heel snel gaat was mij ook al opgevallen.
Maar heeft iemand een site waar alle recepten staan.
 

DeletedUser24083

Gast
Dat het wat minder snel gaat is waarschijnlijk omdat je al wat meer punten hebt, hoe meer punten je hebt hoe minder snel je iets krijgt volgens mij.
 

DeletedUser

Gast
De bonussen zijn natuurlijk de prooi van de spelers die hier massaal geld voor goud in pompen.
Beetje jammer. Verdeel het dan in ranglijsten voor WEL goudslaven en NIET goudslaven.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser

Gast
Wie zet als eerste dit jaar de ingredienten en de ei-cords online?
 

DeletedUser22575

Gast
Wat een flop event, eerste 10 goldies allemaal mooie bonussen... Wat krijgen de goudloze spelers?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben sinds vandaag nieuw op Grepolis, en mij ziet het er wel een leuk evenement uit! Alleen snap ik het niet zo goed met wat jullie zeggen over "goldies", "goudslaven", ezovoort :confused:
 

DeletedUser

Gast
Er zijn randdebielen die alleen maar denken aan hoe gierig Innogames is. Dan vindt ik negers in Afrika nog gieriger, zomaar vragen om oneindig veel geld en dan nog meer kinderen maken zodat je nog meer geld nodigt hebt.
Innogames moet echt vies veel geld neerleggen voor het hosten en daarvoor moet goud aantrekkelijk zijn. Dat heet business.
 

DeletedUser24788

Gast
Er zijn randdebielen die alleen maar denken aan hoe gierig Innogames is. Dan vindt ik negers in Afrika nog gieriger, zomaar vragen om oneindig veel geld en dan nog meer kinderen maken zodat je nog meer geld nodigt hebt.
Innogames moet echt vies veel geld neerleggen voor het hosten en daarvoor moet goud aantrekkelijk zijn. Dat heet business.

Die gelijkenis vind ik een beetje...

Maar verder mooi voorbeeld :p
 

DeletedUser24743

Gast
zonder goudspelers geen grepolis.
niet dat ik van plan ben om goud uit te geven aan een paaskip, maar dat bepaalde lieden dit er wel voor over hebben en daarmee de makers van werkloon willen voorzien is enkel goed voor de economie. (en ons speelplezier)
dat deze lieden hier ook een beloning mee kunnen verdienen is dan ook terecht.
 

DeletedUser24788

Gast
zonder goudspelers geen grepolis.
niet dat ik van plan ben om goud uit te geven aan een paaskip, maar dat bepaalde lieden dit er wel voor over hebben en daarmee de makers van werkloon willen voorzien is enkel goed voor de economie. (en ons speelplezier)
dat deze lieden hier ook een beloning mee kunnen verdienen is dan ook terecht.

He Marty jij ook hier :p
 

DeletedUser24214

Gast
Vind het wel jammer dat je de dagranglijst/totale ranglijst niet volledig kan zien. Zou leuk zijn om te weten te komen wie nu echt de groot-goudgebruikers zijn en wie niet :)
 

DeletedUser

Gast
Vind het wel jammer dat je de dagranglijst/totale ranglijst niet volledig kan zien. Zou leuk zijn om te weten te komen wie nu echt de groot-goudgebruikers zijn en wie niet :)

Wilde net hetzelfde vragen hier.

INNOGAMES, waar kunnen we die ranglijst vinden?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben dus niet de enige die daar naar aan het zoeken is.

Aan alleen degene boven je en onder je heb je zo weinig
smiley_emoticons_neutral_new.gif


Maar verder is het een geweldig event vind ik. Naar mijn mening is er ook helemaal niet te vaak een event, het is juist fijn dat je niet al te lang zonder scherpzinnigheid zit ;)
 

Concealed

Harpij
Wat wel eens echt goed is aan dit event dat het veel meer OFF georiënteerd is dan de vorige events !
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24083

Gast
Ik vind het een beetje onlogisch dat de dagranglijst om 8 uur al gereset wordt... of ligt dit aan mij
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Bovenaan