• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie De mythische hen

DeletedUser

Gast
Jup, dat zal zijn omdat om 20.00 uur iedereen nog online is, als het om 00.00 uur was geweest zou iedereen het pas de volgende ochtend zien.
 

DeletedUser

Gast
op beta werelden vind ik dit wel heel fijn, je kunt er ook mee met de top omdat je meestal om de 2 maand van grepolis 300 goud krijgt.
 

DeletedUser

Gast
Kom op wat is de doelgroep?
4-6 jarigen? Want dan is de tijd inderdaad 8uur. En die kinderen snappen niet eens wat een kip voeren inhoud.
Het moet toch zijn 12-50 > 22:00. 8u is midden op de dag...
 

DeletedUser24083

Gast
Ik vind het wel raar dat die harmonie punten zo random worden uitgedeeld... de eerste dag had ik 4 eitjes geopend en toen had ik 16 punten en vandaag heb ik 7 eieren geopend en ik krijg er maar 15...
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser19428

Gast
1 ding is jammer je kan niet de hele dag ranking en de algemene ranking zien.

Wordt dit nog aangepast bij de update?
 

DeletedUser

Gast
Wat ik wel gek vind is dat de reset van je verzamelde ingrediënten per dag (10 dus, zonder goud) pas om 00u00 is. En de beloning van de dag wordt uitgereikt om 20u00. Waarom kunnen ze deze twee tijden niet gewoon gelijk stellen?
cigrqlp2odi2kqo24.gif


Verder zijn de beloningen een héél stuk beter dan voorheen, het is altijd al wel geweest dat met een event de actie op een wereld serieus opdrijft, maar nu lijkt me dat nog beter. Je kan met een paar klikken meerdere manti-steden vol krijgen
cifojb85jytq5h07g.gif
 

DeletedUser

Gast
Wat ik wel gek vind is dat de reset van je verzamelde ingrediënten per dag (10 dus, zonder goud) pas om 00u00 is. En de beloning van de dag wordt uitgereikt om 20u00. Waarom kunnen ze deze twee tijden niet gewoon gelijk stellen?
cigrqlp2odi2kqo24.gif


Verder zijn de beloningen een héél stuk beter dan voorheen, het is altijd al wel geweest dat met een event de actie op een wereld serieus opdrijft, maar nu lijkt me dat nog beter. Je kan met een paar klikken meerdere manti-steden vol krijgen
cifojb85jytq5h07g.gif

Hoezo die laatste? De top 10 krijgt toch VS verbetering?
 

DeletedUser

Gast
Is dit dezelfde beloning of krijgt de Nr. 1 er gewoon 2?

p2huDtd.jpg



bkCdWNC.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24083

Gast
De nummer 1 krijgt er 2 ja... je kip heeft wel een leuk petje op
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser

Gast
Heb je nou maar 20 uur, waarvan 7u slaap en 7u school/werk om je dingetjes te verzamelen?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet veel van die harmoniepunten. Iemand die me dat kan uitleggen? :D
 

DeletedUser19428

Gast
Ik snap niet veel van die harmoniepunten. Iemand die me dat kan uitleggen? :D

Dat is een soort van rad van avontuur (net als het rad van fortuin bij de kerst) maar nu krijg je punten van 1 tot 10 voor elk ei wat je maakt. Diegene die de meeste punten heeft op 1 dag wint de dagprijs. De 10 personen die aan het eind van het event het hoogste zijn geëindigd winnen de bonus met de vuurschepen.
 

DeletedUser23903

Gast
Geen idee wat er leuk is aan dit spel. Volgens mij voegt het niets toe aan een oorlogsspelletje.
Zoals mensen die posten op het forum geacht worden on-topic te zijn, zou ik ook graag van Innogames zien dat ze on-topic blijven.
De recepten zijn gewoon overal te vinden, geen verrassing.
De sluitingstijd van 20:00 sluit aan bij het nivo van het spel, een vijfjarige.
 

DeletedUser24788

Gast
Geen idee wat er leuk is aan dit spel. Volgens mij voegt het niets toe aan een oorlogsspelletje.
Zoals mensen die posten op het forum geacht worden on-topic te zijn, zou ik ook graag van Innogames zien dat ze on-topic blijven.
De recepten zijn gewoon overal te vinden, geen verrassing.
De sluitingstijd van 20:00 sluit aan bij het nivo van het spel, een vijfjarige.

Als jij nou eerst eens algemeen beschaafd Nederlands leert, dan kom jij na deze reactie ook nog serieus genomen worden,

Want ''nivo'' klinkt behoorlijk vijfjarig....
 
Bovenaan